Ticker

3/recent/Posts

Ecommerce SEO Guide: SEO Best Practices || ای کامرس SEO گائیڈ: SEO کے بہترین طریقے || StupidFlix

 

ای کامرس SEO گائیڈ: SEO کے بہترین طریقے



اپنی ای کامرس سائٹ کو فروغ دینے اور سیلز بڑھانے کا بہترین طریقہ کیا ہے؟ اس سوال کا جواب ای کامرس SEO اسٹڈیز کے ذریعے ہے۔ اس آرٹیکل میں، آپ سیکھیں گے کہ ای کامرس SEO کیا ہے، ای کامرس SEO کی حکمت عملی کیسے تیار کی جائے، اور ای کامرس SEO کے بہترین ٹولز کیا ہیں۔ اگر آپ ای کامرس SEO کے بارے میں مزید جاننا چاہتے ہیں اور اپنی ویب سائٹ کو ان مطالعات کے مطابق تیار کرنا چاہتے ہیں تو آپ SEO کنسلٹنسی سروس سے بھی فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

ای کامرس SEO کیا ہے؟

ای کامرس SEO کیا ہے؟
ای کامرس SEO کیا ہے؟

ای کامرس SEO آپ کے آن لائن اسٹور کو سرچ انجن کے نتائج کے صفحات پر مزید مرئی بنانے کا عمل ہے۔ آپ زیادہ سے زیادہ ٹریفک حاصل کرنے کے لیے زیادہ سے زیادہ درجہ بندی کرنا چاہتے ہیں جب لوگ آپ کی فروخت کردہ مصنوعات کو تلاش کرتے ہیں۔

آپ ادائیگی کی تلاش سے ٹریفک حاصل کرسکتے ہیں۔ تاہم، SEO کے کام کی قیمت بہت کم ہے۔ اس کے علاوہ، اشتہارات بلاک کرنے والے ادا شدہ تلاش کی تاثیر کو کم کر سکتے ہیں۔ اس لیے آپ تلاش کے لیے بہتر بنانا چاہتے ہیں چاہے کچھ بھی ہو۔

ای کامرس SEO میں تلاش اور صارف کے تجربے کے لیے عنوانات، مصنوعات کی تفصیل، میٹا ڈیٹا، اندرونی لنک ڈھانچہ اور نیویگیشن ڈھانچہ کو بہتر بنانا شامل ہے۔ نتیجتاً، فروخت ہونے والی ہر پروڈکٹ کا ٹریفک حاصل کرنے کے لیے ایک سرشار صفحہ ہونا چاہیے۔

ای کامرس SEO کیوں اہم ہے؟

ای کامرس SEO کیوں اہم ہے؟
ای کامرس SEO کیوں اہم ہے؟

ای کامرس کے لیے SEO اہم ہونے کی چار وجوہات یہ ہیں:

  • آپ لوگوں کو اپنا برانڈ دریافت کرنے میں مدد کرتے ہیں: اگر کوئی آپ کے برانڈ سے واقف نہیں ہے، تو ای کامرس SEO آپ کے برانڈ کو دریافت کرنے میں ان کی مدد کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ آپ مزید تلاش کے نتائج میں ظاہر ہوتے ہیں، زیادہ لوگوں کو آپ کا برانڈ دریافت کرنے میں مدد کرتے ہیں۔
  • آپ اپنے پروڈکٹس کو تلاش کرنے میں زیادہ لوگوں کی مدد کرتے ہیں: لوگ سرگرمی سے ان پروڈکٹس کی تلاش کر رہے ہیں جو آپ کے ای کامرس کے کاروبار کو پیش کرنا ہے۔ ای کامرس SEO میں سرمایہ کاری کرکے، آپ مصنوعات کی مرئیت اور برانڈ بیداری بڑھانے میں مدد کرتے ہیں۔
  • آپ اپنے سامعین کے لیے ایک بہتر تجربہ فراہم کرتے ہیں: ای کامرس SEO میں سرمایہ کاری آپ کو اپنے سامعین کے لیے بہتر صارف تجربہ فراہم کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ تلاش کے نتائج میں اعلیٰ درجہ حاصل کرنے کے لیے، آپ کو اپنی سائٹ کو بہتر بنانا چاہیے۔ اس سے آپ کو اپنے سامعین کے لیے بہتر تجربہ فراہم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ زیادہ مثبت صارف کا تجربہ مثبت برانڈ ایسوسی ایشن اور فروخت میں اضافہ کا باعث بنتا ہے۔
  • آپ فروخت میں اضافہ کرتے ہیں: جب امکانات تلاش میں آپ کی مصنوعات تلاش کرتے ہیں، تو وہ ان کو چیک کرنے اور یہ دیکھنے کے لیے وقت نکالتے ہیں کہ آیا وہ مناسب ہیں یا نہیں۔ متعلقہ تلاش کے نتائج میں درجہ بندی کر کے، آپ ممکنہ گاہکوں کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں جو آپ کے کاروبار کے لیے سیلز میں تبدیل ہونے کا زیادہ امکان رکھتے ہیں۔

ای کامرس SEO حکمت عملی کیسے تیار کی جائے؟

ای کامرس SEO ایک بہت بڑا کام لگتا ہے، خاص طور پر اگر آپ کے پاس پہلے سے ہی بہت ساری مصنوعات سے بھری ویب سائٹ ہے۔ ان مطالعات میں وقت لگ سکتا ہے، لیکن آپ ٹھوس حکمت عملی کے ساتھ اس عمل کو تیز کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ درج ذیل کام کر سکتے ہیں۔

  • زیادہ ٹریفک والے صفحات کو ترجیح دیں: آپ اپنی سائٹ کے جس بھی صفحات کو سب سے زیادہ ٹریفک حاصل کرتے ہیں اس سے شروعات کر سکتے ہیں۔
  • ایک ورک فلو بنائیں: SEO آپ سے بہت سی مخصوص ضروریات کو پورا کرنے کا تقاضا کرتا ہے۔ مطلوبہ الفاظ کا انتخاب، میٹا ڈیٹا شامل کرنا، اپنی تصاویر کا صحیح نام دینا، تصویری متبادل صفات شامل کرنا، اور متعلقہ مطلوبہ الفاظ سمیت اس زمرے میں آتے ہیں۔
  • مقابلہ دیکھیں: آپ کی ای کامرس SEO کی کوششوں کو مقابلے کو شکست دینی چاہیے۔ اس لیے آپ کو اپنے اعلی حریفوں کی سائٹس کو دیکھنا چاہیے اور ان کی SEO کوششوں کا جائزہ لینا چاہیے۔
  • تبادلوں کی شرح کی اصلاح کے ساتھ جائیں۔

ای کامرس SEO چیک لسٹ

اگر آپ چاہتے ہیں کہ لوگ آپ کی مصنوعات کو زیادہ آسانی سے تلاش کریں، تو آپ کو ای کامرس SEO حکمت عملی کی ضرورت ہے۔ اپنی فہرست میں موجود ہر آئٹم کی جانچ کرنا آپ کی حکمت عملی کو زیادہ موثر بناتا ہے۔ اس مرحلے پر آپ کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ درج ذیل چیزیں آپ کی فہرست میں ہیں

  1. مطلوبہ الفاظ کا صحیح طریقے سے انتخاب کریں۔

آپ کی ای کامرس سائٹ کو بہتر بنانے کے بہت سے مختلف طریقے ہیں۔ تاہم، ہر نقطہ نظر ہر سائٹ یا مصنوعات کے لیے موزوں نہیں ہے۔ تاہم، کچھ رہنما خطوط ہر آن لائن خوردہ فروش پر لاگو ہوتے ہیں، اور ان میں سے ایک مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کو صحیح طریقے سے کرنا ہے۔

مطلوبہ الفاظ کا ارادہ تلاش کے استفسار کے پیچھے کا ارادہ ہے۔ آپ آن لائن کسی آئٹم کی تلاش کے دوران لوگوں کے استعمال کردہ مخصوص جملے اور اصطلاحات کو دیکھ کر اس کی شناخت کر سکتے ہیں۔ اس طرح، آپ اپنے مطلوبہ الفاظ کو صحیح طریقے سے منتخب کر سکتے ہیں۔

  1. اپنے حریفوں کی تحقیق کریں۔

آپ اپنے حریفوں کے ساتھ اپنی ای کامرس سائٹ کے لیے سائٹ پر اصلاح شروع کر سکتے ہیں۔ بڑے حریفوں نے، خاص طور پر، اپنی ویب سائٹس کو بہتر بنانے کے لیے ضروری اقدامات کیے ہیں۔ اسی لیے آپ ان کی حکمت عملیوں کو ایک اچھے حریف تجزیہ کے ساتھ سیکھ سکتے ہیں۔

مطلوبہ الفاظ سب سے اہم میٹرکس میں سے ایک ہیں جن پر آپ کو توجہ دینی چاہیے۔ مطلوبہ الفاظ کا تجزیہ کرنا انتہائی نتیجہ خیز ہوگا، خاص طور پر ان کے ہوم پیج اور اعلیٰ پروڈکٹ کے صفحات پر۔

  1. ہوم فوکس SEO پر

اپنی ویب سائٹ کے ہوم پیج کو بہتر بنانا آپ کے بلاگ کے ہوم پیج کو بہتر بنانے سے مختلف ہے۔ ای کامرس ویب سائٹ کا ہوم پیج بہت اہمیت کا حامل ہے۔ ان صفحات کو انتہائی تبدیل کرنے والا لینڈنگ صفحہ ہونا ضروری ہے۔ لیکن یہ معلوماتی اور صارفین کے لیے خوش آئند بھی ہونا چاہیے۔

3.1 ہوم ٹائٹل ٹیگ

ہوم پیج ٹائٹل ٹیگ SEO میں سب سے اہم عناصر میں سے ایک ہے۔ اس ٹیگ میں وہ اہم کلیدی لفظ ہونا چاہیے جسے آپ ہدف بنا رہے ہیں اور آپ کے کاروباری نام۔ آپ کو یہ ٹائٹل ٹیگ 70 حروف سے کم پر سیٹ کرنا ہوگا۔ آپ کو اس طریقے سے بھی لکھنا چاہیے جو دیکھنے والوں کو اس طرح سے اپیل کرے جیسے وہ اسے SERP میں دیکھیں گے۔

3.2 ہوم میٹا تفصیل

اگرچہ مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کے لیے یہ اہم نہیں ہے، لیکن آپ کے ہوم پیج کی میٹا تفصیل آپ کے کاروبار کی 160 حروف کی تفصیل ہے اور ٹائٹل ٹیگ کے نیچے تلاش میں بھی ظاہر ہوگی۔ یہ ضروری ہے کہ آپ اس انداز میں لکھیں جس سے لوگوں کو آپ کی ویب سائٹ دیکھنے کی ترغیب ملے۔

3.3 ہوم پیج کا مواد

آپ کے ہوم پیج پر موجود مواد کو آپ کے کاروبار اور آپ کی پیش کردہ مصنوعات کے بارے میں واضح معلومات فراہم کرنی چاہیے۔ لیکن یہ زائرین کو بہت زیادہ معلومات نہیں دینا چاہئے. اس مرحلے پر، آپ اپنی چند بہترین مصنوعات اور فروخت کی منفرد تجاویز کو نمایاں کر سکتے ہیں۔

گندے ہوم پیجز زائرین اور سرچ انجن دونوں کو الجھا دیتے ہیں۔ مثال کے طور پر؛ ہو سکتا ہے آپ بہت سے مختلف زمروں میں مصنوعات فروخت کر رہے ہوں۔ نتیجے کے طور پر، گوگل کو یہ شناخت کرنے میں مشکل پیش آتی ہے کہ آپ کیا بیچ رہے ہیں اور آپ اپنی مصنوعات کے ساتھ کس کو نشانہ بنا رہے ہیں۔ لہذا آپ کی سائٹ کی پیش کردہ مصنوعات کے بارے میں مخصوص رہیں۔

  1. اپنی سائٹ کے فن تعمیر کو آسان بنائیں

ایک ای کامرس سائٹ کے طور پر، آپ کی سائٹ کے سینکڑوں صفحات ہیں۔ آپ کے زمرہ کے صفحات سے لے کر انفرادی پروڈکٹ کے صفحات تک، آپ کے پاس بہت سے صفحات ہیں جنہیں آپ کو منظم رکھنے کی ضرورت ہے۔ ای کامرس سائٹس کے لیے SEO کرتے وقت، ایک ٹھوس فن تعمیر کا ہونا بہت ضروری ہے جو آپ کے صارفین کے لیے آسانی سے نیویگیشن کی حمایت کرتا ہو۔ اپنی سائٹ کے فن تعمیر کے لیے، آپ درج ذیل کو لاگو کر سکتے ہیں:

  • اسے منظم رکھیں: جب فن تعمیر کی بات آتی ہے تو سب سے اہم بات یہ ہے کہ یہ منظم ہے اور منطقی راستے پر چلتی ہے۔ ایک بار جب آپ کے پاس ترمیم شدہ راستہ ہو جاتا ہے، تو یہ صارفین کے لیے پچھلے تیر کو مارے بغیر پیچھے ہٹنا آسان بنا دیتا ہے۔ آپ کو منظم رہنے میں مدد کے لیے بریڈ کرمبس کا استعمال کریں۔
  • اسے توسیع پذیر بنائیں: ایک آن لائن سٹور کے طور پر، آپ نئے پروڈکٹس شامل کرتے اور مواد تخلیق کرتے وقت نئے صفحات شامل کرتے ہیں۔ آپ کی سائٹ کا فن تعمیر ایک سادہ فن تعمیر کے طور پر اپنی سالمیت کو برقرار رکھتے ہوئے نئے اضافے کو سنبھالنے کے قابل ہونا چاہیے۔ ایک منظم زمرہ آرگنائزیشن ہے جو آپ کو آسانی سے نئے پروڈکٹ کے صفحات شامل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

سائٹ کا ڈھانچہ بناتے وقت، آپ کو اپنے صارفین کو ذہن میں رکھ کر اسے ڈیزائن کرنا چاہیے۔ اپنی سائٹ کے ڈھانچے کا جائزہ لینے کے لیے ایک سیکنڈ لگائیں اور یہ طے کریں کہ آپ کی سائٹ پر صفحات تلاش کرنا کتنا آسان ہے۔ اگر آپ کے پاس پہلے سے نہیں ہے تو، ایک سرچ بار کی فعالیت شامل کریں تاکہ آپ کے گاہک آسانی سے مصنوعات تلاش کر سکیں۔

  1. اپنے پروڈکٹ کے صفحات کو بہتر بنائیں

اگر آپ نئے گاہکوں کو اپنی طرف متوجہ اور جیتنا چاہتے ہیں، تو آپ کو اپنے آن پیج یوزر آپٹیمائزیشن کو دیکھنا چاہیے۔ یہ ضروری ہے کیونکہ یہ آپ کی سائٹ کو اونچا درجہ دے گا، یعنی نئے نامیاتی ٹریفک کا بہاؤ اور زیادہ تبادلے۔

چونکہ آپ کی ای کامرس سائٹ کے ہر شعبے کو بہتر بنانے کی ضرورت نہیں ہے، آپ اس سیکشن میں آن لائن خوردہ فروشوں کے لیے سب سے اہم چیزوں پر توجہ مرکوز کر سکتے ہیں: پروڈکٹ کے نام، تصاویر، ویڈیوز، کسٹمر کے جائزے اور اکثر پوچھے گئے سوالات۔

5.1 پروڈکٹ کا نام

آپ کی پروڈکٹ کا نام اہم ہے۔ زیادہ تر معاملات میں یہ آپ کے پروڈکٹ پیج کے SEO ٹائٹل اور URL میں بھی استعمال ہوتا ہے۔ اس لیے آپ اپنی مصنوعات میں ایک عام تلاش کی اصطلاح یا مطلوبہ الفاظ کا جملہ شامل کرنے پر غور کر سکتے ہیں۔

5.2 بصری اصلاح

ای کامرس کے لیے SEO کا کبھی کبھی نظرانداز کیا جانے والا علاقہ امیجز ہے۔ بصری پیغام پہنچانے اور سامعین کو راغب کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ لیکن وہ لوگوں کو اس پیغام سے بھی ہٹا سکتے ہیں جسے آپ پہنچانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ لہذا، آپ کو محتاط رہنا چاہئے کہ بہت زیادہ تصاویر استعمال نہ کریں اور اپنی وضاحتوں کو جمع نہ کریں۔

اگرچہ معیاری تصاویر آپ کی مصنوعات کو ان کے بہترین طریقے سے دکھانے کے لیے بہت اہم ہیں، اس کے علاوہ اور بھی بہت کچھ ہے۔ SEO کے لیے اپنی تصاویر کو بہتر بنانے سے آپ کو سرچ انجن کی اعلی درجہ بندی اور ممکنہ گاہکوں سے زیادہ ٹریفک ملتی ہے اور آپ سوشل میڈیا چینلز سے ٹریفک کما سکتے ہیں۔

آپ اپنی تصاویر کو بہتر بنانے کے لیے درج ذیل تجاویز استعمال کر سکتے ہیں:

  • اپنے پلیٹ فارم کے لیے مناسب تصاویر کا انتخاب کریں۔ آپ کا سرور عام طور پر بہترین تصویر کے سائز اور تصویر کے دیگر رہنما خطوط کی وضاحت کرتا ہے۔
  • تصاویر کے لیے Alt ٹیگز کے ساتھ کیپشن فراہم کریں۔
  • فائل ناموں میں صحیح مطلوبہ الفاظ استعمال کریں۔

5.3 ویڈیو

اپنے پروڈکٹ کے صفحہ پر ایک ویڈیو شامل کر کے، آپ اپنے گاہک کو ان کی خریداری کے بارے میں زیادہ پر اعتماد محسوس کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ ویڈیو آپ کے پروڈکٹ کے بارے میں بنیادی معلومات (جیسے اشتہار)، نتائج حاصل کرنے کے لیے پروڈکٹ کو استعمال کرنے کے طریقوں کے بارے میں ویڈیو، یا پروڈکٹ کو استعمال کرنے والے لوگوں کی تعریفیں ہو سکتی ہیں۔

5.4 کسٹمر کے جائزے

جائزے معلومات کا ایک ٹکڑا فراہم کرتے ہیں جو خریداروں کو یہ فیصلہ کرنے میں مدد کرتا ہے کہ آیا وہ کسی خاص پروڈکٹ یا اسٹور میں دلچسپی رکھتے ہیں۔ ای کامرس میں کامیابی کے لیے یہ بہت اہم ہیں۔ کیونکہ بہت سے لوگ ان پر بھروسہ کرتے ہیں۔ مزید برآں، وہ آپ کو اپنے ممکنہ گاہکوں کے ساتھ اعتماد پیدا کرنے اور تبادلوں کی شرح بڑھانے میں مدد کرتے ہیں۔

آپ کسٹمرز کو خریدتے وقت خودکار پیغامات بھیج کر تجزیے یا تبصرے چھوڑنے کی ترغیب دے سکتے ہیں۔ آپ اپنی سائٹ پر ایک جائزہ چھوڑنے کے بعد یاد دہانیاں یا پیشکشیں بھیجنے کے لیے ای میل مہمات بھی بنا سکتے ہیں۔ آپ کسٹمر کے جائزوں کو بہتر بنانے کے لیے درج ذیل تجاویز استعمال کر سکتے ہیں:

  • ڈپلیکیٹ پروڈکٹ کے صفحات اور اسی طرح کے گروپ پروڈکٹس کو لنک کرنے کے لیے کینونیکل ٹیگز استعمال کریں۔
  • اپنے پروڈکٹ کے صفحہ پر کم از کم ایک CTA شامل کریں۔ مثال کے طور پر، 'کارٹ میں شامل کریں'۔
  • شپنگ کی تفصیلات اور پالیسیاں پیشگی شامل کرنا یقینی بنائیں تاکہ صارفین کو معلوم ہو جائے کہ وہ شروع سے ہی کس چیز کی ادائیگی کر رہے ہیں۔

5.5 اکثر پوچھے گئے سوالات

آپ کے پروڈکٹ کے صفحات پر پروڈکٹ سے متعلق اکثر پوچھے گئے سوالات کا مواد تبادلوں میں اضافہ کرتا ہے۔ کیونکہ اگر گاہک کے سوالوں کا جواب نہیں ملتا تو وہ ان جوابات کو ڈھونڈنے کے لیے کہیں اور چلے جاتے ہیں۔ نتیجے کے طور پر، وہ شاید اس ذریعہ سے مصنوعات خریدتے ہیں جس نے سوالات کا جواب دیا.

اس لیے عمومی سوالات کا صفحہ ہونا ضروری ہے۔ اس صفحہ پر شپنگ اور واپسی کی پالیسیوں کے بارے میں بنیادی سوالات کا جواب دینا خریداروں کا اعتماد بڑھاتا ہے۔ یہ زیادہ فروخت کی طرف جاتا ہے.

  1. قبول ڈیزائن کا استعمال کریں

70% سے زیادہ صارفین اسمارٹ فون پر خریداری کرتے ہیں۔ اگر آپ کے پاس موبائل دوستانہ ای کامرس ویب سائٹ نہیں ہے، تو آپ تلاش کے نتائج میں اعلیٰ درجے پر نہیں آئیں گے۔

گوگل اب تلاش کے نتائج میں سائٹس کی درجہ بندی کرنے کے لیے موبائل فرسٹ انڈیکسنگ کا استعمال کرتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ وہ تلاش کے نتائج میں آپ کی ویب سائٹ کی درجہ بندی کرنے کے لیے آپ کی سائٹ کے موبائل ورژن کو دیکھتے ہیں۔ اگر آپ کے پاس موبائل دوستانہ ویب سائٹ نہیں ہے، تو آپ موبائل کے لیے موزوں سائٹس کے ساتھ اپنے حریفوں سے پیچھے رہ جائیں گے۔

جوابی ڈیزائن کا استعمال کرتے ہوئے، آپ اپنی ویب سائٹ کو اس آلے کے مطابق ڈھالنے کی اجازت دیتے ہیں جو آپ کے ہدف کے سامعین استعمال کر رہے ہیں۔ یہ آپ کے سامعین کے لیے ایک مثبت تجربہ فراہم کرتا ہے، چاہے وہ اسمارٹ فون یا ٹیبلیٹ پر ہوں۔

ریسپانسیو ڈیزائن کے ساتھ، آپ کی سائٹ پر موجود ہر عنصر (آپ کا متن، تصاویر اور ویڈیوز وغیرہ) ترازو اور ترتیب بدل جاتی ہے۔ اس طرح، آپ کا صفحہ بے عیب نظر آئے گا اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کے زائرین کون سا آلہ استعمال کرتے ہیں۔ اپنی سائٹ کو جوابدہ بنانے کے لیے، آپ درج ذیل کو لاگو کر سکتے ہیں:

  • ماؤس اور ٹچ اسکرین دونوں کے لیے ڈیزائن عناصر
  • ان عناصر کا انتخاب کرنا جو چھوٹی اسکرینوں پر شامل کرنے کے لیے بہترین تجربہ فراہم کرتے ہیں۔
  • پہلے سے تیار کردہ ریسپانسیو ڈیزائن آزمائیں۔

آپ یہ بھی جانچ سکتے ہیں کہ گوگل کے موبائل فرینڈلی ٹیسٹ ٹول کا استعمال کرتے ہوئے آپ کی سائٹ کتنی موبائل فرینڈلی ہے۔

  1. صفحہ لوڈ کرنے کی رفتار کو کم کریں۔

ویب سائٹ کا صفحہ لوڈ کرنے کا وقت اس بات کا پیمانہ ہے کہ ویب صفحہ کو لوڈ ہونے میں کتنا وقت لگتا ہے۔ اس کی پیمائش تمام غیر پوشیدہ عناصر جیسے امیجز اور اسکرپٹس کے ڈاؤن لوڈ ٹائم کو شامل کرکے کی جاتی ہے۔

صفحہ کی رفتار ایک درجہ بندی کا عنصر ہے، اور سروے کے بعد سروے سے پتہ چلتا ہے کہ صارفین سائٹ کے لوڈ ہونے تک انتظار نہیں کرنا چاہتے۔

انٹرنیٹ استعمال کرنے والوں کا کہنا ہے کہ ان کی مثالی سائٹ کی رفتار صرف دو سیکنڈ ہے، لیکن جتنی تیز ہوگی اتنی ہی بہتر ہے۔ آپ Cloudflare پر اپنی ویب سائٹ کی رفتار جانچ سکتے ہیں یا گوگل کے ٹول کو آزما سکتے ہیں۔ اگر آپ کی سائٹ بہت سست ہے تو درج ذیل اس مسئلے کا سبب بن سکتے ہیں:

  • آپ کی سائٹ میں آپ کے سرور کے لیے بہت زیادہ مواد موجود ہے۔
  • بہت ساری اسکرپٹس لوڈ کے اوقات کو کم کرتی ہیں۔
  • تصاویر کو لوڈ ہونے میں بہت زیادہ وقت لگتا ہے۔
  • آپ کے ویب ہوسٹ کے ساتھ ایک مسئلہ ہے۔

صفحہ لوڈ کرنے کی رفتار کو کم کرنے کے لیے، آپ درج ذیل کام کر سکتے ہیں:

  • صفحات پر کم تصاویر رکھیں۔
  • فائلوں کو کمپریس کریں۔
  • کم سوشل میڈیا ویجٹ استعمال کریں۔
  • اپنی تصاویر کو بہتر بنائیں۔
  • بے ترتیبی سے بچیں اور کافی سفید جگہ استعمال کریں۔
  • ری ڈائریکٹ اور HTTP درخواستوں کو محدود کریں۔
  • اپنے سرور کے جوابی وقت کو درست کریں۔
  1. بیک لنکس حاصل کریں۔

بیک لنکس دوسری سائٹوں سے آپ کی سائٹ کے لنکس ہیں۔ یہ لنکس آپ کی ای کامرس سرچ انجن آپٹیمائزیشن کی حکمت عملی کے لیے قیمتی ہیں کیونکہ یہ ٹریفک میں نمایاں اضافہ کر سکتے ہیں اور آپ کی سائٹ کے اعتماد اور اختیار کو بڑھانے میں مدد کر سکتے ہیں۔ تلاش کے انجن بیک لنکس کو توثیق کے طور پر دیکھتے ہیں، اس لیے اپنی سائٹ پر قابل اعتماد اور قیمتی بیک لنکس حاصل کرنا ضروری ہے۔

بہت سارے بیک لنکس حاصل کرنے کے لیے جو آپ کی سائٹ کی اتھارٹی کو بڑھانے میں مدد کریں گے، آپ درج ذیل کام کر سکتے ہیں:

  • زبردست مواد بنائیں جو سائٹس کو آپ کے صفحہ سے بیک لنک کرنے کی اجازت دے گا۔
  • اپنے برانڈ کی مرئیت کو بڑھانے کے لیے سوشل میڈیا کی موجودگی بنائیں۔
  • شیئر کرنے کے قابل ویڈیوز بنائیں۔
  • ٹوٹے ہوئے لنکس کی دوسری سائٹوں کو مطلع کریں اور اس کے بجائے اپنے صفحات میں سے ایک فراہم کریں جس سے وہ لنک کر سکتے ہیں۔
  • اپنے مواد کو چیک کرنے کے لیے صنعت کے حکام کو مدعو کریں۔

بہترین ای کامرس SEO ٹولز

اپنی ای کامرس SEO حکمت عملی کو نافذ کرنے سے پہلے آپ کو تحقیق، موازنہ، منصوبہ بندی اور جانچ کرنے کے لیے بہت سے شعبے ہیں۔ اپنی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے، آپ کو اپنی ای کامرس ویب سائٹ کو سرچ انجنوں کے لیے بہتر بنانے میں کچھ کوشش کرنے کی ضرورت ہے۔ اپنی سائٹ کے SEO قواعد کی سمت کو بہتر بنا کر، آپ اس کے استعمال، رفتار، نیویگیشن میں آسانی کو بھی متاثر کرتے ہیں اور بالآخر بہتر صارف کا تجربہ فراہم کرتے ہیں۔

اگر آپ یہ دیکھنا چاہتے ہیں کہ سرچ انجنوں میں آپ کی ویب سائٹ کیسی کارکردگی دکھا رہی ہے، تو بہت سے مختلف ای کامرس SEO ٹولز ہیں جو آپ کو اپنی سائٹ کے بارے میں مزید جاننے میں مدد کرتے ہیں:

  1. Ubersuggest

Ubersuggest
Ubersuggest

Ubersuggest مارکیٹرز اور SEO پیشہ ور افراد کے درمیان SEO اور مواد کی مارکیٹنگ کے سب سے مشہور ٹولز میں سے ایک ہے۔ یہ کلیدی الفاظ کے اب تک کے سب سے بڑے ڈیٹا بیس میں سے ایک اور لاکھوں مواد کے خیالات پیش کرتا ہے، جو آپ کو اپنی حکمت عملی میں برتری حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ آپ کو اپنے حریفوں کی SEO حکمت عملی کو سمجھنے اور اپنی ویب سائٹ پر موجود کسی بھی غلطی کو درست کرنے کی بھی اجازت دیتا ہے جو آپ کی ویب سائٹ کو مسدود کر رہی ہے۔ اگر آپ مفت آپشن تلاش کر رہے ہیں، تو آپ Ubersuggest پر غور کر سکتے ہیں۔ یہ ٹول ایک مفت SEO ٹول ہے جسے نیل پٹیل نے بنایا ہے۔ Ubsersuggest بہت سے خیالات پیش کرتا ہے جسے آپ اپنی ویب سائٹ پر مواد کو بہتر بنانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ اس میں متعدد مختلف خصوصیات ہیں جیسے کی ورڈ آئیڈیاز سیکشن جسے آپ ایک سادہ کلیدی لفظ کے لانگ ٹیل ورژن حاصل کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

آپ تفصیلی SERP جائزہ اور مواد کے خیالات بھی حاصل کر سکتے ہیں جو BuzzSumo سے ملتے جلتے ہیں لیکن بہت آسان طریقے سے کام کرتے ہیں۔ Ubersuggest آپ کے حریف کی کارکردگی کو سمجھنے کے لیے استعمال کرنے کا ایک بہترین ٹول ہے۔ یہ سائٹ کے آڈٹ کے لیے بھی بہت اچھا ہے کیونکہ یہ آپ کو ماہانہ آرگینک ٹریفک اور مطلوبہ الفاظ کی بنیاد پر تفصیلی معلومات فراہم کرتا ہے۔

  1. احرف

احرف
احرف

احرف یہ ایک بہترین ای کامرس SEO ٹول ہے جو مطلوبہ الفاظ کی تحقیق، مسابقتی تجزیہ، لنک بنانے اور مزید بہت کچھ میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔ یہ ایک شاندار ای کامرس SEO ٹول ہے جسے آپ اپنے ای کامرس اسٹور کے جامع SEO آڈٹ کو تیزی سے اور مؤثر طریقے سے کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

خراب لنکس کی نشاندہی کرنے سے لے کر یہ معلوم کرنے تک کہ آپ کی پوسٹس کی رینکنگ کہاں ہے، احریفس ایک بہترین ٹول ہے جو آپ کو اپنی ویب سائٹ کی رینکنگ اور آپ کو کس حد تک جانے کی ضرورت کا ایک جامع خیال فراہم کر سکتا ہے۔ یہ آپ کو بیک لنک کا مکمل تجزیہ کرنے اور ایسے صفحات تلاش کرنے میں بھی مدد کر سکتا ہے جو آپ سے منسلک ہوں اور ساتھ ہی وہ صفحات جو آپ کے مدمقابل سے منسلک ہوں۔ یہ ان بہترین ٹولز میں سے ایک ہے جسے آپ یہ سمجھنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں کہ آپ کا اسٹور کیسا کارکردگی دکھا رہا ہے۔

  1. چیختا مینڈک

چیختا مینڈک
چیختا مینڈک

Screaming Frog ویب سائٹ کرالر ڈیٹا نکال کر اور SEO کے عمومی مسائل کی جانچ کرکے آن سائٹ SEO کو بہتر بنانے میں آپ کی مدد کرتا ہے۔ آپ اس ٹول کے مفت اور ادا شدہ ورژن کے درمیان انتخاب کر سکتے ہیں۔ یہ بات قابل غور ہے کہ ادا شدہ ورژن میں بہت زیادہ خصوصیات ہیں۔ استعمال کی آسان سطح کے لیے، مفت ورژن کافی ہوگا۔

SEO اسپائیڈر چھوٹی اور بڑی ویب سائٹس کو مؤثر طریقے سے کرال کر سکتا ہے، جس سے آپ حقیقی وقت میں نتائج کا تجزیہ کر سکتے ہیں۔ ٹوٹے ہوئے لنکس اور سرور کی خرابیوں کو تلاش کرتا ہے۔ کرال کے دوران، آپ صفحہ کے عنوانات اور میٹا وضاحتوں کا تجزیہ کر سکتے ہیں اور شناخت کر سکتے ہیں کہ آپ کی سائٹ پر کیا بہت لمبا، مختصر، نامکمل، یا ڈپلیکیٹ ہے۔

ٹول کا مفت ورژن آپ کو ایک اسکین میں 500 یو آر ایل تک اسکین کرنے دیتا ہے۔ یہ کنفیگریشن، سکینز کو بچانے یا جدید خصوصیات تک مکمل رسائی فراہم نہیں کرتا ہے۔ ادا شدہ ورژن ان حدود کو ہٹاتا ہے۔

  1. MOZ

MOZ
MOZ

Moz کسی بھی سائز کی ای کامرس کمپنیوں کے لیے ایک بہترین، بہترین درجے میں SEO مینجمنٹ ٹول فراہم کرتا ہے۔ اپنے زبردست ٹول سیٹ کے ساتھ، یہ ایک وسائل کا مرکز اور ایک کمیونٹی بھی فراہم کرتا ہے۔ سادگی اور مسابقتی ٹریکنگ کے حوالے سے، Moz ایک بہترین انتخاب ہے۔ یہ آپ کو متعدد مہمات بنانے کی اجازت دیتا ہے۔ لہذا آپ صنعت میں دوسروں کے ساتھ اپنے اپنے آن لائن اسٹور کے لیے ڈومین اتھارٹی، کلیدی الفاظ کی درجہ بندی اور کرال کے مسائل کا آسانی سے جائزہ لے سکتے ہیں۔ مختصراً، Moz کئی ٹولز پیش کرتا ہے جنہیں آپ اپنے ای کامرس اسٹور کے SEO کو بہتر بنانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

آپ اپنی SEO کو Keyword Explorer کا استعمال کرتے ہوئے شروع کرتے ہیں تاکہ آپ کو معلوم ہو کہ کون سے مطلوبہ الفاظ استعمال کیے جا رہے ہیں اور کون سے سوالات پوچھے جا رہے ہیں، یہ آپ کو اعلیٰ معیار کا مواد بنانے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔ اس کے بعد آپ اپنے حریفوں کے مقابلے میں مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کی درستگی کے لیے Moz Pro کا استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ کو ان مسائل کو تلاش کرنے کے لیے باقاعدگی سے سائٹ کرال کا استعمال کرنا چاہیے جو سرچ انجنوں کو آپ کی سائٹ کو مکمل طور پر کرال کرنے سے روک رہے ہیں۔ آپ اپنے صفحات کو بہتر بنانے کے لیے Moz Pro کا بھی استعمال کر سکتے ہیں اور صفحہ کی اصلاح کو بہتر بنانے کے لیے ترجیحی تجاویز کے ساتھ جہاں سب سے زیادہ اہمیت رکھتے ہیں وہاں اپنا وقت گزار سکتے ہیں۔

نتیجہ

بہت سے ای کامرس کاروباری مالکان براہ راست تبادلوں میں اضافہ کرنا چاہتے ہیں۔ لیکن پہلے آپ کو لوگوں کو اپنی سائٹ کی طرف راغب کرنے کی ضرورت ہے۔ اس کے لیے ای کامرس SEO کا کام صحیح آغاز ہے۔ ان مطالعات کو شروع کرنا آپ کو اس کامیابی کے لیے تیار کرے گا جس کا آپ ارادہ رکھتے ہیں۔ SEO کی تربیت حاصل کرنا آپ کو مکمل کامیابی کی طرف لے جا سکتا ہے۔


ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے