Ticker

3/recent/Posts

SEO سٹارٹر گائیڈ –جامع SEO گائیڈ 2022 || SEO Starter Guide in Details || StupidFlix

 SEO سٹارٹر گائیڈ –جامع SEO گائیڈ 2022 || SEO Starter Guide in Details


چونکہ SEO (سرچ انجن آپٹیمائزیشن) کو بہت سے لوگ سمجھتے ہیں کہ ایک بہت مشکل اور پیچیدہ پروسیسنگ اسکیم ہے، اس لیے ایک خیال یہ بھی ہے کہ SEO پر خرچ کی گئی محنت ضائع ہو جاتی ہے۔ تاہم، یہ سچ نہیں ہے اور یہ واضح رہے کہ SEO کی بنیادی باتیں بہت قابل فہم ہیں۔ مزید برآں، اس ڈیٹا کو مدنظر رکھتے ہوئے جو تمام ویب ٹریفک کا 57.8% گوگل فراہم کرتا ہے، ہم کہہ سکتے ہیں کہ SEO کسی ویب سائٹ کے لیے مارکیٹنگ کی ایک بہت اہم کوشش ہے، چاہے یہ آسان ہو یا مشکل۔ اگر آپ ویب سائٹ کے لیے اصلاح کا کام خود انجام دینے کا ارادہ رکھتے ہیں، تو آپ کو یقینی طور پر بنیادی باتیں حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔ اس مواد میں، ہم نے ایک SEO گائیڈ تیار کیا ہے، جو آپ کے لیے ابتدائی مرحلے میں ایک روڈ میپ ہو سکتا ہے اور آپ سمجھ سکتے ہیں کہ بنیادی آپریشن مکمل طور پر، SEO شروع کرنے کا گائیڈ کیسے ہے۔

اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کی ویب سائٹ اصلاح کی کوششوں میں زیادہ سے زیادہ کارکردگی حاصل کرے، تو آپ SEO کنسلٹنگ حاصل کر سکتے ہیں ۔

SEO کی بنیادی باتیں



SEO کیوں اہم ہے؟

  • SEO کی بنیادی باتیں
    • SEO کیوں اہم ہے؟
    • SEO کے فوائد کیا ہیں؟
    • SEO آپ کو زیادہ ٹریفک دیتا ہے۔
    • SEO مسلسل ٹریفک حاصل کرتا ہے۔
    • SEO آپ کو مفت ٹریفک فراہم کرتا ہے۔
    • آپ اپنی سائٹ کو گوگل پر کیسے جمع کراتے ہیں؟
  • کامیاب SEO انسٹال کرنے کے طریقے
    • ایک اچھا ڈومین حاصل کریں۔
    • ویب سائٹ پلیٹ فارم استعمال کریں۔
    • ایک اچھا ویب ہوسٹ استعمال کریں۔
    • ایک مثبت صارف کا تجربہ بنائیں
    • موبائل پر صارف دوست بننا نہ بھولیں۔
    • اپنے مضامین کو پڑھنے کے قابل سائز بنائیں
    • پاپ اپ اور اشتہارات کو مسدود کرنے سے گریز کریں۔
    • یقینی بنائیں کہ یہ تیزی سے لوڈ ہوتا ہے۔
    • ایک منطقی سائٹ کا ڈھانچہ بنائیں
    • ایک منطقی URL ڈھانچہ استعمال کریں۔
    • ایک اچھا SEO پلگ ان انسٹال کریں۔
    • مطلوبہ الفاظ کی تحقیق
    • صفحہ پر SEO
    • کنکشن سیٹ اپ
    • تکنیکی SEO
  • آپ اپنی SEO کامیابی کو کیسے ٹریک کرتے ہیں؟
    • آرگینک ساؤنڈ شیئر کو ٹریک کرنا
    • نامیاتی ٹریفک سے تبادلوں کا سراغ لگانا
  • مفت SEO ٹولز
    • مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کے اوزار
    • آن پیج SEO ٹولز
    • کنکشن سیٹ اپ ٹولز
    • تکنیکی SEO ٹولز
    • نتیجہ

چونکہ آپ کو SEO گائیڈ پڑھنے کی ضرورت ہے، اس لیے ہم اندازہ لگا سکتے ہیں کہ آپ کو وضاحتی سمجھ کی ضرورت ہے کہ SEO کیوں اہم ہے۔ جب آپ SEO کی اہمیت کو پہلے ہی اندرونی بنا چکے ہیں، تو آپ SEO گائیڈ کو صحیح طریقے سے استعمال کر کے اپنا روڈ میپ بنا سکتے ہیں۔

ویب سائٹس پر ٹریفک کا ایک بڑا حصہ گوگل کے نامیاتی تلاش کے نتائج سے آتا ہے۔ دوسرے الفاظ میں؛ نامیاتی تلاش تمام ٹریفک کے مشترکہ ذرائع سے زیادہ ٹریفک لاتی ہے۔ گوگل اور دیگر سرچ انجن الگورتھم اس بات کا تعین کرتے ہیں کہ سیکڑوں سگنلز کے مطابق کس صفحے کی درجہ بندی کی جائے۔ ایک درست SEO کام آپ کی ویب سائٹ کو نامیاتی درجہ بندی میں بھی بڑھا دے گا، کیونکہ یہ آپ کو سرچ انجن الگورتھم کے سگنل داخل کرنے کی اجازت دے گا۔

SEO کے فوائد کیا ہیں؟

جب SEO کمپنی کی ڈائرکٹری سے فائدہ اٹھانے کی بات آتی ہے، تو آپ ان فوائد کو جاننا چاہیں گے جو SEO آپ کی کمپنی کو لائے گا اور ان فوائد کے مطابق اہداف طے کرے گا۔ اگرچہ یہ SEO کا واحد اور سب سے اہم فائدہ لگتا ہے، ہمیشہ SEO گائیڈ یا SEO سے متعلق کسی بھی مواد میں اعلیٰ درجہ حاصل کرنا جو آپ اب تک آئے ہیں درحقیقت حتمی مقصد کو حاصل کرنے کا ایک ذریعہ ہے۔ SEO کے سب سے اہم اور حقیقی فوائد ہمیشہ ٹریفک کے بارے میں ہوتے ہیں۔ ٹریفک کی آمدنی اور دیگر متعلقہ فوائد ویب سائٹ کے انتظام میں سب سے اہم مسائل ہیں اور دن کے اختتام پر کارکردگی کے طور پر جانچا جا سکتا ہے۔ پھر ذیل میں درج SEO فوائد آپ کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے لیے فیصلہ کن ہوں گے۔

  • SEO آپ کو زیادہ ٹریفک دیتا ہے۔

بہت سے لوگ اپنے سرچ انجن کی درجہ بندی میں پہلے چند تلاش کے نتائج میں سے کسی ایک پر کلک کرنے کا رجحان رکھتے ہیں۔ لہذا اعلی درجہ بندی حاصل کرنے سے آپ کی ویب سائٹ پر زیادہ ٹریفک آئے گا۔ آپ کی درجہ بندی کی پوزیشن آپ کی ویب سائٹ پر ٹریفک کے ساتھ بہت زیادہ منسلک ہے. صحیح طریقے سے لاگو SEO کام آپ کو زیادہ سے زیادہ فائدہ بھی فراہم کر سکتا ہے۔

  • SEO مسلسل ٹریفک حاصل کرتا ہے۔

سرچ انجنوں میں درجہ بندی اکثر غیر فعال ٹریفک اور مستقل ٹریفک دونوں کی طرف لے جاتی ہے۔ یہ سوشل میڈیا اور ای میل مارکیٹنگ جیسے ماحول کے لیے درست ہے جو اکثر ٹریفک کی بڑھتی ہوئی وارداتیں پیدا کرتے ہیں جو تیزی سے غائب ہو جاتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ سوشل میڈیا نیٹ ورکس کو تازہ ترین مواد کو ظاہر کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ ای میلز کو بھی اکثر "پڑھا" کے بطور نشان زد کیا جاتا ہے اور پھر بھول جاتے ہیں یا اسپام باکس میں اتر جاتے ہیں۔ تاہم، چونکہ سرچ انجنوں میں پائے جانے والے سرچ انجنوں کی تعداد ماہ بہ ماہ یکساں رہتی ہے، اس لیے جب آپ درجہ بندی کرتے ہیں تو ٹریفک مستقل اور غیر فعال دونوں طرح کا ہوتا ہے۔

  • SEO آپ کو مفت ٹریفک فراہم کرتا ہے۔

یقیناً اشتہارات ہمیشہ ادا کیے جاتے ہیں۔ لیکن سرچ ٹریفک مفت ہے۔ SEO کا یہ فائدہ بہت اہم ہے جب ہم غور کرتے ہیں کہ سرچ انجنوں میں اشتہارات مہنگے ہوں گے۔ اشتہارات کے ساتھ ماہانہ ہزاروں زائرین آپ کو ہزاروں ڈالر خرچ کر سکتے ہیں۔ آپ SEO کے ساتھ کمانے والے ان زائرین کے لیے 1 لیرا بھی ادا نہیں کرتے ہیں۔ یقیناً، گوگل میں اعلیٰ درجہ بندی مکمل طور پر مفت نہیں ہے۔ آپ کو اپنی SEO حکمت عملی تیار کرنے اور اس پر عمل کرتے ہوئے ایک مخصوص بجٹ مختص کرنا ہوگا۔

آپ اپنی سائٹ کو گوگل پر کیسے جمع کراتے ہیں؟

SEO آپ کو اعلی درجہ دینے میں مدد کرتا ہے۔ تاہم، اگر گوگل آپ کی ویب سائٹ کے وجود سے بھی واقف نہیں ہے، تو آپ کے لیے اونچا درجہ بندی کرنا سوال سے باہر ہے۔ آخر کار، گوگل آپ کی ویب سائٹ تلاش کر لے گا۔ تاہم، اپنی سائٹ کو دستی طور پر جمع کرنے کے اہم فوائد ہیں، جیسے کہ تیز تر دریافت اور بہتری۔ اپنی سائٹ کو گوگل میں شامل کرنے کے لیے؛

  • اپنی ویب سائٹ کو گوگل پر جمع کرانے کا پہلا قدم آپ کی سائٹ کا نقشہ تلاش کرنا ہے۔ Sitemaps وہ فائلیں ہیں جو آپ کی ویب سائٹ کے تمام اہم صفحات کی فہرست بناتی ہیں۔ آپ کی ویب سائٹ کے نقشے کے لنکس:
  1. website.com/sitemap.xml
  2. website.com/sitemap_index.xml
  3. website.com/robots.txt
  • اپنی سائٹ کا نقشہ تلاش کرنے یا بنانے کے بعد، آپ کو مفت میں ایک Google Search Console اکاؤنٹ بنانا چاہیے اور اپنی سائٹ کا نقشہ جمع کرانا چاہیے۔
  • تیز تر دریافت کے لیے، آپ کو دوسری سائٹوں سے بیک لنکس حاصل کرنے چاہئیں؛ زیادہ تر ویب سائٹس کے پاس دوسری ویب سائٹس سے کوئی بیک لنکس نہیں ہوتے ہیں۔ اس طرح، گوگل کو اسے دریافت کرنے میں وقت لگتا ہے۔

کامیاب SEO انسٹال کرنے کے طریقے

سرچ انجنوں کے ذریعہ آپ کی ویب سائٹ کی درجہ بندی کا مطلب یہ ہے کہ آپ سخت دوڑ میں ہیں، یہ نہیں کہ آپ کے جیتنے کا امکان ہے۔ یہ وہ جگہ ہے جہاں SEO کھیل میں آتا ہے۔ اگر SEO کا کام اچھی طرح سے کیا جاتا ہے، تو آپ کے جیتنے کا امکان وقت کے ساتھ بڑھتا جائے گا۔ اگر آپ کی ویب سائٹ SEO کی حکمت عملیوں کے لیے مناسب طریقے سے ترتیب دی گئی ہے تو SEO کو اچھی طرح سے کرنا بہت آسان ہے۔

  • ایک اچھا ڈومین حاصل کریں۔

ایک اچھا ڈومین نام رکھنا آپ کی SEO حکمت عملی کی کارکردگی کے لیے سب سے زیادہ حساس مسائل میں سے ایک ہے۔ ایک اچھا ڈومین خریدنے پر غور کرنے کے لیے دو اہم عوامل ہیں؛

  1. ڈومین کا نام: ڈومین نام میں اپنے مطلوبہ الفاظ کو شامل کرنے کے بارے میں آپ نے کئی بار سنا ہوگا۔ یقینی طور پر، یہ مددگار ہے، لیکن ڈومین نام کے لیے لمبے لمبے یا لمبے مطلوبہ الفاظ کو شامل کرنا فائدے کی خاطر ایک نقصان دہ اقدام ہوگا۔ ڈومین نام؛ آپ کو اسے اپنے کاروبار کے نام کے ساتھ اور ہائفنز کے بغیر، مختصر اور دلکش بنانا چاہیے۔
  2. TLD: TLD کا مطلب اعلیٰ سطحی ڈومین نام ہے۔ یہ وہ حصہ ہے جو ".com، .org یا .co.uk" جیسے ناموں کے بعد آتا ہے۔ زیادہ تر کاروباروں کے لیے، ".com" کو منسوب کیا جاتا ہے اور اسے بطور قابل اعتماد استعمال کیا جاتا ہے کیونکہ یہ سب سے زیادہ مشہور ہے۔ TLDs جیسے "info" اور ".biz" سے دور رہنا اچھا خیال ہے جو کم معیار کی ویب سائٹس سے منسلک ہوتے ہیں۔ اگر آپ کے پاس ہے، یقیناً، آپ کو فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ تاہم، یہ آپ کی ترجیح میں کبھی نہیں ہونا چاہئے.
  • ویب سائٹ پلیٹ فارم استعمال کریں۔

زیادہ تر لوگ شروع سے شروع کرتے وقت اپنی ویب سائٹ کو HTML اور CSS کے ساتھ کوڈ نہیں کرتے ہیں۔ یہ سافٹ ویئر کے ٹکڑے ہیں جو کم یا بغیر کوڈنگ کی مہارت رکھنے والے لوگوں کو ویب سائٹ بنانے، مواد کو آسانی کے ساتھ منظم کرنے اور تکلیف دہ تکنیکوں سے نمٹنے کی اجازت دیتے ہیں۔ ویب سائٹ پلیٹ فارمز کی 2 اقسام ہیں۔

  • میزبان پلیٹ فارمز: میزبان پلیٹ فارم ایک ہی چھت کے نیچے سب کچھ کرتے ہیں۔ یہ وہ پلیٹ فارم ہیں جنہیں آپ اپنی ویب سائٹ کی میزبانی کر کے آسانی سے سیٹ اپ اور ترمیم کر سکتے ہیں، ڈیزائن کے اختیارات کے ساتھ معیاری ڈیزائن فراہم کر سکتے ہیں، اور آپ کو کوڈ کو چھوئے بغیر مواد بنانے اور ان کا نظم کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔
  • سیلف ہوسٹڈ پلیٹ فارمز: سیلف ہوسٹڈ پلیٹ فارمز آپ کو بغیر کسی کوڈ کے مواد بنانے اور اس کا نظم کرنے کی بھی اجازت دیتے ہیں۔ میزبان پلیٹ فارم سے فرق یہ ہے کہ اس کے لیے آپ کو اس کی میزبانی اور انسٹال کرنے کی ضرورت ہے۔

تو آپ کو کس قسم کا پلیٹ فارم منتخب کرنا چاہئے؟ زیادہ تر SEO ماہرین ورڈپریس جیسے خود میزبان اوپن سورس پلیٹ فارم کی تجویز کرتے ہیں۔ اسے اپنی مرضی کے مطابق بنایا جا سکتا ہے کیونکہ آپ اپنی مرضی کے مطابق اوپن سورس کوڈ میں ترمیم کر سکتے ہیں۔ آپ اسے مختلف پلگ انز کے ساتھ بھی بڑھا سکتے ہیں، بشمول ہزاروں SEO پلگ ان۔ تاہم، اگر آپ استعمال میں آسانی اور زیادہ سے زیادہ تعاون کو اہمیت دیتے ہیں تو، Wix یا Squarespace جیسے میزبان پلیٹ فارم آپ کے لیے ایک بہتر حل ہو سکتے ہیں۔

  • ایک اچھا ویب ہوسٹ استعمال کریں۔

ویب ہوسٹ آپ کی سائٹ کو ایک ہارڈ ڈرائیو پر اسٹور کرتے ہیں جس تک انٹرنیٹ کنیکشن رکھنے والا کوئی بھی شخص رسائی حاصل کر سکتا ہے۔ اگر آپ اپنی ویب سائٹ کے لیے ایک میزبان پلیٹ فارم استعمال کر رہے ہیں، تو بہت کم ایسے حالات ہیں جہاں آپ کا کنٹرول ہے۔ تاہم، خود میزبان پلیٹ فارمز پر، ہوسٹنگ کے انتخاب اور تمام کنٹرولز آپ کے کنٹرول میں ہیں۔ زیادہ تر SEO رہنما تجویز کردہ سیلف ہوسٹنگ آپشن کے ساتھ آئیں گے۔ تو آپ SEO گائیڈ سے ملنے والے مشورے سے کیسے فیصلہ کر سکتے ہیں؟ آپ SEO کے لیے ایک اچھے ویب ہوسٹ کا انتخاب کیسے کرتے ہیں؟ SEO گائیڈ کی سفارشات درست ہیں۔ لیکن اس میں فرق کرنے کے لیے، آپ کو ہزاروں ٹریفک حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔ کسی بھی قابل اعتماد کمپنی کا کم بجٹ والا ویب ہوسٹ زیادہ فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ تاہم، اس مقام پر، تین اہم عوامل ہیں جن پر آپ کو توجہ دینی چاہیے۔

  1. سیکیورٹی: آپ کو یقینی بنانا چاہیے کہ میزبان آپ کو مفت SSL/TSL سرٹیفکیٹ جاری کرے یا غیر منافع بخش LetsEncrypt کی حمایت کرتا ہے، جو مفت TLS سرٹیفکیٹ فراہم کرتا ہے۔
  2. سرور کی جگہ: ڈیٹا کو سرور اور وزیٹر کے درمیان سفر کرنے میں وقت لگتا ہے۔ اس لیے بہتر ہے کہ کسی ایسے میزبان کا انتخاب کریں جس کے سرورز اسی جگہ ہوں جہاں آپ کو زیادہ تر ٹریفک ملتی ہے۔
  3. سپورٹ:   24/7 سپورٹ ہمیشہ مثالی ہوتی ہے۔ سائن اپ کرنے سے پہلے اوپر والے عناصر سے پوچھ گچھ کرکے یہ جانچنے کا ایک اچھا آپشن ہوسکتا ہے کہ ان کی حمایت کتنی اچھی ہے۔
  • ایک مثبت صارف کا تجربہ بنائیں

گوگل الگورتھم کو ان ویب سائٹس کی رینکنگ بڑھانے میں بہت زیادہ ترجیح دی جاتی ہے جو اپنے دیکھنے والوں کو ایک مثبت تجربہ پیش کرتی ہیں۔ ہر SEO سٹارٹر گائیڈ کہتا ہے کہ ایسی ویب سائٹ بنانا جس سے صارفین کو فائدہ پہنچے آپ کی SEO حکمت عملی کا سب سے اہم حصہ ہونا چاہیے۔ یہ SEO کے لیے ایک لازوال عنصر ہے۔ آپ کی اصلاح کی کوششوں کا حتمی مقصد ہمیشہ صارف کے تجربے کو بہتر بنانا ہونا چاہیے۔ تو آپ SEO گائیڈ سے ملنے والے مشورے کے ساتھ یہ کیسے کریں گے؟ یہاں کچھ اہم تجاویز ہیں جو آپ استعمال کر سکتے ہیں؛

  1. HTTPS کا استعمال کریں: ویب سائٹ دیکھنے والوں کے لیے ذاتی ڈیٹا کا تحفظ سب سے حساس مسئلہ ہے۔ لہذا، آپ کو ہمیشہ اپنی ویب سائٹ کو SSL/TLS کے ساتھ انکرپٹ کرنا چاہیے تاکہ سائٹ کا ناقابل اعتبار تاثر پیدا نہ ہو اور صارف کے تجربے کو منفی میں تبدیل نہ کیا جائے۔
  2. ایک پرکشش ڈیزائن استعمال کریں: 90 کی دہائی کے ڈیزائن والی ویب سائٹ پر آپ کا تجربہ کتنا اچھا ہو سکتا ہے؟ جب ہم سوچتے ہیں کہ کوئی بھی اسے پسند نہیں کرے گا، تو آپ کو اپنی ویب سائٹ کو ہمیشہ ایک پرکشش ڈیزائن کے ساتھ مکمل کرنا چاہیے جو بصری طور پر فیڈ ہو۔ یہ بھی انتہائی ضروری ہے کہ ایسا ڈیزائن ہو جو آپ کے برانڈ سے مطابقت رکھتا ہو۔
  • موبائل پر صارف دوست بننا نہ بھولیں۔

کسی بھی SEO گائیڈ میں جو آپ پڑھتے ہیں، آپ کی توجہ اس حصے کی طرف ہو سکتی ہے، کیونکہ موضوع ہمیشہ ویب سائٹ کے گرد گھومتا ہے۔ تاہم، ایک اور بہت اہم عنصر ہے جو آپ کو یقینی طور پر نہیں چھوڑنا چاہئے؛ موبائل صارف کا تجربہ! گوگل کے اعداد و شمار کے مطابق، اب ڈیسک ٹاپ سے زیادہ موبائل سرچز ہیں۔ لہذا، آپ کو ہمیشہ موبائل کی مطابقت کو یقینی بنانا چاہئے۔ جب آپ موبائل پر صارف کے تجربے کو بہتر بناتے ہیں، تو گوگل کے ساتھ ساتھ لوگوں کے مثبت تجربات سے آپ کا سکور بڑھے گا۔

  • اپنے مضامین کو پڑھنے کے قابل سائز بنائیں

آج انٹرنیٹ تک رسائی کے لیے استعمال ہونے والے مختلف آلات پر غور کر کے اپنا مواد بنانا انتہائی فائدہ مند ہوگا۔ آپ کو یقینی بنانا چاہیے کہ آپ کا مواد تمام آلات تک رسائی پر پڑھنے کے قابل ہے۔ ,

  • پاپ اپ اور اشتہارات کو مسدود کرنے سے گریز کریں۔

ہم اچھی طرح جانتے ہیں کہ کسی کو اشتہارات پسند نہیں ہیں۔ لیکن یہ سچ ہے کہ ہمیں ان کی ضرورت ہے۔ جیسا کہ یہ معاملہ ہے، اس سے مکمل طور پر گریز کرنا سوال سے باہر ہے۔ تاہم، آپ کو یقینی طور پر ان اقسام سے پرہیز کرنا چاہیے جو دخل اندازی کرتی ہیں اور استعمال کو روکتی ہیں۔ کیونکہ اس طرح کے پاپ اپ اور اشتہارات صارف کے تجربے کو مکمل طور پر منفی کرنے اور وزٹ کے وقت کو خوفناک سطح تک کم کرنے کی طاقت رکھتے ہیں۔

  • یقینی بنائیں کہ یہ تیزی سے لوڈ ہوتا ہے۔

صفحہ کی رفتار ڈیسک ٹاپ اور موبائل پر درجہ بندی کا ایک تصدیق شدہ اور اہم عنصر ہے۔ تاہم، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کی سائٹ کو بجلی کی رفتار سے لوڈ ہونا چاہیے۔ بلاشبہ، لوڈنگ جتنی تیز ہوگی، صارف کا تجربہ اتنا ہی بہتر ہوگا اور الگورتھم کے ذریعے منظوری ہوگی۔ تاہم، سست اور بہت سست لوڈنگ کے مسائل کو حل کرنا اور اسے اچھی رفتار پر لانا ایک معیار کے طور پر کافی ہے اور آپ کے لیے مثبت منافع فراہم کرے گا۔

ایک منطقی سائٹ کا ڈھانچہ بنائیں

آپ کے وزٹرز اور سرچ انجن الگورتھم دونوں کو آپ کی ویب سائٹ کو آسانی اور آرام سے نیویگیٹ کرنے کی ضرورت ہے۔ لہذا آپ کو ایک منطقی مواد کا درجہ بندی بنانا چاہئے۔ منطقی سائٹ کا ڈھانچہ رکھنے کے فوائد؛

  1. سرچ انجنوں کو نئے صفحات تلاش کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اندرونی لنکس کے بغیر صفحات شاذ و نادر ہی ملتے ہیں اور انڈیکس کیے جاتے ہیں۔
  2. آپ کی سائٹ کے پیج رینک کو بڑھاتا ہے؛ PageRank گوگل کے درجہ بندی کے الگورتھم کی بنیاد ہے، جو کسی صفحہ کی "قدر" کا تعین کرنے کی کوشش کرتا ہے۔
  3. یہ سرچ انجنوں کو یہ سمجھنے میں مدد کرتا ہے کہ آپ کا صفحہ کس بارے میں ہے۔ گوگل اس کے لیے لنک اینکرز اور آس پاس کے متن کو دیکھتا ہے۔

ایک منطقی URL ڈھانچہ استعمال کریں۔

URLs اہم ہیں کیونکہ وہ تلاش کرنے والوں کو صفحہ کے موضوع کو سمجھنے میں مدد کرتے ہیں۔ بہت سے ویب سائٹ پلیٹ فارمز آپ کو یہ منتخب کرنے دیتے ہیں کہ اپنے یو آر ایل کی ساخت کیسے بنائی جائے۔ یہاں 

  1. سادہ: yourwebsite.com/?p=123
  2. دن اور نام: yourwebsite.com/2021/03/04/seo-basics/
  3. مہینہ اور نام: yourwebsite.com/03/04/seo-basics/
  4. عددی: yourwebsite.com/865/
  5. پوسٹ کا نام: yourwebsite.com/seo-basics/

اگر آپ شروع سے ایک نئی سائٹ بنا رہے ہیں، تو واضح اور سب سے زیادہ وضاحتی ڈھانچے کے ساتھ جانا سمجھ میں آتا ہے۔ غالب امکان یہی ہے کہ پوسٹ کا نام بھی یہی ہے۔ URL میں تاریخوں کا استعمال زیادہ معنی نہیں رکھتا۔ آپ کو ان URLs کو اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہوگی جو آپ مستقبل میں استعمال کرتے تھے۔

اگر آپ کسی موجودہ ویب سائٹ کو بہتر بنا رہے ہیں، تو شاید بہتر ہے کہ URL کی ساخت کو تبدیل نہ کیا جائے، چاہے یہ مثالی نہ ہو۔ ایسا کرنے سے آپ کے SEO پر گہرا منفی اثر پڑ سکتا ہے اور دوسری، زیادہ اہم چیزیں ٹوٹ سکتی ہیں۔

ایک اچھا SEO پلگ ان انسٹال کریں۔

SEO کے آسان ترین بہترین طریقوں کو بھی نافذ کرنا SEO پلگ ان کے بغیر تقریباً ناممکن ہے۔

تنصیب بہت آسان ہے؛

پلگ انز> نیا شامل کریں> تلاش کریں> انسٹال کریں> ابھی فعال کریں۔

یہ دونوں پلگ ان آپ کی پوسٹس اور پیجز میں مفید اضافی ان پٹ فیلڈز کا اضافہ کرتے ہیں۔ (ہم ان پر بعد میں واپس آئیں گے)۔

اگر آپ ایک میزبان پلیٹ فارم جیسے Wix یا Squarespace استعمال کر رہے ہیں، تو آپ کو پلگ ان انسٹال کرنے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ یہ پلیٹ فارم آپ کو SEO کے بنیادی موافقت کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔

اس مرحلے پر، آپ کے پاس SEO کی کامیابی کے لیے ایک اچھی بنیاد ہونی چاہیے، جیسا کہ ہم نے SEO سٹارٹر گائیڈ کے آغاز میں ذکر کیا ہے۔ SEO کام ایک جاری عمل ہے جسے چار عناصر میں تقسیم کیا گیا ہے۔

  1. مطلوبہ الفاظ کی تحقیق
  2. صفحہ پر SEO
  3. کنکشن
  4. تکنیکی SEO

مطلوبہ الفاظ کی تحقیق

SEO کمپنی ڈائرکٹری کے لیے مطلوبہ الفاظ کی تحقیق ضروری ہے۔ کیونکہ آپ کا SEO کام جو آپ غلط الفاظ پر توجہ مرکوز کرکے کریں گے اس کے نتیجے میں بہت بڑی مایوسی ہو سکتی ہے۔ مطلوبہ الفاظ کی تحقیق آپ کو یہ معلوم کرنے دیتی ہے کہ آپ کے گاہک آپ کو کس طرح تلاش کر رہے ہیں۔ اس طرح، آپ اپنے ہدف کے سامعین کی ٹریفک کو اپنی طرف متوجہ کر سکتے ہیں، نہ کہ خالی اور غیر تبدیل ہونے والی ٹریفک۔

  1. مطلوبہ الفاظ کی تلاش: یہ سمجھنا کہ آپ کے ممکنہ گاہک کس قسم کی چیزیں تلاش کر رہے ہیں اور وہ الفاظ کے ساتھ کیسے تلاش کرتے ہیں کلیدی الفاظ کی تحقیق کے عمل کا پہلا قدم ہے۔ اگر آپ یہ نہیں جانتے تو آپ ایسے صفحات بنانا شروع بھی نہیں کر سکتے جو سرچ انجنوں میں درجہ بندی کریں گے اور قیمتی ٹریفک چلائیں گے۔ اس عمل کو شروع کرنے کے لیے، اپنی صنعت پر غور و فکر کرنا اور تلاش کرنے کا طریقہ آپ کی بہترین شرط ہے۔ اس کے بعد آپ کے اندازوں کا اندازہ لگانے کا عمل شروع ہوتا ہے۔
  2. ٹریفک پوٹینشل کا پتہ لگائیں: تقریباً تمام مطلوبہ الفاظ کے ٹولز آپ کو ملنے والے مطلوبہ الفاظ کے لیے ماہانہ تلاش کے حجم دکھاتے ہیں۔ تلاش کے حجم کا ڈیٹا آپ کو اپنے مطلوبہ الفاظ کی ممکنہ ٹریفک کی صلاحیت کا اندازہ لگانے کی اجازت دیتا ہے۔ تاہم، مطلوبہ الفاظ کا حجم ہمیشہ عملی طور پر آسانی سے نہیں چلتا ہے۔ ایسے معاملات بھی ہیں جہاں کم تلاش والیوم والا مطلوبہ لفظ زیادہ ٹریفک لے کر آئے گا۔ جب کہ پہلے کی تلاش کا حجم زیادہ ہوتا ہے، لیکن بعد والے کا ٹاپ رینکنگ صفحہ زیادہ نامیاتی ٹریفک حاصل کرتا ہے۔ اسی لیے مطلوبہ الفاظ کی ٹریفک کی صلاحیت کو بہتر طور پر سمجھنے کے لیے ہمیشہ اعلی درجے کے صفحے کی تخمینی آرگینک ٹریفک کو دیکھنا ضروری ہے۔
  3. تحقیق کی درجہ بندی میں دشواری: یہاں تک کہ اگر کوئی مطلوبہ لفظ آپ کے کاروبار سے گہرا تعلق لگتا ہے اور اس میں ٹریفک کی اعلیٰ صلاحیت ہے، درجہ بندی آسان نہیں ہوسکتی ہے۔ بہت سے عوامل مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو متاثر کرتے ہیں۔ تاہم، اعلی درجہ بندی والے صفحات سے منسلک متعلقہ اور معیاری ویب سائٹس سب سے اہم عنصر ہیں۔ گوگل اپنی گائیڈ میں اس کا ذکر کرتا ہے کہ تلاش کیسے کام کرتی ہے۔ اگر موضوع پر دیگر معیاری ویب سائٹس صفحہ سے لنک کرتی ہیں، تو یہ ایک اہم علامت ہے کہ ویب سائٹ کی معلومات اعلیٰ معیار کی ہے۔

صفحہ پر SEO

صفحہ پر SEO میں اس قسم کا مواد بنانا شامل ہے جس کی تلاش کرنے والے تلاش کر رہے ہیں اور اسے "بہتر بنانا" تاکہ سرچ انجنوں کو یہ سمجھنے میں مدد ملے کہ مواد کس چیز کے بارے میں ہے۔ سرچ انجنوں میں درجہ بندی کے لیے صفحہ کو بہتر بنانے کے طریقے کی بنیادی باتیں؛

  1. تلاش کا ارادہ میچ کریں: اگر آپ اس قسم کے مواد کو بنانے میں ناکام رہتے ہیں جس کی تلاش کرنے والے تلاش کر رہے ہیں، تو آپ کے پاس درجہ بندی کا بہت کم یا کوئی امکان نہیں ہے۔ لہذا، آپ کو ان مطلوبہ الفاظ سے ملنا چاہیے جن پر آپ تلاش کے ارادے سے توجہ مرکوز کرتے ہیں۔ چونکہ گوگل کسی اور سے بہتر سمجھتا ہے کہ تلاش کرنے والے کیا تلاش کر رہے ہیں، اس لیے تلاش کے ارادے کا اندازہ کرنے کا بہترین طریقہ ہے؛ آپ کا مقصد اپنے مطلوبہ الفاظ اور اعلی درجے کے صفحات کے درمیان مشترکات تلاش کرنا ہے۔
  2. ایک وضاحتی یو آر ایل کا انتخاب کریں: ہر صفحے یا پوسٹ کے لیے جو آپ شائع کرتے ہیں، بشمول یو آر ایل کے آخر میں وضاحتی معلومات آپ کے معیار کے اسکور کو بڑھا دے گی۔
  3. ایک متاثر کن ٹائٹل ٹیگ لکھیں: ٹائٹل ٹیگز نیلے کلک کے قابل لنکس ہیں جو تلاش کے نتائج میں ظاہر ہوتے ہیں۔ یہ ان چند کلیدی کھلاڑیوں میں سے ایک ہے جن کی آپ کو تلاش کرنے والوں کو اپنے صفحہ پر کلک کرنے کے لیے قائل کرنے کی ضرورت ہے، اس لیے اسے زیادہ سے زیادہ پرکشش بنانا ضروری ہے۔ ایسا کرنے کا سب سے آسان طریقہ تلاش کے ارادے کے ساتھ اسے سیدھ میں لانا ہے۔
  4. امیجز کو بہتر بنائیں: تصاویر گوگل امیجز پر درجہ بندی کر سکتی ہیں اور آپ کی ویب سائٹ پر ٹریفک بھیج سکتی ہیں۔ لہذا، یہ انتہائی ضروری ہے کہ آپ اپنی ویب سائٹ پر جو تصاویر استعمال کرتے ہیں وہ SEO کے لیے موزوں ہے۔

کنکشن سیٹ اپ

آپ کو دوسری ویب سائٹس سے ملنے والے لنکس گوگل کو دکھاتے ہیں کہ ان کے پاس کافی معیاری مواد ہے جس کی لوگ ضمانت دیں گے۔ زیادہ تر لنک بنانے کی حکمت عملی سائٹ کے مالکان اور ایڈیٹرز تک پہنچنے کے ارد گرد گھومتی ہے جس کی وجہ سے لنک کے لائق مواد تخلیق کیا جاتا ہے اور پھر اپنا لنک ان صفحات میں سے کسی ایک پر شامل کیا جاتا ہے۔ لیکن لنکس حاصل کرنے کے اور بھی طریقے ہیں۔ ہم اپنی SEO کمپنی گائیڈ میں ان طریقوں پر کچھ لنک بنانے کی تجاویز شامل کرنا چاہتے تھے۔

  1. وزیٹر بلاگنگ: وزیٹر بلاگنگ وہ جگہ ہے جہاں آپ کسی دوسری ویب سائٹ کے لیے بلاگ پوسٹ لکھتے ہیں۔ زیادہ تر ویب سائٹیں مہمان مصنفین کو اس مواد میں لنکس شامل کرنے کی بھی اجازت دیتی ہیں۔
  2. اسکائی اسکریپر تکنیک: اسکائی اسکریپر تکنیک ایک ایسی تکنیک ہے جہاں آپ اس مواد سے بہتر مواد بنا کر لنکس جوڑتے ہیں جس سے لوگ پہلے سے لنک کر رہے ہیں۔ فلک بوس تکنیک میں عمل؛ یہ بیک لنک ٹیکسٹس بنا کر آپ کے اپنے لنک کو شامل کرنے کی شکل میں آگے بڑھتا ہے جس تک لوگ پہلے ہی زیادہ اصلی اور اعلیٰ معیار کی رسائی حاصل کر چکے ہیں۔ دوسرے الفاظ میں، پہلے سے فائدہ مند مواد تیار کرکے، آپ اسے اپنے فائدے کے لیے زیادہ سے زیادہ کارآمد بناتے ہیں۔
  3. حریفوں کے لنکس کو چیک کریں: اپنے حریفوں کی بیک لنک حکمت عملی کی تحقیق اور اچھی طرح سمجھنا بہترین حکمت عملی قائم کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ جہاں سے آپ کے حریف بیک لنکس حاصل کرتے ہیں، کس مواد کے ساتھ، وغیرہ۔ آپ بہت سے SEO ٹولز (Ahrefs، SemRush وغیرہ) سے معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔

تکنیکی SEO

جب SEO گائیڈ کے ساتھ مطلع کرنے کی بات آتی ہے، تو آپ جس سیکشن کو سب سے پیچیدہ سمجھیں گے وہ تکنیکی SEO سیکشن ہے۔ تکنیکی SEO؛ یہ گوگل جیسے سرچ انجنوں کو آپ کے صفحات کو تلاش کرنے، سمجھنے، ان کا احساس دلانے اور درجہ بندی کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ یاد دلاتے ہوئے کہ یہ مواد SEO ابتدائی رہنمائی ہے، یہ کہنا ضروری ہے کہ ہمیں تکنیکی حصے میں زیادہ گہرائی میں نہیں جانا چاہیے۔ اس لیے ابھی کے لیے، Ahrefs Webmaster Tools اکاؤنٹ جیسے مفت اکاؤنٹس کے لیے سائن اپ کرنا ایک اچھا خیال ہے اور اپنی ویب سائٹ کے ریگولر کرال کو شیڈول کرنا ہے۔ یہ اسکینز 100 سے زیادہ SEO مسائل کے ساتھ ساتھ عام تکنیکی مسائل کی جانچ کرتے ہیں۔

آپ اپنی SEO کامیابی کو کیسے ٹریک کرتے ہیں؟

بلاشبہ، اگر آپ SEO اسٹارٹر گائیڈ، SEO کمپنی گائیڈ، یا تفصیلی SEO گائیڈ پڑھ رہے ہیں، تو آپ جاننا چاہتے ہیں کہ کامیابی کو کیسے ٹریک کیا جائے اور ایسی حکمت عملیوں کو دیکھنا ہے جو اچھی طرح سے چل رہی ہیں اور صحیح طریقے سے کام کر رہی ہیں۔ کارکردگی کی درست ترین پیمائش کے لیے، آپ اپنی ویب سائٹ کو نامیاتی تلاش سے حاصل ہونے والی ٹریفک کی مقدار کا سراغ لگا کر ایسا کر سکتے ہیں۔ اگر آپ گوگل کے تجزیات کے صارف ہیں، تو آپ مندرجہ ذیل مراحل کے ساتھ اپنا نامیاتی ٹریفک دیکھ سکتے ہیں۔ حصول > تمام ٹریفک > چینلز > نامیاتی تلاش۔

آرگینک ساؤنڈ شیئر کو ٹریک کرنا

آرگینک وائس شیئر، جس کا مطلب ہے آواز کا حصہ اور مختصراً SoV، مقابلے کے مقابلے میں تلاش کے نتائج میں آپ کے برانڈ کی مرئیت ہے۔ چونکہ SoV اور مارکیٹ شیئر کے درمیان تعلق ہے، اس لیے یہ انتہائی ضروری ہے کہ آپ فالو اپ کریں۔ آپ نامیاتی آواز کا اشتراک احرف وغیرہ کے ساتھ کر سکتے ہیں۔ آپ SEO ٹولز میں آسانی سے اس کی پیروی کر سکتے ہیں۔

نامیاتی ٹریفک سے تبادلوں کا سراغ لگانا

تبادلے تب ہوتے ہیں جب آپ کی ویب سائٹ پر آنے والا کوئی مطلوبہ اقدام کرتا ہے۔ یہ کسی لنک پر کلک کرنے سے لے کر خریداری کرنے تک کچھ بھی ہو سکتا ہے۔ اگر آپ Google Analytics استعمال کرتے ہیں، تو آپ خریداریوں اور اپنی پسند کی ہر چیز کے لیے تبادلوں کو ٹریک کر سکتے ہیں۔ پھر آپ نامیاتی ٹریفک سے ہونے والے تبادلوں کو فلٹر کر سکتے ہیں اور مدتوں کا موازنہ کر سکتے ہیں تاکہ یہ دیکھ سکیں کہ آپ کی SEO کی کوششیں اہم چیزوں پر کیا اثر ڈال رہی ہیں۔

مفت SEO ٹولز

بہت سے پیشہ ور SEO ٹولز کی قیمت ہر ماہ $100 سے زیادہ ہے۔ یہ دیکھتے ہوئے کہ یہ SEO ابتدائی رہنما/SEO بزنس گائیڈ ہے، ہو سکتا ہے کہ آپ ابھی تک ایسا بجٹ مختص کرنے کے لیے تیار نہ ہوں۔ لیکن آپ کو یقینی طور پر پریشان نہیں ہونا چاہئے۔ مفت SEO ٹولز کے ساتھ، آپ کو بہت زیادہ کام مل سکتا ہے جو آپ کو مطمئن کرے گا، اور آپ اپنی SEO حکمت عملی کے ابتدائی مرحلے کے لیے کافی کارکردگی حاصل کر سکتے ہیں۔ SEO گائیڈ میں ہم جو مفت SEO ٹولز شامل کرتے ہیں وہ آپ کے لیے بہت کارآمد ثابت ہوں گے۔

  • مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کے اوزار

  1. گوگل کی ورڈ پلانر: یہ ایک ایسا ٹول ہے جہاں آپ منفرد کلیدی الفاظ تلاش کر سکتے ہیں اور چیک کر سکتے ہیں کہ آپ کو کیا ملتا ہے کئی طریقوں سے۔
  2. کی ورڈ جنریٹر: آپ کو سیکڑوں مطلوبہ الفاظ کے گروپس بنانے کی اجازت دیتا ہے۔
  3. SERP چیکر: یہ ایک ایسا ٹول ہے جس کی مدد سے آپ تخمینی سرچ ٹریفک کی صلاحیتوں کو سیکھ سکتے ہیں۔
  4. مطلوبہ الفاظ کی مشکل جانچنے والا: آپ مشکل کی سطح اور اپنے مطلوبہ الفاظ کے اسکور کو چیک کر سکتے ہیں۔
  • آن پیج SEO ٹولز

  1. Yoast SEO: ورڈپریس پوسٹس اور پیجز میں ٹائٹل ٹیگز اور میٹا ڈسکرپشن شامل کرنے کا ایک ٹول۔
  2. Ahrefs Webmaster Tools: آپ کی سائٹ پر کہیں بھی غائب ٹائٹل ٹیگز، میٹا ڈسکرپشن، اور Alt ٹیکسٹ کا پتہ لگا سکتا ہے۔ اس کی بنیاد پر، آپ بہتری اور ترقی کے مطالعہ کر سکتے ہیں۔
  • کنکشن سیٹ اپ ٹولز

  1. Ahrefs Backlink Checker: آپ کسی بھی ویب سائٹ یا صفحہ کو دیے گئے پہلے 100 بیک لنکس دیکھ سکتے ہیں۔
  2. ہارو: آپ روزانہ کنکشن کے سودے حاصل کر سکتے ہیں۔ یہ تکنیک ٹول کے بجائے سروس کے طور پر اہل ہے۔
  3. جی میل: آپ ممکنہ گاہکوں کو جوڑنے کے لیے ایک اچھا پیغامات کا بیک لنک ری ڈائریکٹ بنا سکتے ہیں۔

تکنیکی SEO ٹولز

گوگل سرچ کنسول: یہ ایک جامع ٹول ہے جہاں آپ تقریباً تمام تکنیکی مسائل اور ہر قسم کی پیشرفت دیکھ سکتے ہیں۔ آپ تسلسل کی غلطیوں سے لے کر رفتار کے مسائل تک ہر چیز کو ٹریک کرسکتے ہیں۔

Ahrefs Webmaster Tools: ایک ٹول جس کی مدد سے آپ 100 SEO مسائل تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔

نتیجہ

اس مواد میں، جسے ہم SEO سٹارٹر گائیڈ کے طور پر بیان کرتے ہیں، ہم نے SEO کی بنیادی باتوں کو بہت جامع انداز میں بیان کیا ہے۔ اگر آپ ابتدائی مرحلے پر ہیں جہاں آپ کے پاس SEO کے لیے بہت سارے سوالیہ نشان ہیں، اب آپ کچھ چیزوں کو اپنے ذہن میں ڈھالنے کے قابل ہو گئے ہیں۔ جیسا کہ ہم نے اپنے مواد میں بہت کچھ ذکر کیا ہے، تکنیکی امکانات آپ کو اپنا SEO کام کرنے کے قابل بنا سکتے ہیں۔ تاہم، آپ جس شعبے میں ہیں یا آپ کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کی وجہ سے، یہ آپ کے لیے خود آگے بڑھنے کے لیے کافی نہیں ہو سکتا، کیونکہ قدرتی طور پر کچھ حدود ہیں۔ اگر ایسا ہے تو، SEO ٹیوٹوریل آپ دونوں اپنے SEO کے کام کو زیادہ سے زیادہ کارکردگی کے ساتھ بہتر بنا سکتے ہیں اور SEO کے بارے میں سب سے زیادہ قابل اعتماد معلومات براہ راست فیلڈ کے کسی ماہر سے حاصل کر سکتے ہیں۔ اس طرح، آپ اپنی کمپنی کے لیے انتہائی درست حکمت عملی کی ایپلی کیشنز سیکھ سکتے ہیں اور اپنی SEO کمپنی ڈائرکٹری بنا سکتے ہیں۔

Post a Comment

0 Comments