Ticker

3/recent/Posts

What is Googlebot? How does it work? || گوگل بوٹ کیا ہے؟ یہ کیسے کام کرتا ہے؟ || StupidFlix

 

گوگل بوٹ کیا ہے؟ یہ کیسے کام کرتا ہے؟


آپ نے شاید گوگل کے مشہور بوٹس کے بارے میں سنا ہوگا۔ Googlebot ایک ویب کرالر ہے جسے Google اپنی مطلوبہ معلومات اکٹھا کرنے اور تلاش کے قابل ویب انڈیکس بنانے کے لیے استعمال کرتا ہے۔ گوگل بوٹ کے پاس خبروں، تصاویر اور ویڈیوز کے لیے موبائل، ڈیسک ٹاپ اور نجی کرالر ہیں۔ دوسرے براؤزرز ہیں جنہیں گوگل کچھ کاموں کے لیے استعمال کرتا ہے۔ ہر براؤزر اپنی شناخت ایک مختلف ٹیکسٹ سٹرنگ سے کرتا ہے جسے 'صارف ایجنٹ' کہتے ہیں۔ گوگل بوٹ ہمیشہ ویب سائٹس کو اسی طرح دیکھتا ہے جیسے صارفین انہیں تازہ ترین کروم براؤزر میں دیکھتے ہیں۔ یہ بوٹس ہزاروں مشینوں پر چلتے ہیں اور یہ طے کرتے ہیں کہ ویب سائٹس پر کیا رینگنا ہے۔ چونکہ Googlebot آپٹیمائزیشن آپ کی ویب سائٹ کے لیے بہت اہم ہے، اس لیے یہ سمجھنا ضروری ہے کہ Googlebot کیا ہے اور یہ کیسے کام کرتا ہے۔ خاص طور پر اس عمل میں، ڈیجیٹل مارکیٹنگ کنسلٹنسیسروس کا فائدہ اٹھانے سے آپ کو اصلاح میں مدد ملے گی۔

گوگل بوٹ کیا ہے؟

گوگل بوٹ کیا ہے؟
گوگل بوٹ کیا ہے؟

گوگل بوٹ ایک ویب کرالنگ سافٹ ویئر سرچ بوٹ ہے جو گوگل سرچ انجن کے نتائج کے صفحات (SERPs) فراہم کرنے کے لیے استعمال ہونے والے ویب صفحہ کی معلومات اکٹھا کرتا ہے۔ گوگل بوٹ گوگل کا سرچ انڈیکس بنانے کے لیے ویب سے دستاویزات جمع کرتا ہے۔ سافٹ ویئر نئے صفحات کو دریافت کرنے اور موجودہ صفحات کو اپ ڈیٹ کرنے کے لیے مسلسل دستاویزات جمع کرتا ہے۔ Googlebot ایک تقسیم شدہ ڈیزائن کا استعمال کرتا ہے جو بہت سے کمپیوٹرز پر پھیلا ہوا ہے تاکہ یہ انٹرنیٹ کی طرح ترقی کر سکے۔

ویب کرالر اس بات کا تعین کرنے کے لیے الگورتھم کا استعمال کرتا ہے کہ کون سی سائٹس کو براؤز کرنا ہے، کس شرح پر، اور کتنے صفحات کو حاصل کرنا ہے۔ Googlebot پچھلے سیشنز سے بنائی گئی فہرست سے شروع ہوتا ہے۔ اس فہرست کو پھر ویب ماسٹرز کے فراہم کردہ سائٹ میپس کے ساتھ بڑھایا جاتا ہے۔ یہ سافٹ ویئر ویب پیجز پر تمام لنک شدہ آئٹمز کو اسکین کرتا ہے جسے وہ اسکین کرتا ہے، نئی سائٹس کو نوٹ کرتا ہے، سائٹس پر اپ ڈیٹس، اور ڈیڈ لنکس۔ جمع کردہ معلومات کو گوگل کے ویب انڈیکس کو اپ ڈیٹ کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

Googlebot robots.txt فائلوں میں ویب ماسٹرز کے ذریعے متعین کردہ حدود کے اندر ایک انڈیکس بناتا ہے۔ مثال کے طور پر؛ اگر کوئی ویب ماسٹر گوگل سرچ سے صفحات کو پرائیویٹ رکھنا چاہتا ہے، تو وہ سائٹ کے ٹاپ لیول فولڈر میں موجود robots.txt فائل میں Googlebot کو بلاک کر سکتا ہے۔ گوگل بوٹ کو کسی سائٹ کے مخصوص صفحہ پر کسی بھی لنک کی پیروی کرنے سے روکنے کے لیے nofollow میٹا ٹیگ شامل کریں۔ بوٹ کو انفرادی لنکس کی پیروی کرنے سے روکنے کے لیے، ویب ماسٹر لنکس میں rel="nofollow" شامل کر سکتا ہے۔

کسی سائٹ کا ویب ماسٹر یوزر ایجنٹ گوگل بوٹ کو دکھا کر گوگل پر کمپیوٹرز سے ہر چند سیکنڈ میں وزٹ کا پتہ لگا سکتا ہے۔ عام طور پر، گوگل سائٹ کی بینڈوتھ کو دبائے بغیر کسی سائٹ کو زیادہ سے زیادہ انڈیکس کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ اگر کسی ویب ماسٹر کو معلوم ہوتا ہے کہ گوگل بوٹ بہت زیادہ بینڈوتھ استعمال کر رہا ہے، تو وہ ایک ریٹ سیٹ کر سکتا ہے جو گوگل کے سرچ کنسول ہوم پیج پر 90 دنوں تک درست رہے گا۔

گوگل بوٹس کیسے کام کرتے ہیں۔

گوگل بوٹس کیسے کام کرتے ہیں۔
گوگل بوٹس کیسے کام کرتے ہیں۔

گوگل بوٹ ایک الگورتھم کے ذریعے کام کرتا ہے جو بتاتا ہے کہ کون سے ویب صفحات کو کرال کرنا ہے اور پھر ان صفحات کو ڈیٹا بیس میں ڈاؤن لوڈ کرتا ہے تاکہ سرچ انجن ان کی ترجمانی کر سکے۔ جیسے جیسے یہ ترقی کرتا ہے، یہ روابط کے ساتھ نشان زدہ راستوں کے بعد، زیادہ سے زیادہ گہرائی تک پہنچتا ہے۔ یہ سب کچھ کرہ ارض پر پھیلے گوگل کے طاقتور سرورز سے ہوتا ہے۔

گوگل کا انٹرنیٹ نیٹ ورک بنانے والے مختلف صفحات پر جانے کی تعدد کا انحصار اس بات پر ہے کہ گوگل ان صفحات پر کتنی اہمیت رکھتا ہے۔ صفحہ کے پاس جتنی زیادہ اتھارٹی ہوگی، اتنی ہی زیادہ کرال فریکوئنسی اور گہرائی گوگل بوٹ سے حاصل ہوگی۔

Googlebot ایک انتہائی جدید الگورتھم پر مبنی ہے جو خود مختاری سے کام انجام دے سکتا ہے اور اسے WWW کے تصور پر بنایا گیا ہے۔ آپ ورلڈ وائڈ ویب کو ویب صفحات اور لنکس کے ایک وسیع ویب کے طور پر سوچ سکتے ہیں۔ ہر صفحہ کو یو آر ایل کے ذریعے منفرد طور پر پہچانا جاتا ہے اور اس ویب ایڈریس کے ذریعے اس تک رسائی حاصل کی جا سکتی ہے۔ کسی صفحہ پر موجود ہائپر لنکس دوسرے ذیلی صفحات یا دوسرے ڈومینز کے وسائل کی طرف لے جاتے ہیں۔ گوگل کا بوٹ لنکس (HREF لنکس) اور وسائل (SRC لنکس) کی شناخت اور تجزیہ کرسکتا ہے۔ الگورتھم پورے نیٹ ورک کو تلاش کرنے کے لیے Googlebot کے لیے سب سے زیادہ موثر اور تیز ترین طریقہ کا تعین کر سکتے ہیں۔

گوگل بوٹ رینگنے کی مختلف تکنیکوں کا استعمال کرتا ہے۔ مثال کے طور پر؛ ملٹی تھریڈنگ کا طریقہ ایک ہی وقت میں کئی سکیننگ کے عمل کو انجام دینے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ، گوگل ایسے ویب کرالر کا بھی استعمال کرتا ہے جو مخصوص ڈومینز کی تلاش پر توجہ مرکوز کرتے ہیں، جیسے کہ مخصوص قسم کے ہائپر لنکس کے بعد ورلڈ وائڈ ویب کو براؤز کرنا۔

گوگل بوٹس کیا ہیں؟

گوگل کے پاس مختلف قسم کے گوگل کرالر ہیں، ہر ایک کو آپ کی ویب سائٹ کرال کرنے اور بنانے کے مختلف طریقوں کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ سائٹ کے مالکان کو شاذ و نادر ہی مختلف قسم کے براؤزر کے لیے اپنی سائٹس کو مختلف پالیسیوں کے ساتھ ترتیب دینے کی ضرورت ہوتی ہے۔ جب تک کہ آپ کی ویب سائٹ کی طرف سے مخصوص بوٹس کے لیے کچھ ہدایات یا میٹا کمانڈز نہیں بنائے جاتے، SEO کی دنیا میں ان سب کے ساتھ ایک جیسا سلوک کیا جاتا ہے۔ گوگل بوٹس کی کل 17 اقسام ہیں:

  • APIs-Google
  • ایڈسینس
  • AdsBot موبائل ویب اینڈرائیڈ
  • AdsBot موبائل ویب
  • گوگل بوٹ امیج
  • گوگل بوٹ نیوز
  • گوگل بوٹ ویڈیو
  • گوگل بوٹ ڈیسک ٹاپ
  • گوگل بوٹ اسمارٹ فون
  • موبائل ایپس اینڈرائیڈ
  • موبائل ایڈسینس
  • فیڈ فیچر
  • گوگل بلند آواز میں پڑھیں
  • ویب پر ڈوپلیکس
  • گوگل فیویکن
  • ویب لائٹ
  • گوگل اسٹور بوٹ

Googlebot آپ کی سائٹ پر کیسے جاتا ہے۔

Googlebot آپ کی سائٹ پر کیسے جاتا ہے۔
Googlebot آپ کی سائٹ پر کیسے جاتا ہے۔

آپ لاگ فائلوں کو تلاش کر سکتے ہیں یا گوگل سرچ کنسول کا کرال پین کھول سکتے ہیں یہ دیکھنے کے لیے کہ Googlebot کتنی بار آپ کی ویب سائٹ پر جاتا ہے اور آپ وہاں کیا کرتے ہیں۔ اگر آپ واقعی اپنی سائٹ کی رینگنے والی کارکردگی کو بہتر بنانے کے لیے جدید چیزیں کرنا چاہتے ہیں، تو آپ SEO لاگ فائل اینالائزر از Kibana یا Screaming Frog جیسے ٹولز استعمال کر سکتے ہیں۔ Google مختلف Googlebots کے ذریعے استعمال ہونے والے IP پتوں کی فہرستوں کا اشتراک نہیں کرتا ہے کیونکہ یہ پتے کثرت سے تبدیل ہوتے ہیں۔ یہ جاننے کے لیے کہ آیا کسی حقیقی Googlebot نے آپ کی سائٹ کا دورہ کیا ہے، آپ ریورس IP تلاش کر سکتے ہیں۔

آپ اس بات کا تعین کرنے کے لیے robots.txt فائل استعمال کر سکتے ہیں کہ Googlebot آپ کی سائٹ کے کچھ حصوں کو کیسے وزٹ کرتا ہے۔ لیکن آپ کو محتاط رہنا ہوگا۔ کیونکہ اگر آپ یہ غلط طریقے سے کرتے ہیں، تو آپ Googlebot کو آنے سے مکمل طور پر روک سکتے ہیں۔ یہ آپ کی سائٹ کو انڈیکس سے ہٹا دے گا۔

Googlebot عام طور پر HTTP/1.1 پر رینگتا ہے۔ تاہم، نومبر 2020 سے، Googlebot ایسی ویب سائٹس کو کرال کرنے کے قابل ہو جائے گا جو HTTP/2 پر استعمال کی جا سکتی ہیں جب تک کہ ویب سائٹ اسے سپورٹ کرتی ہے۔ یہ ویب سائٹ اور Googlebot کمپیوٹنگ وسائل (CPU، RAM، وغیرہ) کو بچاتا ہے لیکن ویب سائٹ کی انڈیکسنگ یا درجہ بندی کو متاثر نہیں کرتا ہے۔

گوگل بوٹ کی اصلاح کے لیے نکات

SEO کرنے سے پہلے، آپ کو SERP میں بہترین درجہ بندی حاصل کرنے کے لیے Googlebot کے لیے اپنی ویب سائٹ کو بہتر بنانا ہوگا۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ آپ کی ویب سائٹ گوگل کے ذریعے صحیح اور آسانی سے ترتیب دی گئی ہے، آپ ان تجاویز پر عمل کر سکتے ہیں:

  • درست Robots.txt: Robots.txt گوگل بوٹس کے لیے ایک ہدایت بننے کا مقصد پورا کرتا ہے۔ اس سے آپ کو یہ سمجھنے میں مدد ملتی ہے کہ Googlebot آپ کے کرال بجٹ پر کتنا خرچ کر رہا ہے۔ اس کا مطلب یہ بھی ہے کہ آپ فیصلہ کر سکتے ہیں کہ آپ کی ویب سائٹ پر کون سے صفحات گوگل بوٹس کرال کر سکتے ہیں اور کون سے نہیں۔ گوگل بوٹس ہر چیز کو کرال اور انڈیکس کرتا ہے جو اس کے سامنے آتا ہے۔ اس لیے آپ کو محتاط رہنا چاہیے کہ آپ اپنی ویب سائٹ کے کن صفحات یا حصوں کو بلاک کرتے ہیں۔ Robots.txt گوگل بوٹس کو بتاتا ہے کہ کہاں نہیں جانا ہے۔ لہذا آپ کو اسے اپنی ویب سائٹ پر ٹھیک کرنے کی ضرورت ہے تاکہ Google کرالر کو آپ کی ویب سائٹ کے متعلقہ حصوں کو انڈیکس کرنے کی اجازت دے سکے۔
  • اندرونی لنکس کا استعمال کریں: جب بوٹس آپ کی ویب سائٹ کو کرال کرتے ہیں، اندرونی لنکس انہیں مختلف صفحات پر تشریف لانے میں مدد کرتے ہیں۔ آپ کی ویب سائٹ کا اندرونی لنکنگ جتنا زیادہ مربوط ہوگا، اتنا ہی بہتر Googlebots آپ کی ویب سائٹ کو کرال کرے گا۔ آپ یہ تجزیہ کرنے کے لیے گوگل سرچ کنسول جیسے ٹولز کا استعمال کر سکتے ہیں کہ آپ کی ویب سائٹ کا اندرونی لنکنگ ڈھانچہ کتنی اچھی طرح سے مربوط ہے۔
  • ایکس ایم ایل کا استعمال کریں: ویب سائٹ کا سائٹ کا نقشہ گوگل بوٹس کے لیے اپنی ویب سائٹ تک رسائی کے بارے میں بہت واضح رہنما ہے۔ Sitemap.xml Googlebot کرالر کو ٹریک کرنے کے لیے آپ کی ویب سائٹ کے نقشے کے طور پر کام کرتا ہے۔ ویب سائٹ کے پیچیدہ فن تعمیر کی وجہ سے گوگل بوٹس الجھن میں پڑ سکتے ہیں۔ اس وجہ سے، یہ آپ کی ویب سائٹ کو براؤز کرتے وقت اس سے باخبر رہ سکتا ہے۔ Sitemap.xml انہیں غلطی سے بچنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ بوٹس کو آپ کی ویب سائٹ کے تمام متعلقہ علاقوں کو کرال کرنے کی بھی اجازت دیتا ہے۔
  • کینونیکلز کو چیک کریں: بڑی ویب سائٹس کے لیے سب سے عام مسائل میں سے ایک، خاص طور پر ای کامرس کی جگہ میں، ڈپلیکیٹ صفحات کو ہینڈل کرنا ہے۔ لیکن اگر احتیاط سے نہیں سنبھالا گیا، تو وہ گوگل بوٹس کے لیے مناسب طریقے سے انڈیکس کرنے میں مسائل پیدا کر سکتے ہیں۔ اگر کسی وجہ سے آپ کی ویب سائٹ پر ڈپلیکیٹ صفحات ہیں، تو یہ ضروری ہے کہ آپ گوگل بوٹس کے لیے معیاری ٹیگز استعمال کرتے ہوئے ان صفحات کی شناخت کریں تاکہ Googlebot کو ان کی خصوصیات کے بارے میں آگاہ کیا جا سکے۔ آپ اس کے لیے hreflang فیچر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔
  • سائٹ کی رفتار: آپ کی ویب سائٹ کی لوڈنگ کی رفتار ایک اہم عنصر ہے جسے آپ کو بہتر بنانے کی ضرورت ہے کیونکہ یہ گوگل کی طرف سے اعلی درجہ بندی کے عوامل میں سے ایک ہے۔ گوگل بوٹ آپ کی ویب سائٹ کی لوڈنگ کی رفتار کا جائزہ لیتا ہے اور اگر اس سے زیادہ وقت لگتا ہے تو آپ کی درجہ بندی کو کم کر سکتا ہے۔
  • URL کا ڈھانچہ: صاف اور درست URL کا ڈھانچہ ہونا بھی درجہ بندی کا عنصر ہے اور صارف کے تجربے کو بہتر بنانے میں بھی مدد کرتا ہے۔ گوگل بوٹس صاف URL ڈھانچے کے ساتھ ہر صفحہ کو بہتر طور پر سمجھ سکتے ہیں۔ یہ ایک ایسی سرگرمی ہے جو آپ کی ویب سائٹ کی ترقی کے آغاز سے ہی شروع ہونی چاہیے۔ اگر آپ کے پاس پرانے اعلی درجے کے صفحات ہیں، تو یہ تجویز کیا جاتا ہے کہ آپ ان کے URL کو تبدیل نہ کریں۔ تاہم، اگر آپ کو یقین ہے کہ اس سے آپ کی ویب سائٹ کو مدد ملے گی، تو آپ ان صفحات کے لیے 301 ری ڈائریکٹ ترتیب دے سکتے ہیں۔ آپ اپنی sitemap.xml فائل کو اپ ڈیٹ کر کے بھی Googlebot کو اس تبدیلی کی اطلاع دے سکتے ہیں۔
  • مواد: آپ کی ویب سائٹ پر مواد کا معیار گوگل میں آپ کی درجہ بندی کے براہ راست متناسب ہے۔ Googlebot جو الگورتھم استعمال کرتا ہے وہ آپ کے صفحات کو کرال کرتے وقت مواد کے معیار کا بھی جائزہ لیتا ہے۔ اس لیے آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کا مواد اعلیٰ معیار کا ہے، SEO کے لیے موزوں ہے، اور آپ کے ڈومین اتھارٹی کو بہتر بنا سکتا ہے۔ اس کے لیے، آپ SEO ٹریننگ سروس حاصل کر کے تمام ضروری تفصیلات میں مہارت حاصل کر سکتے ہیں ۔

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے