Ticker

3/recent/Posts

What is Local SEO? How is it done? || مقامی SEO کیا ہے؟ یہ کیسے کیا جاتا ہے؟ || StupidFlix


 

مقامی SEO کیا ہے؟ یہ کیسے کیا جاتا ہے؟

ایک ویب سائٹ دنیا بھر کے سامعین تک پہنچنے کی صلاحیت رکھتی ہے، اور ایسا کرنے کے لیے اسے تلاش کے نتائج کے پہلے صفحہ پر ہونا چاہیے۔ SEO وہ عمل ہے جو آپ کی ویب سائٹ کو آپ کے علاقے سے باہر کے مقامات کو بھی ہدف بنا کر نتائج میں سب سے اوپر کی درجہ بندی کے لیے تیار کرتا ہے۔ لیکن کیا ہوگا اگر آپ چاہتے ہیں کہ مقامی کاروبار کسی خاص علاقے میں اونچا ہو؟ یہ وہ جگہ ہے جہاں مقامی SEO کھیل میں آتا ہے۔ لوکل SEO کسی کاروبار، پروڈکٹ یا سروس کو محل وقوع سے متعلق تلاش کے استفسار کے لیے بہتر بنانے کا عمل ہے۔ گوگل (اور دوسرے سرچ انجن) IP ایڈریس (ڈیسک ٹاپ کے لیے) اور جغرافیائی محل وقوع (موبائل کے لیے) کی بنیاد پر صارف کے مقام کا استعمال کرتا ہے تاکہ صارف کو کون سے نتائج دکھائے جائیں۔ لہذا، جب کوئی دانتوں کے ڈاکٹر، کار واش یا تالے بنانے والے کی مقامی تلاش کرتا ہے،

مقامی SEO کیا ہے؟

  • مقامی SEO کیا ہے؟نمایاں مضامین
  • ای کامرس SEO گائیڈ: SEO کے بہترین طریقے
  • مطلوبہ الفاظ کی تلاش کا حجم کیا ہے؟ کیسے سیکھیں؟
  • نامیاتی SEO بمقابلہ مقامی SEO کا موازنہ
  • مقامی SEO کیوں اہم ہے؟
  • مقامی SEO کیسے کریں؟
  • SEO میں مقامی مواد کیا ہے؟
  • میں مقامی SEO آڈٹ کیسے کروں؟
  • کس قسم کے کاروبار کو مقامی SEO کی ضرورت ہے؟
  • اگر آپ کو مقامی SEO کی ضرورت ہے تو آپ کیسے جانتے ہیں؟
  • اپنی مقامی SEO حکمت عملی کو مضبوط بنانے کے 6 طریقےاپنا Google میرا کاروبار رجسٹر کریں۔
  • موبائل پر توجہ دیں۔
  • بہت سارے صارفین کے جائزے جمع کریں۔
  • مقامی لنک بلڈنگ پر توجہ دیں۔
  • NAP/حوالہ کی مستقل مزاجی کو یقینی بنائیں
  • سماجی سننے سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھائیں۔

مقامی SEO کا مطلب ہے اپنی کاروباری ویب سائٹ کو بہتر بنانا تاکہ آپ کے کاروباری علاقے میں رہنے والے لوگ متعلقہ اصطلاحات تلاش کرتے وقت آپ کی ویب سائٹ آن لائن تلاش کر سکیں۔ مقامی SEO ایک مخصوص مقامی علاقے کے لیے آپ کی ویب سائٹ کو بہتر بنانے کا عمل ہے۔ اگر آپ کا کوئی مقامی کاروبار ہے، جیسے کہ ایک اسٹور، ریستوراں، یا ایجنسی، تو آپ چاہتے ہیں کہ آپ کے ویب صفحات کو مقامی سامعین کے ذریعہ کئے گئے مخصوص تلاش کے سوالات کے لیے درجہ دیا جائے۔ اپنی مقامی کاروباری ویب سائٹ کو بہتر بنانا اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ لوگ آپ کو آن لائن اور آف لائن تلاش کر سکیں۔ یہاں تک کہ اگر آپ کو ابھی بھی اپنی عمارت میں زائرین نہیں مل رہے ہیں، تو آپ اسی جغرافیائی علاقے کے سامعین کو نشانہ بنا رہے ہیں جو آپ کی طرح ہے۔ لہذا، آپ اس جگہ کے لیے اپنی آن لائن کاروباری موجودگی کو بہتر بنائیں گے۔

مقامی SEO کا استعمال مقامی کاروبار، جیسے کہ اسٹورز یا دفاتر کے ذریعے کیا جا سکتا ہے، جہاں وزیٹر کی بہت زیادہ ٹریفک ہوتی ہے۔ مقامی SEO لوگوں کو ذاتی طور پر آپ کا کاروبار تلاش کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ ان کاروباروں کے ذریعہ بھی استعمال کیا جاتا ہے جن کے پاس اسٹور یا دفتر نہیں ہے لیکن مقامی سامعین کو فروخت کیا جاتا ہے، جیسے گھر کی صفائی کا کاروبار۔ اس صورت میں، مقامی SEO ان کاروباروں کو نقشے کی فہرستوں پر اونچے درجے پر ظاہر ہونے میں مدد کرتا ہے۔

مقامی SEO ایک مارکیٹنگ تکنیک ہے جس میں مقامی تلاش کے نتائج میں بہتر مرئیت کے لیے آپ کی آن لائن موجودگی کو بہتر بنانا شامل ہے۔ یہ بہتر مرئیت متعدد کاموں کے ذریعے حاصل کی جاتی ہے جیسے:

  • اپنے Google کاروباری پروفائل کا نظم کرنا
  • اپنی ساکھ کو بہتر بنائیں
  • اپنی ویب سائٹ کو بہتر بنانا
  • عمارت کے اقتباسات
  • اپنے مسابقتی تلاش کے ماحول کی نگرانی کرنا
  • گوگل پر تبدیلیوں کی نگرانی اور استعمال
  • مقامی لنک بلڈنگ

اگر آپ مقامی تلاشوں کے لیے بہتر بناتے ہیں، تو آپ کسی بھی سگنل کے ذریعے، Google کو یہ بتانے پر توجہ مرکوز کریں گے کہ آپ کا کاروبار کسی خاص علاقے میں واقع ہے اور اس علاقے میں گاہکوں کو تلاش کرنا چاہتا ہے۔ ان دنوں انگوٹھے کا اصول یہ ہے کہ اگر آپ کے پاس کسی علاقے/شہر میں مناسب پتہ ہے تو اصلاح کرنا اب تک سب سے آسان ہے۔ یہ آپ کو مقامی لینڈنگ پیجز بنانے اور لوگوں کو اپنی ویب سائٹ پر اسٹور لوکیٹر کے ساتھ آپ کا اسٹور تلاش کرنے میں مدد کرنے دیتا ہے۔

لیکن مقامی تلاشوں کی درجہ بندی میں آپ کی ویب سائٹ کو بہتر بنانے سے زیادہ وقت لگتا ہے۔ پہلی چیزوں میں سے ایک جو آپ کو کرنے کی ضرورت ہے وہ ہے اپنے Google My Business اکاؤنٹ کے بارے میں تمام تفصیلات بنانا اور شامل کرنا۔ اس کے علاوہ، صنعت اور مقامی رابطوں کو حاصل کرنے میں کچھ کوشش کرنا مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ مقامی سوشل میڈیا کی حکمت عملی کی طرح، اقتباسات اور یہاں تک کہ منہ کے الفاظ اور پرنٹ بروشرز مقامی SEO میں حصہ ڈالتے ہیں۔

نامیاتی SEO بمقابلہ مقامی SEO کا موازنہ

آپ مقامی SEO کو SEO کے ذیلی نظم و ضبط کے طور پر دیکھ سکتے ہیں۔ SEO آپ کی ویب سائٹ کے صفحات کے لیے ایسی تلاشوں کے لیے اعلیٰ درجہ بندی حاصل کرنے پر توجہ مرکوز کرتا ہے جن میں مقامی جزو نہیں ہے، جبکہ مقامی SEO کا مقصد بعض علاقوں جیسے قصبوں یا علاقوں میں اعلیٰ درجہ بندی حاصل کرنا ہے۔ یہ تلاشیں عام طور پر مقامی سامعین کے ذریعہ کی جاتی ہیں۔ صرف استفسار سے گوگل کسی حد تک یہ بتا سکتا ہے کہ آیا تلاش کرنے والا اپنے مسئلے کا مقامی حل تلاش کر رہا ہے۔ یہ تلاش کے سوالات چھوٹے کاروباروں کے لیے خاص طور پر دلچسپ ہیں، کیونکہ وہ اکثر مقامی سامعین کو خدمات یا مصنوعات فراہم کرتے ہیں۔ اگر آپ ان مقامی تلاشوں کے لیے درجہ بندی کرنا چاہتے ہیں، تو ایک مقامی SEO حکمت عملی جو مقامی درجہ بندی کے عوامل پر زیادہ توجہ مرکوز کرتی ہے سرمایہ کاری کے قابل ہے۔

نامیاتی اور مقامی تلاش کے درمیان بنیادی فرق یہ ہے کہ مقامی SEO کا ایک جغرافیائی جزو ہے۔ اگر کوئی صارف صنعت + مقام کی تلاش کرتا ہے، تو سرچ انجن جانتا ہے کہ تلاش مقامی مقاصد کے لیے ہے۔ سرچ انجن کچھ تلاشوں کے لیے مقامی ارادے کو بھی قبول کریں گے۔ اس کے علاوہ، تمام سرچ انجن جو چاہتے ہیں وہ صارف کو بالکل وہی دینا ہے جس کی وہ تلاش کر رہے ہیں۔

مقامی SEO آپ کے کاروبار کی آن لائن موجودگی کو بہتر بنانے کا عمل ہے تاکہ آپ ان مقامی تلاشوں میں ظاہر ہوں۔ SEO کے مخصوص طریقے بھی ہیں جو مقامی اور نامیاتی تلاش کی درجہ بندی دونوں میں مدد کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر، جب آپ Google، Bing، Yelp، اور TripAdvisor جیسی مقامی لسٹنگ ڈائریکٹریز میں اپنے کاروباری صفحہ کی درخواست کرتے ہیں، تو آپ اپنی ویب سائٹ کا لنک بھی شامل کرتے ہیں۔

یہ مقامی فہرست کے حوالہ جات (آپ کا کاروباری نام، پتہ اور فون نمبر) سرچ انجنوں کو یہ بتا کر کہ آپ کہاں واقع ہیں مقامی SEO کی مدد کرتے ہیں۔ چونکہ سرچ انجن تلاش کے نتائج میں ویب سائٹس کی درجہ بندی کرتے وقت بیک لنکس کی تعداد پر غور کرتے ہیں، اس لیے وہ آپ کی ویب سائٹ پر بیک لنکس بناتے ہیں، جس کا شمار لنک بنانے کی حکمت عملی کے طور پر ہوتا ہے جو آپ کی آرگینک SEO کوششوں میں مدد کرتا ہے۔

آن سائٹ مقامی SEO آپ کے نامیاتی SEO کی بھی مدد کر سکتا ہے۔ تلاش کے انجن تازہ مواد کو پسند کرتے ہیں، لہذا مقامی SEO آپ کی نامیاتی SEO کوششوں کو فروغ دینے میں مدد کر سکتا ہے جبکہ مقامی مطابقت کے سگنل بھیجنے میں مدد کرتا ہے۔

درست کیا، مقامی اور نامیاتی SEO دونوں آپ کی ویب سائٹ کی درجہ بندی کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتے ہیں، لیکن جب غلط کیا جائے تو، دونوں آپ کی ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی کوششوں پر تباہ کن اثر ڈال سکتے ہیں۔ اگرچہ SEO سرچ انجنوں کے لیے اصلاح ہے، آپ کو ذہن میں رکھنا چاہیے کہ یہی چیز صارفین کو آپ کے کاروبار کو تلاش کرنے میں مدد دیتی ہے۔

جب کہ آپ یہ یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ سرچ انجنوں کو معلوم ہے کہ آپ کا کاروبار اور ویب سائٹ کس بارے میں ہے، یہ ضروری ہے کہ آپ کے کاروبار کی تلاش کرنے والے ممکنہ صارفین پر غور کریں۔ آپ کو بہتر نہیں بنانا چاہیے تاکہ گوگل کو معلوم ہو کہ آپ کیا کر رہے ہیں۔ آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ تلاش کنندگان آپ کے کاروبار کے بارے میں درکار تمام معلومات حاصل کر سکیں، جیسے کہ درست مقام، کام کے اوقات، خدمات یا مصنوعات۔

مقامی SEO کیوں اہم ہے؟

مقامی SEO ضروری ہے اگر آپ جغرافیائی علاقے میں سامعین کو راغب کرنا چاہتے ہیں جہاں آپ کا کاروبار واقع ہے۔ Yoast کے مطابق، آپ کو اپنی ویب سائٹ کو بہتر بنانے کی ضرورت ہے تاکہ آپ کے ممکنہ گاہکوں کو معلوم ہو کہ آپ کہاں ہیں اور آپ کو وہاں تلاش کر سکتے ہیں۔

ایک ای کامرس اسٹور کو مقامی SEO کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ ان کے گاہک پوری دنیا سے آ سکتے ہیں اور ان کے پاس کوئی فزیکل اسٹور نہیں ہے۔ لیکن مقامی SEO مثال کے طور پر پالتو جانوروں کی ایک آزاد دکان، ذاتی ٹرینر، یا وکیل کے لیے اہم ہوگا۔

مقامی SEO حکمت عملی کو نافذ کرنے کے بے شمار فوائد ہیں۔ ان میں زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچنا، زیادہ تبادلوں کا حصول، اور اپنی ساکھ کو بڑھانا شامل ہے۔ ایک بار جب آپ ان نتائج کو کامیابی سے حاصل کرنا شروع کر دیتے ہیں، تو یہ فطری بات ہے کہ آپ کے کاروبار کے بڑھنے کی توقع رکھیں۔

مقامی تلاش کے نتائج میں بہتر مرئیت زیادہ سے زیادہ لوگوں کو آپ کا برانڈ دریافت کرنے کا باعث بنے گی۔ یہاں سے، تلاش کنندہ آپ کے GBP پر جا سکتا ہے، آپ کی ویب سائٹ پر کلک کر سکتا ہے، یا ذاتی طور پر آپ کے کاروبار کو دیکھنے کا فیصلہ کر سکتا ہے۔

لوکل پیک پر ظاہر ہونا ممکنہ مقامی صارفین تک پہنچنے کے بہترین طریقوں میں سے ایک ہے، اور یہاں کامیاب درجہ بندی SEO کی ترجیح ہونی چاہیے۔ تاہم، یہ صرف مقامی پیکیج نہیں ہے جس پر آپ کو توجہ دینے کی ضرورت ہے۔ نقشہ ایپس جیسے Google Maps اور Apple Maps میں مرئیت میں اضافہ آپ کے کاروبار پر آنے والوں کی تعداد میں بھی اضافہ کر سکتا ہے۔

وہ لوگ جو چلتے پھرتے کاروبار کی تلاش میں ہیں، جیسے کہ وہ لوگ جو کہ کیفے یا ریستوراں میں جانے کے لیے تلاش کر رہے ہیں، عام طور پر اپنی ترجیحی میپنگ ایپ کے ذریعے ایسا کریں گے۔ تلاش کی مرئیت کو بڑھانے کے لیے اقدامات کرنے سے قدرتی طور پر زیادہ لوگ آپ کی کاروباری ویب سائٹ پر جاتے ہیں، اور زیادہ ویب ٹریفک کے نتیجے میں مزید تبادلوں کا سبب بن سکتا ہے۔ آپ کے مخصوص کاروبار کی قسم پر منحصر ہے، تبدیلی درج ذیل میں سے ایک یا زیادہ ہو سکتی ہے:

  • مصنوعات کی فروخت
  • سروس کی فروخت
  • اکاؤنٹ ریکارڈز
  • نیوز لیٹر رجسٹریشنز
  • فون کالز
  • مفت ٹرائلز
  • فارم کی گذارشات

چونکہ آن لائن صارفین اکثر آپ کے GBP پر مطلوبہ معلومات حاصل کر سکتے ہیں، اس لیے انہیں تبدیل کرنے کے لیے ہمیشہ آپ کی ویب سائٹ پر جانے کی ضرورت نہیں ہے۔ اس سے مقامی پیکیج میں درجہ بندی کی قدر میں اضافہ ہوتا ہے اور اس کا مطلب ہے کہ کم نامیاتی سرچ اتھارٹی والی ویب سائٹس کے کاروبار اب بھی اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر سکتے ہیں۔

مقامی SEO کیسے کریں؟



سب سے پہلے، آپ کو سادہ کلیدی الفاظ کی ایک فوری فہرست بنانا چاہیے جو آپ کی خدمات کو بیان کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر، ایک اکاؤنٹنٹ 'اکاؤنٹنٹ'، 'cpa' اور 'ٹیکس ایڈوائزر' کا انتخاب کر سکتا ہے۔ اس وقت تک جاری رکھیں جب تک کہ آپ کے پاس ایک جامع فہرست نہ ہو، اور پھر مفت Google Ads اکاؤنٹ کے لیے سائن اپ کریں۔ آپ کو اشتہاری مہم بنانے یا اس کی مالی اعانت کرنے کی ضرورت نہیں ہے، لیکن ایک Google Ads اکاؤنٹ آپ کو مفت Google Keyword Planner تک رسائی فراہم کرتا ہے۔ یہ مددگار ٹول آپ کو اپنی پسند کے مطلوبہ الفاظ درج کرنے کی اجازت دیتا ہے تاکہ یہ دیکھ سکیں کہ انھوں نے کتنا ٹریفک پیدا کیا ہے اور متعلقہ مطلوبہ الفاظ کے لیے تجاویز جن پر آپ نے غور نہیں کیا ہوگا۔ اب جب کہ آپ کے مطلوبہ الفاظ کو حتمی شکل دی گئی ہے، آپ اصلاح کی طرف بڑھ سکتے ہیں۔ ان کے لیے آپ کو 2 جگہوں پر الگ سے آپٹمائز کرنا ہوگا: آپ کا گوگل بزنس پروفائل اور آپ کی ویب سائٹ۔

اب جب کہ آپ کی مقامی SEO مہم کا ڈھانچہ تیار ہے، آپ حوالہ جات اور لنکس کے لیے تیار ہیں۔ دونوں آپ کی آن لائن رسائی کو بڑھاتے ہیں اور آپ کی گوگل کی درجہ بندی کو بہتر بناتے ہیں۔

آن لائن جائزے دو وجوہات کی بنا پر بہت اہم ہیں۔ سب سے پہلے، وہ گوگل کو مطلع کرتے ہیں کہ آپ کا ایک جائز کاروبار ہے۔ دوسرا، وہ ممکنہ گاہکوں کو آپ کی کمپنی کو آزمانے کے لیے قائل کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ تمام جائزے قیمتی ہیں، لیکن گوگل کے جائزے واضح طور پر آپ کی گوگل کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے سب سے اہم ہیں۔ اپنے Google پروفائل پر جائزے حاصل کرنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ اپنے صارفین کو براہ راست لنک بھیجیں جہاں وہ جائزہ پوسٹ کر سکیں۔ ہمارا مشورہ ہے کہ آپ اپنے صارفین کو اس براہ راست لنک کے ساتھ ایک ای میل بھیجیں۔ مسئلہ صرف یہ ہے کہ گوگل آپ کے لیے بہت دوستانہ نہیں ہے، آپ کو یہ ڈائریکٹ لنک خود بنانا ہوگا۔

مقامی SEO کے ساتھ اپنے نتائج کی نگرانی کرنا ضروری ہے تاکہ آپ کو معلوم ہو کہ کیا کام کرتا ہے اور کیا نہیں، اور وقت کے ساتھ ساتھ بہتری کیسے لائی جائے۔

SEO میں مقامی مواد کیا ہے؟

آپ مقامی تلاش کے نتائج میں ظاہر ہونے کے لیے اپنے مقامی کاروبار کے بارے میں مواد لکھنا چاہتے ہیں۔ بلاگ ایک بہترین مواد کی حکمت عملی ہے اور مقامی مواد کی مارکیٹنگ اور SEO کے لیے بھی اچھی طرح کام کرتا ہے۔ آپ کو اس کے بارے میں لکھنا چاہئے جو آپ جانتے ہیں اور آپ کے ہدف کے سامعین کے لئے کیا دلچسپی ہوسکتی ہے۔ اگر آپ بڑھئی ہیں، تو آپ کو اپنے پروجیکٹس کے بارے میں لکھنا ہوگا کہ وہ آپ کے صارفین کو کتنے خوش کرتے ہیں۔ اگر آپ دانتوں کے ڈاکٹر ہیں تو آپ کو دانتوں کے بارے میں مضامین لکھنے چاہئیں۔ اگر آپ پھول فروش ہیں تو اپنے خوبصورت گلدستے کے بارے میں لکھنے سے بہتر نتائج برآمد ہوں گے۔ آپ اپنے گاہکوں کے بارے میں بھی لکھ سکتے ہیں۔ مقامی تعریف، درجہ بندی اور جائزے جیسے مواد کو مقامی مواد کہا جاتا ہے۔ لیکن شاید ان کی کہانی کسی بلاگ پوسٹ میں بتائی جا سکتی ہے۔ مقامی واقعات کے بارے میں لکھنا بھی مقامی SEO کے لیے ایک بہترین مواد کی حکمت عملی ہے۔

کسی بھی مقامی SEO مواد کی حکمت عملی میں، آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کے بلاگ پوسٹس آپ کی مقامی کمیونٹی سے متعلق ہوں۔ اس کے علاوہ، یقیناً، آپ کو اپنے مطلوبہ الفاظ کی تحقیق میں ملنے والے مطلوبہ الفاظ کے لیے اپنی پوسٹ کو بہتر بنانا چاہیے۔

اپنی ویب سائٹ کے لیے اعلیٰ معیار کا، متعلقہ مواد بنانا مقامی SEO کا ایک اہم جز ہے۔ آپ کا مواد کئی شکلوں میں آ سکتا ہے، جیسے کہ بلاگ پوسٹس، ویڈیوز، پوڈکاسٹ، اینیمیشنز اور مزید۔

کلید یہ ہے کہ اس مواد کو اپنے ہدف کے سامعین کے لیے قیمتی بنایا جائے، اس لیے پہلے مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کرنا ضروری ہے۔ اگرچہ بہترین مواد بنانا آپ کے سامعین کو قدر فراہم کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے، یہ آپ کی سائٹ کے لنکس بنانے میں بھی کام کرتا ہے، جو آپ کی SEO کوششوں کے لیے ضروری ہے۔ جب لوگ آپ کے مواد کو پسند کرتے ہیں اور اس کی تعریف کرتے ہیں، تو وہ اسے اپنی سائٹ سے لنک کرتے ہیں۔ یہ لنکس اعلی درجہ بندی حاصل کرنے اور برقرار رکھنے کا ایک لازمی حصہ ہیں۔

میں مقامی SEO آڈٹ کیسے کروں؟

کوئی بھی کاروبار جو SERPs میں مقامی نتائج ظاہر کرنے کے لیے مقامی مارکیٹ میں مقابلہ کرتا ہے اسے ممکنہ طور پر کسی وقت مقامی SEO آڈٹ کرنے کی ضرورت محسوس ہوگی۔ چاہے آپ نے ماضی میں SEO ماہر کی خدمات حاصل کی ہوں یا نہیں، مقابلے کو شکست دینے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ آپ یہ جانیں کہ آپ کہاں کھڑے ہیں اور آپ کو کیا ٹھیک کرنے کی ضرورت ہے، اور پھر مسابقتی منظر نامے کی بنیاد پر جیتنے کا منصوبہ تیار کریں۔

مطلوبہ الفاظ کی تحقیق بڑی ویب سائٹس کے لیے ایک لمبا عمل ہو سکتا ہے، لیکن یہ ضروری نہیں ہے کہ یہ آپ جیسی مقامی سائٹس کے لیے بہت بڑی آزمائش ہو۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ آپ کی ویب سائٹ کو اپنے سامعین پر توجہ مرکوز کرنے کے لیے کچھ تلاش کی اصطلاحات پر توجہ مرکوز کرنے کی ضرورت ہے۔ شروع کرنے کے لیے بہترین مفت ٹولز میں سے ایک گوگل کی ورڈ پلانر ہے۔ یہ آپ کو مطلوبہ الفاظ کا حجم اور کسی خاص مطلوبہ الفاظ کے لیے درجہ بندی کی مشکل بتا سکتا ہے۔ ٹول استعمال کرنے کے لیے، آپ کو ایک Google Ads اکاؤنٹ بنانا ہوگا، جس تک آپ بغیر ادائیگی کے رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔

مقامی SEO آڈٹ کے دوران سب سے اہم اقدامات میں سے ایک یہ ہے کہ آپ کے حریف بالکل کیا کر رہے ہیں۔ اگر آپ ان کی حکمت عملی نہیں جانتے تو آپ ان کو شکست دینے کی امید کیسے کر سکتے ہیں؟ آپ کو ہر مخالف میں گہرائی میں ڈوبنے کی ضرورت نہیں ہے، لیکن آپ کو معلوم ہونا چاہئے کہ آپ شروع کرنے کے لئے کس کے خلاف مقابلہ کر رہے ہیں۔ اگر آپ کو یقین نہیں ہے تو، آپ اپنے تلاش کردہ مطلوبہ الفاظ کے لیے گوگل پر تلاش کر کے شروع کر سکتے ہیں۔ وہاں سے، اپنے مقام میں سرفہرست 5-10 حریفوں کی فہرست بنائیں۔ مقام، مقامی علاقہ اور مزید چیزوں کی بنیاد پر یہ نمبر مختلف ہو سکتا ہے۔

آپ یہ یقینی بنائے بغیر کوئی مقامی SEO نہیں کر سکتے کہ آپ کے پاس مناسب GMB صفحہ ہے۔ اگر آپ کے پاس GMB صفحہ نہیں ہے، تو اپنی مقامی SEO حکمت عملی کا حصہ بنانا آپ کی اولین ترجیحات میں سے ایک ہونا چاہیے۔ آپ کو ان لوگوں کے لئے کیا خیال رکھنا چاہئے جن کے پاس پہلے سے ہی جی ایم صفحہ ہے؟ آپ کی فوری چیک لسٹ میں شامل ہونا چاہئے:

  • آپ کے کاروبار کے بارے میں اعلی معیار کی تصاویر
  • زمرہ اور ذیلی زمرہ درست کریں۔
  • تفصیل اور مناسب مطلوبہ الفاظ (زیادہ سے زیادہ 750 الفاظ)
  • کام کے اوقات
  • کوئی بھی متعلقہ معلومات (ریسٹورنٹ مینو، بنیادی سوال و جواب وغیرہ)

اگر آپ کے پاس ان میں سے کوئی بھی آئٹم نہیں ہے تو انہیں اپنی کرنے کی فہرست میں شامل کرنا نہ بھولیں۔ ان سب کو صحیح طریقے سے درج کرنے سے نہ صرف ممکنہ صارفین کو وہ تمام معلومات ملے گی جن کی انہیں ضرورت ہے، بلکہ آپ کو اپنے مقامی SEO کو بنانے اور درجہ بندی کو بہتر بنانے میں بھی مدد ملے گی۔

بہت سی چیزیں ہیں جو گوگل پر آپ کی درجہ بندی کا تعین کرتی ہیں، لیکن سب سے اہم میں سے ایک یہ ہے کہ آپ اپنی ویب سائٹ پر کتنے لنکس بھیجتے ہیں۔ آپ کو انتہائی مستند، متعلقہ ڈومینز سے جتنے زیادہ لنکس ملیں گے، آپ کے کاروبار کے لیے اتنا ہی بہتر ہے۔ دوسری طرف، اگر آپ کے پاس بہت کم اتھارٹی والے ڈومینز ہیں جو آپ کی ویب سائٹ کی طرف اشارہ کرتے ہیں، تو یہ آپ کی درجہ بندی کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

لنکس کے عنوان کے علاوہ، آپ اپنے اقتباسات کی جانچ کرنا چاہیں گے۔ ایک اچھا اقتباس وہ ہے جس میں درج ذیل معیارات ہوں:

  • NAP کی فہرست (نام، پتہ، فون نمبر)
  • تمام کوٹیشن میں یکساں
  • انتہائی مستند ویب سائٹس پر ایمبیڈڈ

کس قسم کے کاروبار کو مقامی SEO کی ضرورت ہے؟

بنیادی طور پر، مقامی ٹارگٹ مارکیٹ والی کوئی بھی کمپنی مقامی SEO سے فائدہ اٹھا سکتی ہے۔ تاہم، کاروبار کی کچھ قسمیں ہیں جہاں مقامی تلاش واقعی حیرت انگیز کام کر سکتی ہے۔

  • طبی خدمات: وہ کاروبار جو طبی خدمات پیش کرتے ہیں جیسے کہ ڈاکٹر کے دفاتر، دانتوں کے علاج، اور ہنگامی دیکھ بھال کے کلینک مقامی SEO کے لیے بہترین ہیں۔ ایک شاندار ویب سائٹ بنانے کے علاوہ، بہت سی چیزیں ہیں جو یہ ماہرین اپنی درجہ بندی کو بڑھانے کے لیے کر سکتے ہیں۔ سب سے پہلے، وہ اپنے پلیٹ فارم پر اعلیٰ قدر، معلوماتی مواد پوسٹ کر سکتے ہیں۔ گوگل کو تازہ اور متعلقہ مواد پسند ہے۔ ان عملوں کی انتہائی خصوصی نوعیت کی وجہ سے، بلاگ پوسٹس یا ہاؤ ٹو گائیڈز جیسی چیزوں کے ذریعے معلومات فراہم کرنا گاہک کی تلاش کی درجہ بندی کو بہتر بناتے ہوئے اس کی زندگی میں قدر بڑھانے کا بہترین طریقہ ہے۔
  • وکلاء اور قانونی ادارے: ان کلائنٹس کے لیے مقامی SEO کا سب سے بڑا فائدہ یہ ہے کہ گوگل ان کے موبائل فون پر مقامی تلاش کے نتائج میں براہ راست سرچ بٹن دکھاتا ہے۔ لہذا، جب کوئی ممکنہ کلائنٹ اپنا فون نکالتا ہے اور '[قسم کے] وکیل' کی تلاش کرتا ہے، تو وہ اپنے مخصوص مقام کے لیے ہدف بنائے گئے نتائج دیکھیں گے۔ ٹھیک ہو گیا، مقامی SEO اٹارنی کو اس مقام کے لیے تلاش کے نتائج میں سب سے اوپر لے آئے گا، اور اہم کال ٹو ایکشن 'ہمیں کال کریں' بٹن ہوگا۔ اس کے اتنے بڑے فائدے کی وجہ یہ ہے کہ جس کو بھی کوئی حادثہ ہوا ہے یا کوئی اور مسئلہ ہے وہ ایسے وکیلوں کو تلاش کرنے کی کوشش کرے گا جو فون پر مفت مشورہ دیتے ہوں۔
  • پلمبرز: مقامی SEO سے فائدہ اٹھانے والے اگلے کاروباروں میں سے ایک پلمبر ہیں۔ اس کے بارے میں سوچیں: جب کسی کو پلمبنگ کی ایمرجنسی ہوتی ہے، تو کیا وہ سیدھا اسٹور جاتا ہے؟ نہیں، وہ عام طور پر کلیدی لفظ [میرے قریب پلمبر] کے لیے گوگل پر جاتے ہیں۔ Google تلاش کے نتائج کسی کو براہ راست کسی پلمبر کو کال کرنے، جائزے پڑھنے، اور ایسی ہنگامی صورت حال میں فوری طور پر مقامی پلمبر تک رسائی کا آسان طریقہ فراہم کرتے ہیں۔
  • ریستوراں: صارفین کے جائزوں کی فوری ضرورت اور سرچ انجن کے نتائج کے صفحات (SERPs) پر عام ہونے والی مقامی ایڈریس کی معلومات کی وجہ سے یہ کاروبار مقامی SEO سے سب سے زیادہ فائدہ اٹھاتے ہیں۔ معلومات کا یہ فوری امکان ممکنہ صارفین کو جلد از جلد ریستوراں کے کاروبار کی طرف لے جاتا ہے۔ یہ لوگوں کو ریستوراں دیکھنے کی بھی اجازت دیتا ہے جو پڑوس میں بہترین معیار کا کھانا اور خدمات پیش کرتے ہیں۔
  • پالتو جانوروں کی خدمات: پالتو جانوروں کی خدمات انتہائی ماہر ہیں اور مقامی سطح پر تقریباً خصوصی طور پر ان کی مانگ ہے۔ عام طور پر اس فیلڈ میں تلاش کیے جانے والے کلیدی الفاظ گرومنگ، پالتو جانوروں کی دیکھ بھال، ہائیکنگ، ٹریننگ، سپلائیز اور جانوروں کے ڈاکٹروں جیسی چیزوں کے لیے ہوتے ہیں۔
  • ریل اسٹیٹ کی:مقامی SEO اور رئیل اسٹیٹ کی خدمات ایک دوسرے کے ساتھ چلتی ہیں۔ تاہم، Zillow اور Trulia جیسے پلیٹ فارمز کے ابھرنے کی وجہ سے، چھوٹے مقامی رئیل اسٹیٹ ایجنٹوں کو مناسب تلاش کی نمائش حاصل کرنے کے لیے ایک ہائپر-لوکل حکمت عملی کی ضرورت ہے۔ بڑے پلیٹ فارمز وسیع کلیدی الفاظ کی تلاش بہت اچھی طرح سے کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر، اگر کوئی ایجنٹ 'گھر برائے فروخت' جیسی اصطلاحات کے لیے درجہ بندی کرنے کی کوشش کرتا ہے، تو بدقسمتی سے وہ قسمت سے باہر ہیں۔ رئیلٹرز کے لیے کامیابی کی کلید ایسے صفحات بنانے میں مضمر ہے جو مخصوص مقامی بازاروں کو ہدف بناتے ہیں جو گھر کی خریداری سے متعلق لمبی دم والے مطلوبہ الفاظ کی تلاش میں ظاہر ہو سکتے ہیں۔ ان صفحات کا مقصد زیادہ سے زیادہ تفصیلی معلومات حاصل کرنا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ علاقے کے سب سے چھوٹے محلوں کو نام دینے جیسے کام کرنا۔ اصل قدر، یقیناً، مواد میں ہے۔ یہ،

اگر آپ کو مقامی SEO کی ضرورت ہے تو آپ کیسے جانتے ہیں؟

اگر آپ کا کسٹمر بیس بنیادی طور پر شہر یا میٹروپولیٹن علاقے میں واقع ہے جہاں آپ کا کاروبار واقع ہے (یعنی مقامی کاروبار)، آپ کو مقامی SEO کی ضرورت ہوگی۔ اگر آپ کے پاس حقیقی جگہ (یا مقامات) ہے تو آپ کو مقامی SEO کی ضرورت ہے۔ اگر آپ کو یقین نہیں ہے کہ کیا آپ کو مقامی SEO کی ضرورت ہے، تو اس بات کا تعین کرنے کا ایک آسان طریقہ یہ ہے کہ آپ کچھ ایسے مطلوبہ الفاظ کی تلاش کریں جو آپ کے خیال میں آپ کے گاہک آپ کی مصنوعات اور/یا خدمات کو تلاش کرنے کے لیے تلاش کر رہے ہیں۔ جب آپ ایسا کرتے ہیں، تو آپ مقامی SEO کی ضرورت ہے۔ اگر آپ دیکھتے ہیں کہ Google Maps آپ کی تلاش کے لیے ظاہر ہوتا ہے، تو آپ کو مقامی SEO کی ضرورت ہے۔

نتیجے کے طور پر، آپ کو معلوم ہو سکتا ہے کہ آپ کو مقامی SEO کی ضرورت ہے اگر:

  • اگر آپ کا کاروبار مقامی صارفین کے لیے پرعزم ہے اور آپ آن لائن مارکیٹنگ سے زیادہ سے زیادہ فائدہ نہیں اٹھا رہے ہیں،
  • اگر آپ کی کمپنی کے متعدد مقامات ہیں اور آپ کو تمام علاقوں میں زیادہ مرئیت کی ضرورت ہے،
  • اگر آپ زیادہ ٹریفک حاصل کرنا چاہتے ہیں اور اپنی ویب سائٹ کے لیے مزید لیڈز پیدا کرنا چاہتے ہیں، اور
  • اگر آپ انٹرنیٹ کا استعمال کرتے ہوئے برانڈ بیداری بڑھانا چاہتے ہیں۔

وجہ کچھ بھی ہو، مقامی SEO آپ کے کاروبار کو پھلنے پھولنے میں مدد کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔

اپنی مقامی SEO حکمت عملی کو مضبوط بنانے کے 6 طریقے

وبائی امراض جیسے غیر متوقع واقعات لوگوں کو خود باہر جانے کے بجائے اپنے گھر کے آرام کو ترجیح دینے پر مجبور کرتے ہیں۔ رویے میں یہ تبدیلی مقامی کاروبار کے کام کرنے کے طریقے کو بھی تبدیل کر سکتی ہے، اور اس تبدیلی کو اپنانے کے لیے سب سے اہم اقدام یہ یقینی بنانا ہے کہ آپ کی ویب سائٹ اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہی ہے۔ یہ نہ صرف گاہکوں کو حاصل کرنے کے لحاظ سے ضروری ہے، بلکہ ان کے ذریعہ تلاش کرنے کے لحاظ سے بھی ضروری ہے۔

بہت سے ایسے شعبے ہیں جن پر آپ کو کام کرنے کی ضرورت ہے، جیسے کہ مواد، لنک بلڈنگ، اور ویب سائٹ کا تکنیکی SEO پہلو۔ اپنی مقامی SEO حکمت عملی کو بہتر بنانا آپ کے مقامی کسٹمر بیس سے زیادہ متعلقہ ہے۔ لہذا، یہ زیادہ ویب سائٹ ٹریفک، لیڈز اور تبادلوں کو پیدا کرتا ہے۔ آپ اس مرکوز حکمت عملی کے بارے میں سوچ سکتے ہیں کہ آپ کو خرچ کرنے کے لامحدود وسائل کے ساتھ بڑے قومی برانڈز کے خلاف زیادہ مؤثر طریقے سے مقابلہ کرنے میں مدد ملے گی۔ مخصوص مقامی SEO کاموں پر توجہ مرکوز کرکے، آپ بڑے برانڈز کے فائدے کو بے اثر کر سکتے ہیں جو معمول کے مطابق وسیع تر مطلوبہ الفاظ کے لیے بہتر بناتے ہیں اور ٹریفک کو چلانے کے لیے قدر کی تجویز کے بجائے برانڈ کی شناخت پر انحصار کرتے ہیں۔ ان اصلاحی عمل کو زیادہ موثر اور کامیاب بنانے کے لیے، آپ SEO کنسلٹنسی سروس سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

  1. اپنا Google میرا کاروبار رجسٹر کریں۔

GMB یا Google My Business بنیادی طور پر آپ کی مقامی SEO حکمت عملی کا سب سے اہم حصہ ہے۔ گوگل کا یہ ٹول آپ کو کاروبار کی مفت فہرستیں بنانے کی اجازت دیتا ہے۔ نامیاتی مقامی تلاش اور اسنیک پیک کے نتائج میں کاروبار کی درجہ بندی کرتے وقت یہ ایک اہم ترین عنصر ہے جس پر Google غور کرے گا۔

اپنی GMB کی فہرست کے لیے، آپ کو درج ذیل تفصیلات فراہم کرنی ہوں گی۔

  • آپ کا مکمل اور درست کاروباری نام
  • آپ کا فزیکل اسٹور/دفتر کا پتہ
  • نقشے پر آپ کا صحیح مقام
  • آپ کے کاروبار کا زمرہ
  • آپ کا فون نمبر اور ویب سائٹ (اگر قابل اطلاق ہو)

آپ کی فہرست کے لائیو ہونے کے بعد، آپ کو عام طور پر فون کال یا پوسٹ کارڈ کے ذریعے اس کی تصدیق کرنی ہوگی۔ تصدیق کے بعد، آپ گوگل میرا کاروبار کو مندرجہ ذیل طور پر بہتر بنا سکتے ہیں:

  • اپنے کاروبار کی تصاویر اپ لوڈ کریں۔ یہ آپ کی دکان/دفتر کے اندر کی تصاویر یا آپ کی عمارت کے ارد گرد کی تصاویر بھی ہو سکتی ہیں۔
  • اپنے کام کے اوقات کی وضاحت کریں۔
  • اضافی زمرے فراہم کریں جو آپ کے کاروبار سے متعلقہ ہو سکتے ہیں۔
  • اگر دستیاب ہو تو اضافی فون نمبر فراہم کریں۔

آپ باقاعدگی سے کاروباری اپ ڈیٹس اور نئے مواد کا اشتراک کرکے اپنے GMB پروفائل کو مزید بہتر بنا سکتے ہیں۔ Sprout GMB خصوصیت سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھائیں تاکہ اپنے صارفین کو نئی چیزوں سے آگاہ کریں اور آنے والے واقعات کے بارے میں تفصیلات کا اشتراک کریں۔ یہ آپ کو اپنے صارفین کے ساتھ گہری سطح پر جڑنے کے ساتھ ساتھ مقامی تلاشوں میں اپنی مرئیت کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔

  1. موبائل پر توجہ دیں۔

اسمارٹ فونز کے ساتھ اب ہماری روزمرہ کی زندگی کا حصہ ہے، بہت سے لوگوں کے لیے مقامی معلومات اور کاروبار کی تلاش کے لیے اپنے فون کا استعمال کرنا فطری ہے۔ ایک سروے کے مطابق، سروے میں شامل 82 فیصد لوگ 'میرے قریب' تلاش کرنے کے لیے اپنے موبائل آلات کا استعمال کرتے ہیں۔ اس سے ثابت ہوتا ہے کہ کتنے لوگ لوکل کالنگ کے لیے اپنے فون استعمال کر رہے ہیں۔

اسی لیے موبائل اسکرینز کے لیے اپنی ویب سائٹ کو بہتر بنا کر ان تلاش کنندگان سے اپیل کرنا بہت ضروری ہے۔ ایک موبائل دوستانہ ویب سائٹ بنائیں تاکہ موبائل دیکھنے والوں کو سائٹ پر نیویگیٹ کرنے یا اپنی مطلوبہ معلومات تلاش کرنے میں پریشانی نہ ہو۔

اس کے علاوہ، اپنی سائٹ اور GMB فہرست میں کلک ٹو کال بٹن شامل کرنا نہ بھولیں۔ اس سے بڑا فرق پڑ سکتا ہے، کیونکہ 60% موبائل صارفین تلاش کے نتائج سے براہ راست کاروبار سے رابطہ کرتے ہیں۔ 2018 کے اسٹون ٹیمپل اسٹڈی نے 2017 کے لیے موبائل اور ڈیسک ٹاپ کے رجحانات کا جائزہ لیتے ہوئے پایا کہ موبائل پر منتقل ہونا توقع سے زیادہ تیزی سے ہو رہا ہے۔ ویب سائٹس پر موبائل وزٹ 2016 میں 57 فیصد سے بڑھ کر 2017 میں 63 فیصد ہو گئے، اور ڈیسک ٹاپ سے ویب سائٹس کے مجموعی وزٹ 2016 میں 43 فیصد سے کم ہو کر 2017 میں صرف 37 فیصد رہ گئے۔

Acquisio کی طرف سے 2017 کے ایک اور مطالعہ نے اس بات کا تعین کیا کہ مقامی تلاشوں سے ٹریفک خاص طور پر منافع بخش ہو سکتا ہے، تمام موبائل تلاشوں میں سے 75% مقامی ارادے کو ظاہر کرتی ہیں جو دراصل 24 گھنٹوں کے اندر اندر اسٹور، آف لائن وزٹ پیدا کرتی ہیں۔ یہ اس بات کی تصدیق کرتا ہے کہ مقامی SEO میں کھلاڑی بننے کے لیے، آپ کو موبائل آلات کے لیے اپنی ویب سائٹ کو بہتر بنانے کی ضرورت ہے۔ اس کو حاصل کرنے کے لیے کچھ نکات یہ ہیں:

  • یقینی بنائیں کہ آپ کی ویب سائٹ تیزی سے لوڈ ہوتی ہے (تین سیکنڈ سے زیادہ نہیں)
  • بڑے فونٹس استعمال کریں جو پڑھنے میں آسان ہوں۔
  • تصاویر کا استعمال کریں اور انہیں احتیاط سے کاپی کریں، صرف وہی معلومات منتقل کریں جن کی آپ کو ضرورت ہے۔
  1. بہت سارے صارفین کے جائزے جمع کریں۔

ریویو سگنلز آپ کی مقامی تلاش اور اسنیک پیک کی درجہ بندی میں بھی اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ لہذا بہت سارے مستند جائزے، خاص طور پر مثبت، آپ کی ساکھ کو بڑھانے کے ساتھ ساتھ مقامی تلاش میں آپ کی مرئیت کو بڑھانے کے لیے حیرت انگیز کام کر سکتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنے کاروبار کے لیے زیادہ مستند اور فطری کسٹمر کے جائزے جمع کرنے کی کوشش کرنی چاہیے۔

ان سائٹس پر توجہ مرکوز کرنا جاری رکھیں جہاں Google توقع کرتا ہے کہ کاروبار تبصرہ کریں گے۔ لہذا، آپ کی ویب سائٹ اور GMB کی فہرست کے علاوہ، یہ صارفین کی ڈائریکٹریز اور سوشل میڈیا سے جائزے بھی اکٹھا کرے گا۔ اس میں Facebook، Yelp، Thumbtack، Foursquare، Angie's List، وغیرہ شامل ہیں، اس پر منحصر ہے کہ آپ کے کاروبار سے کون سا متعلقہ ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کو جائزے جمع کرنے پر توجہ مرکوز کرنے کی ضرورت ہے۔

جائزے نہ صرف اس بات کی تصدیق کرتے ہیں کہ کاروبار کی مصنوعات یا خدمات کتنی اچھی ہیں، بلکہ کاروبار کے دعووں کی توثیق بھی کرتی ہیں۔ گوگل بھی اس سے اتفاق کرتا ہے، اور اس کے نتیجے میں اعلی درجہ والے کاروباروں کی سفارش کرتا ہے۔

اس بات کو یقینی بنانے کے لیے اپنے راستے سے ہٹ جائیں کہ آپ اس موقع سے محروم نہ ہوں اور ماضی کے صارفین سے ان جائزوں کو حاصل کرنے کے لیے وقت نکالیں۔ انہیں ای میل بھیجیں یا SMS کے ذریعے ان کی حوصلہ افزائی کریں۔ آن لائن جائزے نہ صرف گوگل کی درجہ بندی پر اثر انداز ہوتے ہیں، بلکہ صارفین اور ممکنہ صارفین کو دوسرے کاروبار کا انتخاب کرنے کی ترغیب دیتے ہیں کیونکہ انہوں نے اس کاروبار کے بارے میں ایک زبردست جائزہ دیکھا۔ ایسے اوزار ہیں جو آپ اس مقصد کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ گاہکوں کو جائزے چھوڑنے کی ترغیب دینے کے لیے کچھ نکات یہ ہیں:

  • فروخت کے اختتام کے بعد ذاتی طور پر جائزہ لینے کی درخواست کریں۔
  • خریداری کے بعد ایک ای میل یا ٹیکسٹ بھیجیں جس میں صارفین سے ایک جائزہ لکھنے کو کہا جائے (لیکن صرف اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ آپ غیر مطمئن صارفین تک نہ پہنچیں ایک اندرونی سروے کے ساتھ ان کی اسکریننگ کے بعد)۔
  • موجودہ جائزوں کا پیشہ ورانہ طور پر جواب دیں، جائزہ لینے والوں کا شکریہ ادا کریں، اور غیر مثبت جائزوں پر شکایات کا ازالہ کریں۔
  1. مقامی لنک بلڈنگ پر توجہ دیں۔

لنک سگنلز، جیسے کہ ڈومین اتھارٹی اور مقدار کو جوڑنا، مقامی تلاشوں اور اسنیک پیک کے نتائج میں آپ کی درجہ بندی کو متاثر کرنے والے سب سے اہم عوامل میں سے ہیں۔ لہذا، باقاعدہ SEO کی طرح، مقامی SEO کو آپ کے لنک پروفائل کو مضبوط بنانے کے لیے لنک بلڈنگ کی ضرورت ہوتی ہے۔ تاہم، ڈومینز کو لنک کرنا آپ کے ہدف کے مقام سے زیادہ متعلقہ ہونا چاہیے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کو اپنے ہدف والے علاقے میں مستند ویب سائٹس کو نشانہ بنانا چاہیے۔ شراکت داری، اسکالرشپ، مہمانوں کی پوسٹنگ، وغیرہ۔ مقامی سائٹس سے قیمتی بیک لنکس حاصل کرنے کے بہترین طریقے ہو سکتے ہیں۔

  1. NAP/حوالہ کی مستقل مزاجی کو یقینی بنائیں

گوگل مقامی تلاش کے نتائج میں اقتباس کے اشاروں جیسے حوالہ کے حجم اور NAP (نام، پتہ، فون نمبر) کی مستقل مزاجی پر غور کرتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کی معلومات بڑی حوالہ جات کی ویب سائٹس پر ہونی چاہیے۔ لہٰذا چھوٹی لسٹنگ ڈائریکٹریز کے مقابلے اعلی ڈومین اتھارٹی والی ڈائریکٹریز پر توجہ دیں۔ مزید اہم بات یہ ہے کہ یقینی بنائیں کہ آپ کا کاروبار NAP تمام پلیٹ فارمز اور ویب سائٹس پر یکساں ہے۔ اپنے مقامی SEO کو بہتر بنانے کے لیے غلط ہجے، پتے اور فون نمبر کی تضادات، ڈپلیکیٹ اندراجات پر نظر رکھیں اور حل کریں۔

  1. سماجی سننے سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھائیں۔

ہوسکتا ہے کہ سماجی سننے نے بنیادی طور پر مارکیٹنگ کی بصیرت کے لیے ایک ذریعہ کے طور پر کام کیا ہو، لیکن اس کے علاوہ اس کے بہت سے فوائد ہیں۔ یہ آپ کی مقامی SEO حکمت عملی کو بڑھانے میں بھی مدد کر سکتا ہے اگر آپ جانتے ہیں کہ کون سی بصیرت کو تلاش کرنا ہے اور ان میں سے زیادہ سے زیادہ کیسے فائدہ اٹھایا جائے۔

یہ جاننے کے لیے سماجی سننے کا استعمال کریں کہ آپ کے ہدف والے مقام پر لوگ کیا کہہ رہے ہیں۔ آپ یہ ہدف سامعین کی دلچسپیوں، ترجیحات وغیرہ کے ساتھ بھی کر سکتے ہیں۔ آپ اس کے بارے میں معلومات اکٹھا کرنے کے لیے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ پھر یہ جاننے کے لیے کہ آپ اپنی حکمت عملی، حتیٰ کہ اپنی مصنوعات اور خدمات میں تبدیلیاں کیسے کر سکتے ہیں، اس معلومات کا زیادہ سے زیادہ استعمال کریں۔

مثال کے طور پر، آپ نے لوگوں کو اپنے کیفے میں باہر بیٹھنے کی کمی کے بارے میں شکایت کرتے ہوئے دیکھا ہوگا۔ شاید اب وقت آگیا ہے کہ اسے بڑے سامعین سے متعارف کروایا جائے۔ اس کے بعد آپ اپنے GMB SEO کو بہتر بنا سکتے ہیں، مثال کے طور پر اپنے نئے بیٹھنے کے انتظامات پر اپ ڈیٹس کا اشتراک کر کے۔

شاید آپ نے دیکھا ہو گا کہ ایسے لوگ ہیں جو چاہتے ہیں کہ آپ کا ہیئر ڈریسر مینیکیور کی خدمات بھی پیش کرے۔ آپ اپنی سروس کی پیشکش کو بڑھا سکتے ہیں اور اس اپ ڈیٹ کو اپنے GMB پروفائل پر شیئر کر سکتے ہیں۔ مزید برآں، آپ کی سماجی سننے کی کوششیں آپ کو یہ سمجھنے میں بھی مدد کر سکتی ہیں کہ آپ کے سامعین کس قسم کا مقامی مواد تلاش کر رہے ہیں۔ پھر آپ ایک ٹھوس مقامی مواد کی حکمت عملی بنا سکتے ہیں جو ان ضروریات کے مطابق ہو۔ یہاں تک کہ آپ اپنی مواد کی اصلاح کی حکمت عملی میں استعمال کرنے کے لیے لمبی دم والے مطلوبہ الفاظ کو بھی بے نقاب کر سکتے ہیں۔

 

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے