Ticker

3/recent/Posts

What is Amazon SEO? How is Amazon SEO Done? || ایمیزون SEO کیا ہے؟ ایمیزون SEO کیسے کیا جاتا ہے؟ || StupidFlix

 

ایمیزون SEO کیا ہے؟ ایمیزون SEO کیسے کیا جاتا ہے؟


اگرچہ اس میں کوئی شک نہیں ہے کہ ایمیزون ایک منیٹائزیشن پلیٹ فارم ہے جسے سیلز لوگ نظر انداز نہیں کر سکتے، فی الحال مقابلہ کی سطح چارٹ سے دور ہے۔ تاجروں کو اضافی میل طے کرنے کی ضرورت ہے اور ایمیزون پروڈکٹ SEO کی بہترین حکمت عملیوں کا استعمال کرکے اپنے حریفوں سے آگے رہنے کی امید رکھتے ہیں۔ زیادہ تر لوگوں کو ایمیزون SEO کا کام مشکل لگتا ہے۔ بہر حال، زیادہ تر مسابقتی ای کامرس ماحول میں سرچ انجن آپٹیمائزیشن ایک مشکل کھیل ہے۔ لیکن اس مضمون میں، آپ جان سکتے ہیں کہ ایمیزون سرچ انجن پلیٹ فارم کے اندر کیسے کام کرتا ہے اور آپ اپنے کاروبار کے لیے ایمیزون SEO کی ٹھوس حکمت عملی کیسے بنا سکتے ہیں۔

سب کے بعد، Amazon SEO متعلقہ مطلوبہ الفاظ کے لیے Amazon کی تلاش میں اعلیٰ درجہ حاصل کرنے کے لیے آپ کی Amazon مصنوعات کی فہرستوں کو بہتر بنانے کا عمل ہے۔ جب آپ اپنی پروڈکٹ کی فہرست کو بہتر بناتے ہیں، تو آپ Amazon کے لیے اپنی فہرست تلاش کرنا اور اسے اپنے پروڈکٹ جیسی چیز تلاش کرنے والے خریداروں کو دکھانا آسان بناتے ہیں۔

ایمیزون SEO کیا ہے؟

ایمیزون SEO کیا ہے؟
ایمیزون SEO کیا ہے؟

Amazon SEO Amazon کی درجہ بندی الگورتھم A9 کے لیے آپ کی مصنوعات کی فہرستوں کو بہتر بنانے کا عمل ہے۔ ان اصلاحات میں پروڈکٹ کی فہرست کے عنوان میں مطلوبہ الفاظ (یا تلاش کی اصطلاحات) کا استعمال، اعلیٰ معیار کی تصاویر اپ لوڈ کرنا، مسابقتی قیمتوں کا تعین، اور بہت کچھ شامل ہے۔

Amazon سرچ انجن الگورتھم آپ کے مواد کی قدر کا تعین کرنے کے لیے مختلف درجہ بندی کے عوامل کا استعمال کرتا ہے، اس صورت میں مصنوعات کی فہرستوں میں، حریفوں کے مقابلے میں جو گاہک تلاش کر رہے ہیں۔ ایمیزون کی تلاش کے دوران پہلے چند آئٹمز میں ظاہر ہونے کے لیے، آپ کو یہ سمجھنا ہوگا کہ ایمیزون الگورتھم کو کیسے نیویگیٹ کیا جائے اور اپنے صفحہ کے مواد کو بہتر بنانے کے لیے مختلف حربے سیکھیں۔ اس سے آپ کو نتائج کے اوپر رہنے میں مدد ملے گی۔

ایمیزون SEO میں شامل ہیں:

  • ایمیزون مطلوبہ الفاظ کی اصلاح
  • ایمیزون پروڈکٹ ٹائٹل آپٹیمائزیشن
  • مصنوعات کی تصویر کی اصلاح
  • بیک اینڈ کلیدی الفاظ
  • قیمتوں کا تعین کرنے کی حکمت عملی
  • ایمیزون A9 الگورتھم

Amazon کے A9 سرچ انجن پر ظاہر نہ ہونے سے آپ کی سیلز نمایاں طور پر متاثر ہوں گی۔ ایمیزون پر کامیابی کے لیے اپنے پروڈکٹ کی فہرستوں پر ٹریفک حاصل کرنا نامیاتی طور پر بہت ضروری ہے۔ ایمیزون پر ہر تلاش فعال ہے کیونکہ یہ سب سے پہلے ایک ای کامرس پلیٹ فارم ہے۔ ایمیزون SEO صارفین کے ذریعہ اعلی خریداری کے ارادے کے ساتھ ٹریفک حاصل کرنے کے بارے میں ہے۔ صحیح تحقیق کرنے کے لیے وقت نکالنے سے آپ کو سرچ انجن میں مقابلے کا مقابلہ کرنے میں مدد ملے گی۔ ایمیزون کا سرچ انجن اپنے صارفین کو تلاش کرتے وقت سب سے زیادہ متعلقہ مصنوعات پیش کرنے کے بارے میں ہے۔ ایمیزون کی تلاش میں سب سے پہلے ہونا آپ کے کاروبار کو ایک منافع بخش منصوبے میں بدل سکتا ہے۔ یہ سمجھنا کہ ایمیزون کے لیے سیلز کیا چلاتے ہیں یہ سمجھنے کی کلید ہے کہ ایمیزون SEO کیسے کام کرتا ہے۔ متعلقہ مطلوبہ الفاظ کے ساتھ صارفین کی خدمت کرنے سے تبادلوں میں اضافہ ہوتا ہے اور اعلی درجہ بندی کی طرف جاتا ہے۔

ایمیزون SEO کیسے کیا جاتا ہے؟

ایمیزون SEO کیسے کیا جاتا ہے؟
ایمیزون SEO کیسے کیا جاتا ہے؟

گوگل جیسے سرچ انجن اپنے نتائج کی درجہ بندی ان کے مطابق کرتے ہیں جو تلاش کنندہ کے سوال کا سب سے زیادہ درست جواب دیتے ہیں، جب کہ ایمیزون ان مصنوعات کی بنیاد پر اپنی فہرستوں کی درجہ بندی کرتا ہے جو ان کے خیال میں تلاش کنندہ کے خریدنے کا زیادہ امکان ہوتا ہے۔

اب تک ہر چیز کا احاطہ کرنے کے باوجود، شاید یاد رکھنے کی سب سے اہم بات یہ ہے کہ آپ کی تلاش کی درجہ بندی کا تعین صرف ان مطلوبہ الفاظ سے نہیں ہوتا ہے جو آپ استعمال کرتے ہیں اور آپ اپنے پروڈکٹ کے عنوان اور تفصیل کو کس حد تک بہتر بناتے ہیں۔

بلاشبہ، یہ Amazon کے سرچ انجن کو گاہک کی تلاش کی اصطلاح سے آپ کے پروڈکٹ کی مطابقت کو سمجھنے میں مدد کرنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں، لیکن یہاں تک کہ سب سے زیادہ بہتر فہرستیں بھی Amazon کے پہلے صفحہ پر مرئیت حاصل کرنے کے لیے جدوجہد کریں گی اگر ان کی فروخت کی تاریخ خراب ہے۔ اس لیے آپ کو ایمیزون کے دوسرے درجہ بندی کے عوامل کو سمجھنے کی ضرورت ہے۔ اگرچہ ایمیزون براہ راست ہمیں وہ معیار اور وزن نہیں بتاتا ہے جو وہ اپنے تلاش کے نتائج کے صفحات پر کسی پروڈکٹ کو پوزیشن دینے کے لیے استعمال کرتے ہیں، لیکن سیلر سینٹرل اور A9 دونوں ویب سائٹس پر دستیاب معلومات ہمیں اس بات کا اچھا اندازہ دیتی ہے کہ کیا غور کیا جا رہا ہے۔ اس مرحلے پر، SEO کنسلٹنسی سروس کی بدولت ، Amazon SEO کا کام ایک پیشہ ور ٹیم کے ساتھ کیا جا سکتا ہے۔

سمجھیں کہ ایمیزون سرچ انجن کیسے کام کرتا ہے۔

آج، ایمیزون کا سرچ انجن، دنیا کے سب سے بڑے سرچ انجن گوگل اور یوٹیوب کے ساتھ، ایمیزون SEO کا مرکز ہے۔ SEO کو سمجھنا یہ سمجھنا ہے کہ سرچ انجن کیسے کام کرتا ہے۔ سرچ انجن موجود ہے تاکہ ایمیزون کے صارفین تقریباً ہر وہ چیز تلاش کر سکیں جس کی انہیں ضرورت ہو ایک جگہ پر۔ سرچ انجن کے پیچھے Amazon A9 الگورتھم ہے، سافٹ ویئر الگورتھم جو یہ تعین کرتا ہے کہ کون سے پروڈکٹس کو ہر سرچ استفسار کے لیے کس ترتیب میں دکھایا جاتا ہے جو ایک Amazon گاہک کرتا ہے۔

  1. ایمیزون کی تلاش کے نتائج کا صفحہ

Amazon Seller Central کے پاس اپنی مصنوعات کی درجہ بندی کے لیے ایک جامع نظام موجود ہے۔ جب کوئی صارف یا خریدار یا خریدار Amazon پر کسی چیز کی تلاش کرتا ہے، تو نتائج کے صفحہ پر مصنوعات کو ظاہر کرنے کے دو طریقے ہیں:

  • لسٹ ویو: اس ترتیب کی قسم میں تقریباً 15 - 16 پروڈکٹس فی نتائج کا صفحہ ہے۔
  • گیلری کا نظارہ: اس ترتیب کی قسم میں، ہر نتائج کے صفحہ میں تقریباً 24 - 25 مصنوعات ہیں۔

ان خیالات اور فلٹرنگ کا استعمال کرتے ہوئے پروڈکٹ کو صحیح طریقے سے درجہ بندی کرنے کے لیے اس سمجھ کی ضرورت ہے۔

  1. ایمیزون کی سپانسر شدہ مصنوعات

ایمیزون کے تلاش کے نتائج میں ایک اور لازمی زمرہ سپانسر شدہ مصنوعات ہے۔ Amazon سپانسرڈ پراڈکٹس کلیدی الفاظ یا پروڈکٹ کے ہدف والے اشتہارات ہیں جو نامیاتی تلاش کے نتائج سے بہت ملتے جلتے ہیں اور پروڈکٹ کی تفصیل والے صفحہ سے منسلک ہوتے ہیں۔

عام طور پر، سپانسر شدہ پروڈکٹ کے نتائج پروڈکٹ کے صفحہ کے اوپر ظاہر ہوتے ہیں یا بعض اوقات نامیاتی نتائج کے ساتھ مل جاتے ہیں۔ صحیح مطلوبہ الفاظ کی بولی کی حکمت عملیوں کے ساتھ، آپ کو Amazon SEO کے لیے سپانسر شدہ مصنوعات کی فہرستوں کو بھی بہتر بنانے کی ضرورت ہوگی۔ ایمیزون SEO کی صحیح حکمت عملیوں اور پی پی سی مہمات پر عمل کرنے سے، آپ کا پروڈکٹ سپانسر شدہ مصنوعات کے پہلے صفحہ پر درج ہو گا۔

  1. ایمیزون سرچ فلٹرز

ایک توسیع جو ایمیزون تلاش کے نتائج کو تیز ترین تخمینہ شدہ ڈیلیوری کی تاریخ، دستیابی، اور غیر اسپانسر شدہ ترسیل کے لحاظ سے ترتیب دیتی ہے۔ ایمیزون فلٹر آپ کو ایمیزون تلاش کے نتائج کو تیز ترین ترسیل کے وقت، مصنوعات کی دستیابی، اور غیر سپانسر شدہ مصنوعات کے لحاظ سے ترتیب دینے میں مدد کرتا ہے۔ اگر آپ کو ڈیلیوری کے اوقات، دستیابی اور دستیابی کے بارے میں سوچنا ہو تو آپ ایمیزون سے جو آرڈر کرنا چاہتے ہیں اسے تلاش کرنا مشکل ہو سکتا ہے۔ ایمیزون فلٹر کے ساتھ، آپ کو نتائج کو دیکھتے وقت ایمیزون کے پہلے سے طے شدہ اختیارات کے ساتھ گڑبڑ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ جیسا کہ آپ عام طور پر کرتے ہیں تلاش کریں اور اپنے نتائج کو ترتیب دینے کے لیے ایکسٹینشن میں فلٹر کا اختیار منتخب کریں۔ آپ کو صفحہ کو دوبارہ لوڈ کرنے کی بھی ضرورت نہیں ہے۔

پھر آپ کے فلٹر فیلڈز بائیں طرف ظاہر ہوں گے۔ پروڈکٹ کا زمرہ، بیچنے والے کی درجہ بندی، شپنگ کا طریقہ، برانڈ، رنگ، پروڈکٹ کی حیثیت، وغیرہ۔ مختلف فلٹرز ہیں جیسے ایمیزون کے الگورتھم ہوشیار ہیں۔ یہ اس بات کا پتہ لگانے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے کہ آیا پروڈکٹ سیاہ ہے یا بھوری، بشرطیکہ پروڈکٹ کی فہرست کی کاپی پر اس کی وضاحت کی گئی ہو۔ پروڈکٹ کو فلٹر استفسار کے ذیلی سیٹ میں صرف اس وقت ظاہر کرنے کی اجازت دیتا ہے جب معلومات کا یہ حصہ فہرست کی کاپی میں شامل ہو۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ 'آپٹمائزڈ لسٹنگ' کلیدی کردار ادا کرتی ہے۔

مثال کے طور پر؛ آپ ایک سرخ XYZ برانڈ سٹریٹنر فروخت کر رہے ہیں اور اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا اشتہار 'ہیئر سٹریٹنر' کے زمرے میں اور 'XYZ برانڈ' فلٹر ویو میں ظاہر ہو تو آپ کو یہ وضاحتیں بالکل واضح کرنی ہوں گی۔

ایمیزون سرچ فلٹرز

تلاش کے سوال اور URL کے درمیان لنک

تلاش کے نتائج کی فلٹرنگ کے دوران، Amazon فہرست کے URL پر غور کرتا ہے۔ لہذا آپ کو مندرجہ ذیل پیرامیٹرز پر غور کرنے کی ضرورت ہے:

  • کلیدی لفظ: اس سے مراد صارف کی طرف سے درج کردہ مطلوبہ لفظ ہے۔ یہ ایمیزون کی عمومی ضرورت کو پورا کرتا ہے۔ دی گئی مثال میں، یہ 'سرخ بال سیدھے کرنے والا' ہوگا۔
  • نوڈ: ایمیزون کے ہر زمرے کا ایک مخصوص نمبر (ID) ہوتا ہے۔ اس ID کو 'نوڈ' پیرامیٹر کے ذریعے ایڈریس کیا جاتا ہے۔ درست ID تلاش کرنے کے لیے Amazon پر زمرہ جات کے URLs کو دیکھیں۔ 'ہیئر سٹریٹنر' کے زمرے کے لیے، یہ نمبر '1464599427' ہوگا۔
  • Brandtextebin: Brandtextebin پیرامیٹر اس کی حد میں مختلف مصنوعات کی کارکردگی کا موازنہ کرتے وقت مددگار ثابت ہوتا ہے۔ مثال کے طور پر: 'XYZ برانڈ گرے ہیئر اسٹریٹینر' بمقابلہ 'ABC برانڈ ریڈ سٹریٹینر'۔

ایمیزون سرچ انجن کی درجہ بندی کے بارے میں جانیں۔

ایمیزون سرچ انجن کی درجہ بندی کے بارے میں جانیں۔
ایمیزون سرچ انجن کی درجہ بندی کے بارے میں جانیں۔

ایمیزون سیلز رینک ایک ریورس رینکنگ سسٹم ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ سب سے زیادہ فروخت ہونے والی پروڈکٹ کو آخری درجہ دیا جاتا ہے، جبکہ سب سے زیادہ فروخت ہونے والی پروڈکٹ کو سب سے اوپر رکھا جاتا ہے۔ اگرچہ بہت سے ایمیزون صارفین اور ماہرین اب بھی اس بات کا تعین کرنے کی کوشش کر رہے ہیں کہ ان کی فروخت کی درجہ بندی کیا طے کرتی ہے، وہاں تین اہم چیزیں ہیں جو ایمیزون پر ہر بیچنے والے کو یاد رکھنی چاہئیں:

  • گوگل کی طرح ایمیزون کے پاس بھی سرچ انجن ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ SEO بھی ہے۔
  • ممکنہ خریدار آپ کے پروڈکٹ کو دیگر ملتے جلتے پروڈکٹس میں تلاش کرنے سے پہلے اسے ضرور تلاش کریں گے۔ یہ تب ہوتا ہے جب آپ کے پروڈکٹ کی مرئیت کو بہتر بنانا اہم ہو جاتا ہے۔ یہ وہ جگہ ہے جہاں ایمیزون SEO کھیل میں آتا ہے۔ ایمیزون SEO کی صحیح حکمت عملیوں کے ساتھ، یہ نہ صرف آپ کی درجہ بندی کو بہتر بناتا ہے، بلکہ مزید فروخت کی بھی ضرورت ہوتی ہے۔
  • جس طرح آپ مکمل ایمیزون SEO گائیڈ تلاش کریں گے، آپ کے حریف بھی ایسا ہی کرتے ہیں۔ لہذا، اب وقت آگیا ہے کہ SEO کی حکمت عملیوں پر عمل درآمد شروع کیا جائے۔

ہر Amazon فروخت کنندہ سرچ انجن کی اہمیت کو جانتا ہے اور یہ کہ ایک کامیاب کاروبار کے لیے نتائج کے صفحہ پر اونچا درجہ بندی کرنا کتنا ضروری ہے۔ وہ مصنوعات جو تلاش کے نتائج کے پہلے صفحہ پر ظاہر نہیں ہوتی ہیں وہ ممکنہ خریدار کبھی نہیں دیکھ سکیں گے۔ اس کے علاوہ؛ کچھ صارفین پہلی تین فہرستوں سے آگے کبھی نہیں دیکھتے ہیں۔ اس کا لفظی مطلب یہ ہے کہ تجارت کی اکثریت پہلے صفحہ کے ذریعے کی جاتی ہے، جو عام طور پر سب سے اوپر تین مصنوعات کی فہرستوں پر مرکوز ہوتی ہے۔

ایمیزون اے 9 الگورتھم کیا ہے؟

ایمیزون کا A9 الگورتھم وہی ہے جو سرچ انجن کو چلاتا ہے۔ اگر آپ ایمیزون پر اعلی درجہ بندی کرنا چاہتے ہیں تو یہ درجہ بندی الگورتھم کا ہونا ضروری ہے۔ A9 الگورتھم ملکیتی سافٹ ویئر ہے جسے خود Amazon نے ڈیزائن اور منظم کیا ہے۔ یہ مطلوبہ الفاظ کے لیے انڈیکس کردہ تمام پروڈکٹس لیتا ہے اور ان کو ان عوامل کے مطابق درجہ بندی کرتا ہے جو ایمیزون اپنے صارفین کو فراہم کرنا چاہتا ہے۔ درجہ بندی الگورتھم صارفین کی اطمینان کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ ایسا کرنے کے لیے، یہ مقبول مصنوعات فراہم کرنے پر توجہ مرکوز کرتا ہے جو دی گئی تلاش کی اصطلاح سے متعلق ہوں۔

اس طرح، یہ خریداری کے دباؤ کو کم کرتا ہے اور صارفین کے ان کی خریداریوں سے مطمئن ہونے کے امکانات کو زیادہ سے زیادہ کرتا ہے۔ یہ خوش کن صارفین کی طرف لے جاتا ہے جو ایمیزون پر خریداری کرتے رہتے ہیں، بالکل وہی جو ایمیزون دیکھنا چاہتا ہے۔ تاہم، آپ کو یہ نہیں بھولنا چاہیے کہ A9 الگورتھم مسلسل بدل رہا ہے۔

ایمیزون اے 9 الگورتھم

ایمیزون A9 الگورتھم کیسے کام کرتا ہے؟

ایمیزون کا الگورتھم A9 کے نام سے جانا جاتا ہے، جس کا نام کمپنی کے SEO ذیلی ادارے کے نام پر رکھا گیا ہے۔ اگر آپ نے ایمیزون پر تلاش کیا ہے، تو آپ نے A9 سرچ انجن استعمال کیا ہے۔ ایمیزون کے پاس ایک A9 ویب سائٹ تھی جس میں کہا گیا تھا کہ A9 ٹیم ڈیٹا کا تجزیہ کرتی ہے، ٹریفک کے تاریخی نمونوں کا مشاہدہ کرتی ہے، اور گاہک کے تلاش کے استفسار میں داخل ہونے کا فیصلہ کرنے سے پہلے ایمیزون پر ہر پروڈکٹ کو بیان کرنے والے متن کو ترتیب دیتی ہے۔ اس سے خریداروں کو وہ مصنوعات تلاش کرنے میں مدد ملتی ہے جو وہ چاہتے ہیں۔

بڑے پیمانے پر تلاش کرنے کے لیے، Amazon کا سرچ انجن اور الگورتھم اس بات کا تعین کرتے ہیں کہ کون سے آئٹمز کسی صارف کے استفسار کے لیے موزوں ترین ہیں، اور پھر صارف کے لیے آئٹم کی مطابقت کی بنیاد پر انھیں اسکور کرتے ہیں۔

Amazon کے درجہ بندی کے الگورتھم خود بخود متعدد متعلقہ صفات کو یکجا کرنا اور تاریخی تلاش کے نمونوں کا تجزیہ کرنا سیکھتے ہیں تاکہ گاہکوں کے لیے سب سے اہم چیز کے ساتھ ہم آہنگ ہو سکیں۔ جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، ایمیزون کی تلاشیں لین دین کی ہیں، معلوماتی نہیں۔ نتیجے کے طور پر، Amazon A9 الگورتھم دو بنیادی اصولوں پر بنایا گیا ہے: کارکردگی اور مطابقت۔ ایک مضبوط فروخت کی کارکردگی کی تاریخ کے ساتھ ایک پروڈکٹ کو Amazon کے تلاش کے نتائج میں اونچا درجہ ملے گا، جیسا کہ ایک پروڈکٹ جو گاہک کے تلاش کے سوالات کو مؤثر طریقے سے میچ کرنے کے لیے مناسب مطلوبہ الفاظ استعمال کرتا ہے۔

کارکردگی کے لیے، آپ کو اپنے آپ سے پوچھنا ہوگا کہ آپ ایمیزون پر کتنی رقم کماتے ہیں۔ آپ جتنی زیادہ فروخت کریں گے، ایمیزون کو اتنے ہی زیادہ فوائد حاصل ہوں گے۔ ایمیزون پر فروخت ہونے والی مصنوعات کو ترجیح دی جائے گی۔ مطابقت کے لیے، اپنے آپ سے پوچھیں کہ آپ کا پروڈکٹ اس سے کتنا متعلقہ ہے جس کی صارف تلاش کر رہا ہے۔ Amazon پر اپنی مصنوعات کی فہرستوں کو بہتر بناتے وقت اعلیٰ نامیاتی درجہ بندی کے اپنے امکانات کو بڑھانے کے لیے ان دو عوامل پر غور کریں۔

A9 کی تلاش کی درجہ بندی کو کون سے عوامل متاثر کرتے ہیں؟

اگر آپ Amazon کے تلاش کے نتائج میں بہتر کارکردگی دکھانے کے لیے اپنی مصنوعات کی فہرستوں کو بہتر بنانے کے لیے تیار ہیں، تو آپ کو ان عوامل کو سمجھنا چاہیے جو آپ کی فہرست کی کارکردگی کو متاثر کرتے ہیں۔ درجہ بندی کے عوامل جو آپ کی مصنوعات کی درجہ بندی میں حصہ ڈالتے ہیں درج ذیل ہیں:

  • تلاش کردہ مطلوبہ الفاظ سے مطابقت: سب سے پہلے، ایمیزون مطلوبہ الفاظ کی مطابقت کو دیکھتا ہے۔ مقصد متعلقہ مصنوعات فراہم کرنا ہے جو ان مطلوبہ الفاظ سے مماثل ہوں جنہیں لوگ تلاش کر رہے ہیں۔ ایمیزون صرف متعلقہ تلاش کے نتائج کو شامل کرنا چاہتا ہے جس سے لوگوں کو کلک کرنے اور خریدنے کا موقع ملے گا۔ اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کی مصنوعات صحیح تلاش کے نتائج میں ظاہر ہوں، تو آپ کو صحیح مطلوبہ الفاظ کا انتخاب کرنا چاہیے۔ آپ اپنی فہرست کے لیے متعلقہ، ایمیزون کے لیے مخصوص مطلوبہ الفاظ تلاش کرنے کے لیے سونار جیسے ٹولز کا استعمال کر سکتے ہیں۔ ایک بار جب آپ کے پاس اپنے مطلوبہ الفاظ ہیں، تو آپ کو انہیں اپنی فہرست میں ضم کرنے کی ضرورت ہے۔ ایمیزون کے ساتھ، آپ کو اپنے صفحے کے لیے صرف ایک بار مطلوبہ الفاظ کو ضم کرنے کی ضرورت ہے تاکہ ان کی درجہ بندی کی جاسکے۔
  • قیمتوں کا تعین: لوگ ہمیشہ مصنوعات پر بہترین سودے کی تلاش میں رہتے ہیں۔ اگر آپ ایمیزون پر تلاش کے نتائج میں اعلی درجہ حاصل کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو اپنی مصنوعات کی صحیح قیمت لگانی ہوگی۔ قیمتوں اور اپنے پروڈکٹ کے مطلوبہ الفاظ کے خیال کے لیے اپنے حریف کی فہرستوں کو دیکھیں۔ آپ یہ دیکھنا چاہیں گے کہ وہ اپنی مصنوعات کی قیمت کیسے رکھتے ہیں اور اس کا موازنہ اس قیمت سے کریں جو آپ کے ذہن میں ہے۔ آپ اپنے حریفوں کے مقابلے اپنی مصنوعات کی زیادہ قیمت نہیں لگانا چاہتے۔ ایمیزون کے صارفین بہترین ڈیل چاہتے ہیں اور ان پراڈکٹس پر دوسری نظر نہ ڈالیں جو ان کے حریفوں سے زیادہ مہنگی ہوں۔ درحقیقت، ایمیزون یہ پہلے سے جانتا ہے اور یہ فرض کرتا ہے کہ آپ کی تبادلوں کی شرح کم ہوگی (زیادہ قیمت کی وجہ سے) اور آپ کے پروڈکٹ کو کم درجہ دے گی۔
  • تبادلوں: تبادلوں کا آپ کی درجہ بندی میں بہت بڑا حصہ ہے۔ ایمیزون صارفین کو تبدیل اور مطمئن کرنے والی مصنوعات کے لیے اعلیٰ درجہ دینا چاہتا ہے۔ یہ لوگوں کو تبادلوں کے لیے ضروری کارروائیوں کو مکمل کرنے کی اجازت دیتا ہے، جو ایمیزون کا حتمی مقصد ہے۔ مزید تبادلوں کو حاصل کرنے کا بہترین طریقہ یہ یقینی بنانا ہے کہ آپ کا پروڈکٹ تلاش کے سوالات سے متعلقہ ہے۔ اگر آپ کا پروڈکٹ متعلقہ ہے، تو ممکنہ گاہکوں کے اس پر کلک کرنے کا زیادہ امکان ہے۔ اپنی مصنوعات کو سستی ہدف کی قیمت پر رکھنے سے بھی مدد ملتی ہے۔
  • مصنوعات کی فہرست سازی کی تکمیل: کمپنیوں کی سب سے بڑی غلطی ان کی مصنوعات کی فہرستوں کو مکمل نہ کرنا ہے۔ بہت سے لوگ صرف تھوڑی سی معلومات شامل کریں گے اور اپنی مصنوعات شائع کریں گے۔ اگر آپ اپنے پروڈکٹ کو تلاش کے نتائج میں اعلیٰ درجہ دینے میں مدد کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو ایک مکمل اور معلوماتی مصنوعات کی فہرست بنانی چاہیے۔ اپنے ہدف کے سامعین کو قیمتی معلومات فراہم کرنے سے آپ کے کاروبار کو مزید تبادلوں حاصل کرنے میں مدد ملے گی۔ وہ آپ کی مصنوعات کے بارے میں مزید جانیں گے۔ اس سے وہ اس پروڈکٹ کو خریدنے میں زیادہ آرام دہ محسوس کرتے ہیں۔
  • اسٹاک کا ذریعہ: اگر آپ درجہ بندی میں سب سے اوپر جانا چاہتے ہیں اور سب سے اوپر رہنا چاہتے ہیں، تو آپ کو اپنی مصنوعات کو اسٹاک میں رکھنا چاہیے۔ اگر صارفین ابھی خرید نہیں پاتے ہیں تو ایمیزون پروڈکٹس کو سب سے اوپر نہیں دے گا۔ یہ حوصلہ شکن ہوتا ہے جب کوئی صارف آپ کی فہرست پر کلک کرتا ہے اور دیکھتا ہے کہ اسے 10 دنوں سے آئٹم موصول نہیں ہوا ہے کیونکہ یہ اسٹاک ختم ہے۔ یہ لوگوں کو ایک مختلف فہرست میں جانے کی طرف لے جاتا ہے جس میں اسٹاک میں ایک جیسی مصنوعات موجود ہیں۔ اگر آپ کے پروڈکٹس اسٹاک سے باہر ہیں، تو آپ اپنی درجہ بندی کو نقصان پہنچائیں گے۔
  • سیلز رینک: ایمیزون دیگر مسابقتی مصنوعات کے مقابلے ہر پروڈکٹ کی کارکردگی کو درجہ بندی کرتا ہے۔ اگر آپ پروڈکٹ کی تفصیلات میں جائیں اور بیسٹ سیلرز سکور دیکھیں تو آپ کو مختلف زمروں کے لیے ایک نمبر نظر آئے گا۔ یہ آپ کا سیلز رینک ہے۔ سیلز رینک کا تعلق براہ راست آپ کے تبادلوں کی تعداد سے ہوتا ہے۔ اگر ایسے لوگ ہیں جو آپ کی مصنوعات کو مسلسل خرید رہے ہیں، تو آپ کی فروخت کا درجہ گر جائے گا۔ ایسی صورت حال میں، یہ بہتر ہے کہ فروخت کا درجہ اعلی سے کم ہو۔

ایمیزون SEO: ایمیزون پر مصنوعات کی درجہ بندی کو کیسے بہتر بنایا جائے۔

Amazon مصنوعات کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے، آپ کو درجہ بندی کے عوامل کو اچھی طرح سے پڑھنا، سمجھنا اور لاگو کرنا شروع کرنا چاہیے۔ ہر پروڈکٹ کے لیے متعلقہ مطلوبہ الفاظ کی ایک جامع فہرست بنائیں اور چلائیں اور سب سے زیادہ تلاش والیوم والے کو منتخب کریں۔ پہلی کامیابیوں یا ناکامیوں سے پریشان نہ ہوں اور ہمیشہ یہ سمجھنے کی کوشش کریں کہ اس کی وجہ کیا ہے۔ یہاں تک کہ اگر آپ کے دوسرے مارکیٹنگ چینلز آج زیادہ فروخت کر رہے ہیں، تو اپنے ایمیزون SEO پلان پر عمل کریں۔

ایمیزون SEO سیلز بڑھانے کے لیے کوئی فوری چال نہیں ہے۔ یہ ایک طویل المدتی حکمت عملی اور عمل ہے جس میں وقت اور مشق درکار ہوتی ہے۔ ہر پروڈکٹ اور زمرہ کی اپنی خصوصیات ہیں اور ان کو جاننا آپ کی کامیابی کا ہدف ہوگا۔ پرکشش متن اور خوبصورت تصاویر جیسا معیاری مواد بنانے کے لیے وقت نکالیں۔ اپنے مواد کو بڑے پیمانے پر تیار کرنے کے ساتھ شروع کرنا آسان ہے، لیکن یہ طویل عرصے میں آپ کی درجہ بندی کو نقصان پہنچاتا ہے۔

ہمیشہ نئی چیزوں کی جانچ کرنا اور ہر نتیجہ کو دستاویز کرنا یاد رکھیں۔ کامیاب کاروبار ہمیشہ مستقبل میں بہتر فیصلے کرنے کے لیے ہر چیز کی دستاویز کرتے ہیں۔ ایک اچھی ایمیزون SEO حکمت عملی یہ ہے کہ کبھی بھی اپ ڈیٹ کرنا بند نہ کریں۔ یہاں تک کہ اگر آپ ایمیزون پر تلاش کرنے والے پہلے فرد ہیں، تو آپ کو سمجھنا چاہیے کہ پوزیشن کافی متنازعہ ہے۔ ہر قیمت پر مقابلے میں آگے رہنا ضروری ہے۔ سیلز اور کنورژن میٹرکس سے آگاہ رہیں اور انہیں ہر روز بہتر بنانے کے لیے کام کریں۔

ناکام پروڈکٹس یا زمرہ جات کو جلد پہچاننا آپ کو دیگر مصنوعات اور زمروں میں سرمایہ کاری کرنے کا وقت دے گا۔ آپ Google Trends کے ساتھ رجحانات سے ایک قدم آگے بھی ہو سکتے ہیں۔ یہ سمجھنا بہتر ہے کہ آپ اپنے پروڈکٹ کے ٹرینڈ وکر میں موسمی طور پر کہاں ہیں اور یہ جاننا کہ کب دوبارہ شروع کرنا ہے۔

ایک اچھی طرح سے بہتر کردہ ایمیزون SEO حکمت عملی آپ کے پروڈکٹ کے صفحات اور اکاؤنٹس پر متعلقہ مطلوبہ الفاظ استعمال کرنے سے بالاتر ہے۔ کوئی بھی چیز جو آپ کی فروخت میں اضافہ کرتی ہے آخر کار آپ کی تلاش کی پوزیشنوں کو بہتر بنائے گی۔ یہاں تک کہ ایمیزون پر غیر متوقع الگورتھم تبدیلیوں کی پیشن گوئی زیادہ فروخت کے لیے گاہک کے موافق مصنوعات کی فہرستیں بنا کر کی جا سکتی ہے۔ اس اصول پر عمل کرنے سے، آپ کو اپنی پوزیشن کو زیادہ دیر تک برقرار رکھنے کا ایک بہتر موقع مل سکتا ہے۔ گوگل اور بنگ جیسے دیگر سرچ انجنوں کے مقابلے میں، Amazon کے A9 میں مجموعی طور پر کم درجہ بندی کے عوامل ہیں، لیکن یہ اسے آسان نہیں بناتا یا اس میں کم وقت لگتا ہے۔

  1. پروڈکٹ کا عنوان

آپ کے پروڈکٹ کا عنوان بہت اہم ہے۔ درجہ بندی الگورتھم مثالی طور پر عنوان میں دیئے گئے مطلوبہ الفاظ کے ساتھ نتائج کا مجموعہ دکھانا چاہتا ہے۔ پروڈکٹ کا نام اور پروڈکٹ کے منفرد سیلنگ پوائنٹ کو پہلے رکھتے ہوئے اپنے ہیڈر میں تمام متعلقہ معلومات کو شامل کرنا یقینی بنائیں۔

لہذا اگر آپ واقعی کسی کلیدی لفظ کے لیے درجہ بندی کرنا چاہتے ہیں، تو اسے عنوان میں رکھنا سمجھ میں آتا ہے۔ تاہم، آپ کو غور کرنا چاہیے کہ پروڈکٹ کے عنوان میں آپ کی جگہ انتہائی محدود ہے (خاص طور پر وہاں آپ کے برانڈ نام کے ساتھ)۔ آپ کی خواہش کی فہرست میں تمام مطلوبہ الفاظ کی فہرست کے لیے کافی جگہ نہیں ہے۔

غور کریں کہ کون سا کلیدی لفظ آپ کے پروڈکٹ کو بالکل ٹھیک بیان کرتا ہے، آپ کے ہدف کے سامعین سے میل کھاتا ہے، اور آپ کو مطلوبہ ٹریفک اور سیلز لانے کے لیے کافی تلاش کا حجم ہے۔ ایمیزون پروڈکٹس کے لیے بہترین سرخی بنانے کے لیے کچھ نکات یہ ہیں:

  • آپ کا پروڈکٹ وضاحتی ہونا چاہیے۔
  • کلیدی خصوصیات یا اجزاء شامل کریں۔
  • مواد اور رنگ شامل کریں۔
  • اگر مناسب ہو تو پیکیجنگ اور سائز کے بارے میں معلومات فراہم کریں۔
  • اگر آپ کا پروڈکٹ ملٹیز میں آتا ہے تو پروڈکٹ کی مقدار بتا دیں۔
  • برانڈ کا نام شامل کریں۔

بہترین عنوانات میں صرف سب سے زیادہ متعلقہ مطلوبہ الفاظ ہوتے ہیں۔ بہت سارے مطلوبہ الفاظ مطلوبہ الفاظ کے اسٹفنگ فیلڈ میں آتے ہیں اور سرخی کو غیر فطری پڑھتے ہیں۔ ایک سرخی پڑھنے کے قابل ہونی چاہیے، اور بہت زیادہ صفات، خصوصیات، یا کلیدی الفاظ والی سرخیاں آپ کے کلائنٹ کے لیے پریشان کن ہوں گی۔ منتخب کردہ مطلوبہ الفاظ عنوان کے شروع میں ہونے چاہئیں۔ گاہک کو متاثر کرنا ضروری ہے جب وہ پہلی بار آپ کے پروڈکٹ کو دیکھیں اور انہیں فوری طور پر تبدیل کرائیں۔ کچھ معاملات میں، سرخی میں آپ کے بیچنے والے کا نام ہونا آپ کے نتائج کو بہتر بنا سکتا ہے۔ آپ اپنے مطلوبہ الفاظ کا انتخاب کرکے اور اسے اپنے بیچنے والے کے نام کے سامنے رکھ کر اسے جانچ سکتے ہیں۔ اس طریقہ کار کے نتائج پر مختلف اثرات مرتب ہوں گے اور اس کی جانچ ہونی چاہیے اور پھر فیصلہ کیا جانا چاہیے کہ آیا یہ مطلوبہ نتائج پیدا کرتا ہے۔

  1. ایمیزون کی ورڈ ریسرچ

آپ جو پروڈکٹ بیچ رہے ہیں اس کے لیے بہترین مطلوبہ الفاظ کا انتخاب کریں۔ ایسا کرنے کا ایک مثالی طریقہ یہ ہے کہ اپنے زمرے میں سب سے زیادہ فروخت ہونے والوں کو دیکھیں۔ ان کا تجزیہ کریں اور ان کے مطلوبہ الفاظ نکالیں۔ متعلقہ مطلوبہ الفاظ کا استعمال Amazon SEO کے سب سے اہم حصوں میں سے ایک ہے۔ آپ چاہتے ہیں کہ آپ کی مصنوعات کسی بھی وقت صحیح مطلوبہ الفاظ کے ساتھ ملیں۔ ایسے مطلوبہ الفاظ کا انتخاب کریں جو آپ کی مصنوعات سے متعلقہ ہوں اور یقینی بنائیں کہ منتخب کردہ مطلوبہ الفاظ کی تلاش کا حجم زیادہ سے زیادہ ہے۔ سادہ مطلوبہ الفاظ کی مختلف حالتوں میں تلاش کے حجم کافی مختلف ہو سکتے ہیں۔ 3-6 کے درمیان کسی بھی مطلوبہ الفاظ کی فہرست بنا کر شروع کریں۔ ایمیزون تلاش کریں اور دیکھیں کہ مقابلہ کون سے الفاظ استعمال کر رہا ہے۔ خاص طور پر، سرفہرست پانچ مصنوعات کی تحقیق اور تجزیہ کریں۔ مختلف حالتوں کے ساتھ بھی تلاش کرنا نہ بھولیں۔ ایمیزون کا الگورتھم مختلف حالتوں کو پہچاننے میں بہتر ہو جاتا ہے، لیکن ابھی بھی مواقع تلاش کیے جا سکتے ہیں۔ اپنی مصنوعات کے لیے مزید متعلقہ مطلوبہ الفاظ دریافت کرنے کے لیے Amazon کلیدی الفاظ کے ٹولز کا استعمال کریں۔

بہترین مطلوبہ الفاظ وہ ہیں جو آپ کے گاہک استعمال کرتے ہیں۔ خریدار کی ذہنیت حاصل کرنے سے آپ کو کسی بھی پروڈکٹ کے لیے بہترین مطلوبہ الفاظ تلاش کرنے میں مدد ملے گی۔ اپنے تلاش کے نمونوں کو دستاویز کریں اور مزید الفاظ دریافت کرنے کے لیے پیٹرن کا استعمال کریں۔ مطلوبہ الفاظ اور تلاش کے حجم مختلف ہو سکتے ہیں۔ اس کے مطابق اپنی مطلوبہ الفاظ کی فہرست کو اپ ڈیٹ کرکے مقابلے سے ایک قدم آگے رہیں۔ اپنے مطلوبہ الفاظ کو اپ ڈیٹ کرنے کی طرح، وقتاً فوقتاً نئی قسموں کی جانچ کرنا یقینی بنائیں تاکہ یہ دیکھیں کہ کون سے مطلوبہ الفاظ کے امتزاج آپ کے لیے بہترین کام کرتے ہیں۔

  1. مصنوعات کی قیمت

جب آپ اپنی پروڈکٹ کے لیے 'قیمت' سیٹ کرتے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ تمام ایک جیسی مصنوعات کے لیے مقابلہ ضرور کریں۔ قیمتوں کا بڑا فرق کبھی نہیں جیت سکے گا۔ ہمیشہ اپنے حریفوں کی قیمتوں کو شکست دینے یا ان سے ملنے کی کوشش کریں۔ چھوٹی مچھلیوں کو باہر نکالنے کے لیے قیمتوں کو غیر معقول حد تک کم کرنے کی کوشش کریں۔

وہ قیمتیں جو مسابقت سے مماثل نہیں ہیں ان کی درجہ بندی کرنا زیادہ مشکل ہوگا۔ ایک پروڈکٹ کی قیمت جو اوسط سے بہت کم یا زیادہ ہے آپ کے ایمیزون SEO کو منفی طور پر متاثر کرے گی۔ مصنوعات کی قیمتوں کو اپنے حریفوں سے مماثل بنانے سے نہ صرف آپ کو درجہ بندی میں مدد ملتی ہے بلکہ آپ کی فہرست کو آخری صارف کے لیے مزید پرکشش بناتا ہے۔ اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ زیادہ قیمتوں پر فروخت نہیں کر سکتے اور بدتر درجہ بندی کر سکتے ہیں، لیکن آپ کو اضافی قیمت فراہم کرنے کی ضرورت ہے جو زیادہ قیمتوں کا جواز پیش کرے۔ آپ کے صارفین فرق کو سمجھیں گے۔ آپ کے حریفوں سے کم قیمتوں کا سیلز، کلک تھرو ریٹس اور تبادلوں پر مثبت اثر پڑتا ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ ہمیشہ اپنے منافع کے مارجن سے اوپر ہیں۔

  1. مصنوعات کی تصاویر

اعلیٰ معیار کی اور مدعو کرنے والی تصاویر میں کلکس اور سیلز میں تبدیل ہونے کا زیادہ امکان ہوتا ہے، جس کی وجہ سے درجہ بندی زیادہ ہوتی ہے۔ معیاری تصاویر کا استعمال کریں جو پروڈکٹ سے متعلق ہوں اور ایسی تصاویر جو پروڈکٹ کو ہر ممکن حد تک بہترین دکھاتی ہوں۔ Amazon سائٹ پر زوم کی فعالیت کو فعال کرنے کے لیے کم از کم 1,000 پکسلز اونچائی یا وزن والی تصاویر استعمال کرنے کی تجویز کرتا ہے۔ ایمیزون کا کہنا ہے کہ زوم ایبل امیجز پروڈکٹ لسٹنگ پر سیلز بڑھاتی ہیں۔ آپ کی مجموعی مارکیٹنگ کی حکمت عملی میں معیاری تصاویر بھی استعمال کی جانی چاہئیں۔ آپ کی پروڈکٹ کے ارد گرد اضافی معیاری مواد کا ہونا آپ کے مارکیٹنگ کے مواقع کی مختلف قسم کو بڑھاتا ہے۔

  1. مصنوعات کی وضاحت

یہ بات قابل غور ہے کہ اگر آپ اپنے پروڈکٹ کی تفصیل کو A+ مواد (سابقہ ​​بہتر برانڈ مواد یا EBC) کے ساتھ تبدیل کرتے ہیں جیسا کہ اوپر دیا گیا اسکرین شاٹ، تو متن کو انڈیکس نہیں کیا جائے گا۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ اپنے بہتر برانڈ مواد یا A+ مواد میں کون سے کلیدی الفاظ استعمال کرتے ہیں (کم از کم ایمیزون SEO کے لیے نہیں)۔ دیگر اہم پہلوؤں کے علاوہ، مصنوعات کی تفصیل گاہک کو 'کارٹ میں شامل کریں' کے بٹن پر کلک کرنے اور خریدنے کے لیے آمادہ کرتی ہے۔

کسی گاہک کو آن لائن فروخت کرتے وقت، پروڈکٹ کی تفصیل بہت اہم ہوتی ہے اور فروخت کرنے کے لیے بہت تفصیلی اور قائل ہونا ضروری ہے۔ سب سے پہلے، منتخب مطلوبہ الفاظ کے ساتھ پڑھنے کے قابل اور قدرتی طور پر متعلقہ تفصیل تیار کریں۔ اس بارے میں سوچیں کہ آپ کا ہدف گاہک آپ کی مصنوعات کے بارے میں کیا پڑھنا چاہے گا۔ اگر آپ کے پاس ڈیٹا ہے تو دیکھیں کہ ماضی میں آپ کے لیے کون سا مجموعہ بہترین رہا ہے۔ آخر میں، ایک واضح کال ٹو ایکشن (CTA) پیش کریں۔ واضح CTA تبادلوں میں اضافہ کرے گا اور گاہک کے لیے اپنی خریداری مکمل کرنے اور مسابقتی فہرست کا انتخاب نہ کرنے کے لیے ایک لطیف یاد دہانی ہو گی۔ اپنی وضاحتوں میں کہانی سنانے کا استعمال کریں تاکہ وہ مقابلہ سے الگ ہوں۔ وضاحت کریں اور اپنے گاہکوں کو بتائیں کہ آپ کی مصنوعات کیوں ان کی زندگی کو بہتر بنائے گی اور ہمیشہ ایک گاہک کے مسئلے کو حل کرے گی.

  1. مصنوعات کی خصوصیات

اپنے گاہک کو اپنی مصنوعات کی اہم خصوصیات بتانے کے لیے بلٹ پوائنٹس کا استعمال کرنا ضروری ہے۔ بلٹس پروڈکٹ کی تفصیل سے پہلے ہیں اور یہ آپ کے صارفین کو مزید پڑھنے کے لیے حاصل کرنے کا ایک طریقہ ہے۔ گولیوں میں شامل ہونا چاہئے:

  • آپ کی مصنوعات کے اہم فوائد
  • مواد، اجزاء اور طول و عرض
  • متعلقہ مطلوبہ الفاظ

جب آپ کوئی پروڈکٹ شائع کرتے ہیں، تو شاید آپ کے پاس اس کے بارے میں کہنے کو بہت کچھ ہوتا ہے۔ سب کے بعد، آپ واقعی اپنے حریفوں کے مقابلے میں اپنی مصنوعات کے فوائد کے بارے میں اپنے ہدف کے سامعین کو فروخت کرنا چاہتے ہیں۔ جب آپ ایسا کرتے ہیں تو، آپ کی معلومات کو توڑنا ضروری ہے تاکہ آپ کے سامعین کے پڑھنے کے قابل ہو جائے۔

ایسا کرنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ اپنے پروڈکٹ کی تفصیل کو بلٹ پوائنٹس میں تقسیم کریں۔ یہ آپ کے سامعین کے لیے معلومات کو ہضم کرنے کا ایک آسان طریقہ ہے۔ لوگ پسند کرتے ہیں کہ معلومات مختصر اور پڑھنے میں آسان ہوں۔ گولیوں والی مصنوعات بھی بہتر طور پر تبدیل ہوتی ہیں۔ لوگ معلومات کو زیادہ پڑھتے ہیں اور خریداری کے بارے میں زیادہ باشعور محسوس کرتے ہیں۔ یہ آپ کی Amazon SEO کی درجہ بندی کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے کیونکہ آپ مزید تبادلوں کو حاصل کرتے ہیں۔

  1. مصنوعات کی دستیابی

یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ آپ کا پروڈکٹ کبھی بھی 'آؤٹ آف سٹاک' نہ ہو کیونکہ اس سے آپ کی درجہ بندی پر لاگت آ سکتی ہے۔ ایمیزون پر اپنی پروڈکٹ کا نہ ہونا ایک برا سگنل ہے اور آپ اسے نہیں لینا چاہتے۔ اگر آپ کے پاس خریدنے کے لیے کوئی پروڈکٹ نہیں ہے تو آپ کی مصنوعات کی فہرست سازی اور درجہ بندی کی تمام محنت ضائع ہو جائے گی۔ چونکہ ایمیزون زیادہ فروخت کرنے کے بارے میں ہے، اس لیے آپ کی آؤٹ آف اسٹاک آئٹمز آپ کے باؤنس کی شرح میں اضافہ کریں گی اور آپ کی درجہ بندی کو کم کریں گی۔ مختصر مدت میں درجہ بندی نہ کھونے کے لیے، آپ کو ہمیشہ یہ یقینی بنانا چاہیے کہ آپ کے پاس آپ کی مصنوعات اسٹاک میں ہیں۔

  1. پروڈکٹ پسدید تلاش کے مطلوبہ الفاظ

پسدید تلاش کے مطلوبہ الفاظ میں شامل کرنے کے لیے اہم چیزیں شامل ہیں:

  • مطلوبہ الفاظ یا تلاش کی اصطلاحات جو آپ اپنی تفصیل یا عنوان میں فٹ نہیں کر سکتے
  • کسی پروڈکٹ کی ٹائپوز (جو اب بھی ایمیزون پر صارفین کے ذریعہ بہت زیادہ تلاش کرنے کے قابل ہوتے ہیں) یا آپ کے پروڈکٹ سے متعلق مطلوبہ الفاظ
  • خریداروں کے لیے تلاش کرنے کے لیے دیگر مترادفات

بیک اینڈ کلیدی الفاظ ایمیزون سرچ انجن کو بتاتے ہیں کہ ایک پروڈکٹ سرچ انجن میں ایک مخصوص مطلوبہ الفاظ کے گروپ کو نشانہ بنا رہا ہے۔ بیک اینڈ کلیدی الفاظ Amazon کو اپنے صارفین کی بہتر خدمت کرنے اور پلیٹ فارم پر مصنوعات کو مزید متعلقہ بنانے میں مدد کرتے ہیں۔ پس منظر کلیدی الفاظ فہرستوں میں کلائنٹ کو نظر نہیں آتے۔ وہ صرف آپ کو آپ کے اکاؤنٹ کے بیک اینڈ سیکشن میں نظر آتے ہیں۔ پسدید کے اندر مطلوبہ الفاظ سے بھرنے کے لیے 50 حروف کی حد کے ساتھ پانچ فیلڈز ہیں۔ حد سے تجاوز کرنے والا کوئی بھی حرف انڈیکس نہیں کیا جائے گا۔ اس لیے آپ کو حد سے زیادہ جانے سے گریز کرنا چاہیے۔

  1. مصنوعات کے جائزے اور درجہ بندی

مثبت جائزے جتنے زیادہ ہوں گے، پروڈکٹ کی قدر اتنی ہی بہتر ہوگی۔ یہ دوسرے صارفین اور خریداروں کی درجہ بندیوں سے بھی ظاہر ہوتا ہے جو کسٹمر کے جائزوں کو مددگار یا غیر مددگار قرار دے سکتے ہیں۔

مصنوعات کے جائزے ایمیزون SEO میں ایک بڑا کردار ادا کرتے ہیں۔ آپ کے پروڈکٹ کی فہرست پر آپ کے جائزوں کی تعداد آپ کے اونچے درجے کے امکانات کو بڑھاتی ہے۔ بہت سارے مثبت جائزوں سے آپ کے پروڈکٹ کو بڑے سرچ والیوم کے ساتھ وسیع تر مطلوبہ الفاظ پر درجہ بندی کرنے میں مدد ملتی ہے۔ مثبت مصنوعات کے جائزے فروخت میں اضافہ کرتے ہیں کیونکہ جائزے اعتماد پیدا کرتے ہیں اور کلک کے ذریعے شرحوں پر نمایاں اثر ڈالتے ہیں۔ کم یا بغیر جائزے والی پروڈکٹ کی درجہ بندی کم ہوتی ہے، خاص طور پر اگر ہدف بنائے گئے مطلوبہ الفاظ پر بہت زیادہ مقابلہ ہو۔ تمام جائزے برابر نہیں بنائے جاتے اور منفی جائزوں کو سنجیدگی سے لیا جانا چاہیے۔ منفی جائزوں کو جلد از جلد حل کریں اور معلوم کریں کہ پہلے منفی جائزے کیوں تھے۔ تبصرے، اور خاص طور پر منفی، یہ بیچنے والے کو اپنی مصنوعات اور کاروبار کو بہتر بنانے کا موقع فراہم کرتا ہے۔ جائزے جمع کرنا شروع میں زیادہ مشکل ہو سکتا ہے، کیونکہ محدود فروخت آپ کے لیے جائزے جمع کرنے کے بہت سے مواقع نہیں چھوڑتی ہے۔ معیار کے جائزے حاصل کرنا Amazon SEO میں سب سے سست عمل ہے، لہذا جلد از جلد فالو اپ ای میلز بھیج کر جائزے جمع کرنا شروع کریں۔

  1. پروڈکٹ بیچتے وقت Amazon FBA استعمال کریں۔

Amazon کی طرف سے تکمیل (FBA) ایک ایسی خدمت ہے جو Amazon کے تکمیلی نیٹ ورک تک رسائی فراہم کرکے کاروبار کو بڑھنے میں مدد کرتی ہے۔ کاروبار Amazon تکمیلی مراکز پر مصنوعات بھیجتے ہیں، اور جب کوئی صارف خریداری کرتا ہے، تو وہ ان آرڈرز کی وصولی، پیکیجنگ، شپنگ، کسٹمر سروس اور واپسی کا خیال رکھتے ہیں۔ مؤثر، قابل بھروسہ ای کامرس کا عمل صارفین کو خوش کرتا ہے۔ ایمیزون کا نیا انتخابی پروگرام اشتہارات پر مفت پروموشنل کلکس، تکمیلی مراکز تک مفت ترسیل، مفت اسٹوریج، مفت ہٹانے اور مفت واپسی کی پیشکش کرتا ہے۔ ایف بی اے آپ کی تکمیل کی مایوسیوں کو ختم کرنے اور آپ کے کاروبار کی پیمائش میں مدد کر سکتا ہے۔ اس لیے یہ ضروری ہے کہ آپ اسے استعمال کریں۔ اس کے لیے آپ کو درج ذیل مراحل پر عمل کرنا ہوگا۔

  • ایف بی اے قائم کریں اور اپنا ایمیزون سیلنگ اکاؤنٹ ترتیب دیں۔ FBA قائم کرنے کے لیے، Seller Central میں لاگ ان کریں۔
  • اپنی مصنوعات کی فہرستیں بنائیں۔ Amazon کیٹلاگ میں اپنی مصنوعات شامل کرنے کے بعد، FBA انوینٹری کی وضاحت کریں۔
  • اپنی مصنوعات تیار کریں۔ Amazon پیکیجنگ کے رہنما خطوط اور شپنگ اور روٹنگ کے تقاضوں کے مطابق اپنی مصنوعات کو تکمیلی مرکز تک محفوظ اور محفوظ ترسیل کے لیے تیار کریں۔
  • اپنی مصنوعات کو ایمیزون پر جمع کروائیں۔ اپنا شپنگ شیڈول بنائیں، ایمیزون شپنگ آئی ڈی لیبل پرنٹ کریں، اور اپنی شپمنٹس کو ایمیزون تکمیلی مراکز پر بھیجیں۔ Amazon پر انوینٹری جمع کرانے کے بارے میں مزید جانیں۔

آپ ایمیزون SEO کی حکمت عملیوں کے بارے میں درست ترین معلومات حاصل کرنے اور ان پر عمل درآمد کرنے کے لیے SEO کی تربیت حاصل کرنے پر غور کر سکتے ہیں۔ SEO ٹریننگ کے ساتھ جو آپ کو ایک ماہر عملے سے ملے گا ، آپ Amazon SEO کے علاوہ بہت سی اسٹریٹجک معلومات حاصل کر سکتے ہیں، اور آپ اپنی ویب سائٹ کے لیے صحیح SEO کی منصوبہ بندی اور اس کا اطلاق کر سکتے ہیں۔

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے