Ticker

3/recent/Posts

What is On-Page SEO? How to Do it ? || آن سائٹ SEO کیا ہے، یہ کیسے کیا جاتا ہے؟ || StupidFlix

آن سائٹ SEO کیا ہے، یہ کیسے کیا جاتا ہے؟ 



SEO کی حکمت عملی ہر SEO ماہر کی طرف سے بنائی گئی ہے جس کی توجہ سرچ انجنوں میں زیادہ سے زیادہ درجہ بندی پر مرکوز ہے۔ ایسا کرنے کے لیے، ہر کوئی ایسی ویب سائٹ ڈیزائن اور تیار کرنے کی کوشش کرتا ہے جسے گوگل الگورتھم پسند کرے گا۔ بنیادی طور پر یہی SEO کے بارے میں ہے۔ گوگل کے الگورتھم کے عوامل کو دو قسموں میں تقسیم کیا جا سکتا ہے جو آپ کی ویب سائٹ کی درجہ بندی کا تعین کریں گے: سائٹ پر موجود عوامل اور آف سائٹ عوامل۔ سرچ انجن آپٹیمائزیشن میں مختلف قسم کی حکمت عملییں شامل ہیں جو دو اہم زمروں میں آتی ہیں۔ یہ آف پیج SEO اور آن پیج SEO ہیں۔ اس مواد میں، ہم وضاحت کریں گے کہ آن سائٹ SEO کیا ہے اور یہ کیسے کیا جاتا ہے۔

آن پیج SEO کیا ہے؟

  • آن پیج SEO کیا ہے؟
  • آن پیج SEO کی اہمیت کیا ہے؟
  • آن پیج SEO کو کیسے بہتر بنایا جائے؟
  • عنوان
  • URL
  • میٹا تفصیل
  • مطلوبہ الفاظ
  • ٹائٹل ٹیگز
  • اندرونی روابط
  • ڈپلیکیٹ مواد
  • اسکین ایبلٹی
  • صفحہ لوڈ کرنے کی رفتار
  • موبائل مطابقت
  • مواد کی لمبائی
  • لیجیبلٹی
  • ویڈیو مواد
  • امیجز
  • سوشل میڈیا شیئر بٹن
  • سکیما مارک اپ
  • صفحہ پر SEO کا خلاصہ


آن پیج SEO نامیاتی ٹریفک حاصل کرنے اور SERP میں ویب سائٹ کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے ویب صفحات کو بہتر بنانے کا عمل ہے۔ اس میں صفحہ کے HTML، اندرونی لنکس، اور میٹا ڈیٹا (میٹا ٹائٹل، میٹا تفصیل، اور مطلوبہ الفاظ کی کثافت) کو بہتر بنانے کے ساتھ ساتھ اعلیٰ معیار، متعلقہ مواد اور تصاویر کی اشاعت بھی شامل ہے۔ جب آپ ویب صفحہ کی ان تمام خصوصیات کو یکجا کرتے ہیں، تو آپ کو آن سائٹ SEO کی بدولت ایک جدید ویب صفحہ کا سامنا کرنا پڑے گا۔

اسی طرح سرچ انجنوں کے لیے درجہ بندی کے عوامل ہیں جو سائٹ کے مالک کے کنٹرول سے باہر ہیں، اسے آف پیج SEO کہا جاتا ہے۔ بیک لنکس، سوشل میڈیا، برانڈ کا تذکرہ، اور دوسری سائٹوں کے شیئرز جیسی چیزیں SERP میں سائٹ کی درجہ بندی پر براہ راست یا بالواسطہ اثر ڈال سکتی ہیں۔

صفحہ پر SEO صفحہ کے اصل مواد پر مبنی ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ ویب سائٹ پر کوئی بھی چیز ممکنہ طور پر SEO کو متاثر کر سکتی ہے۔ اس میں ٹیکسٹ، میٹا ڈیٹا، ملٹی میڈیا مواد، HTML کوڈ، CSS، JavaScript، اور بہت کچھ شامل ہے۔ اسے عام طور پر 'مواد' کہا جاتا ہے، لیکن مارکیٹرز اکثر صفحہ کے مرکزی متن کا حوالہ دینے کے لیے 'مواد' کی اصطلاح استعمال کرتے ہیں۔ کسی بھی طرح سے، یہ سرچ انجنوں کا بنیادی مرکز ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ یہ کسی بھی SEO مارکیٹنگ کی حکمت عملی کا بنیادی مرکز ہونا چاہئے۔

آن پیج SEO کی اہمیت کیا ہے؟


آن سائٹ SEO سرچ انجنوں کے لیے اہم ہے۔ کیونکہ اس سے انہیں یہ سمجھنے میں مدد ملتی ہے کہ آپ کی ویب سائٹ کیا ہے تاکہ متعلقہ اور مخصوص تلاش کے سوالات کے لیے آپ کے صفحات کی درجہ بندی کی جا سکے۔ صارفین اس اصلاح سے بھی لطف اندوز ہوتے ہیں جو صفحہ پر SEO پیش کرتا ہے، کیونکہ یہ انہیں متعلقہ مواد تک پہنچاتا ہے جس کی وہ تلاش کر رہے ہیں۔

صفحہ پر SEO سرچ انجنوں کو آپ کی ویب سائٹ اور اس سے منسلک مواد کا تجزیہ کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ اس بات کا تعین کرتا ہے کہ آیا تلاش کا سوال آپ کی سائٹ سے متعلق ہے۔ تلاش کرنے والے کے ارادے کو بہتر طور پر سمجھنے اور اس صارف کی ضروریات کو پورا کرنے والے تلاش کے نتائج فراہم کرنے کے لیے گوگل اپنے الگورتھم کو مسلسل اپ ڈیٹ کر رہا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ جیسے جیسے گوگل کا الگورتھم تیار ہوتا ہے، آپ کی ویب سائٹ کو بھی تیار ہونا چاہیے۔

یہ ضروری ہے کہ آپ کی ویب سائٹ اور اس کا مواد، بشمول صارفین کو دکھائی دینے والی چیزیں (یعنی ویڈیو، مواد، تصاویر) اور جو کچھ سرچ انجن (یعنی میٹا ڈیٹا، ایچ ٹی ایم ایل) کے ذریعے دیکھا جاتا ہے، کو گوگل جیسی کمپنیوں کے استعمال کردہ تازہ ترین طریقوں کے لیے بہتر بنایا جائے۔ کیونکہ اس طرح، سرچ انجن سمجھ سکتے ہیں کہ آپ کی سائٹ کی درجہ بندی کیسے کی جائے۔

کسی ویب سائٹ کے آن سائٹ SEO کو بہتر بنانا ضروری ہے چاہے آپ کوئی بڑا یا چھوٹا کاروبار چلا رہے ہوں۔ SEO سب سے عام ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں میں سے ایک کی نمائندگی کرتا ہے اور اس کی سرمایہ کاری پر قابل اعتماد واپسی کی وجہ سے مقبول رہتا ہے۔ درحقیقت، صفحہ پر SEO نسبتاً کم لاگت اور طویل مدتی فوائد کے ساتھ، تقریباً کسی بھی ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی کی سرمایہ کاری پر بہترین منافع پیش کرتا ہے جو ویب سائٹس کو بڑھنے اور سالوں کے غیر فعال ٹریفک لانے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

تمام ویب سائٹ ٹریفک کا تقریباً نصف گوگل یا بنگ جیسے سرچ انجنوں سے آتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آن لائن آمدنی کا تقریباً 40% سرچ ٹریفک سے آتا ہے۔ اسی لیے آن سائٹ SEO اہم ہے۔ اس کے بغیر، آپ کی سائٹ آپ کے کاروبار کے لیے مخصوص تلاش کے سوالات کے لیے درجہ بندی کے مواقع کو سنجیدگی سے کھو سکتی ہے۔ SEO حکمت عملی کے بغیر، تلاش کے نتائج میں حریف آپ کی سائٹ کو نیچے دھکیل سکتے ہیں۔

صفحہ پر SEO ان تمام SEO عناصر پر مشتمل ہوتا ہے جن پر آپ کا کنٹرول ہے۔ اگر آپ کے پاس ویب سائٹ ہے، تو آپ تکنیکی مسائل اور اپنے مواد کے معیار کو کنٹرول کر سکتے ہیں۔ مزید یہ کہ، صفحہ پر SEO پر توجہ مرکوز کرنے سے آپ کی آف پیج SEO حکمت عملی کے کامیاب ہونے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔ کیونکہ بری سائٹ سے لنک کرنا بہت مشکل ہے۔ کوئی بھی ناقص تحریری مضامین یا سائٹس سے لنک نہیں کرنا چاہتا جو ٹھیک سے کام نہیں کرتے ہیں۔

آن پیج SEO کو کیسے بہتر بنایا جائے؟



اگر آپ SEO میں نئے ہیں، تو آپ بنیادی باتوں سے شروعات کرنا چاہیں گے۔ گوگل کی تلاش میں اعلیٰ درجہ حاصل کرنے کے لیے، ویب صفحہ کے ڈھانچے کو تکنیکی اور تحریری دونوں لحاظ سے بہتر بنایا جانا چاہیے۔ ایک اصلاح شدہ صفحہ آپ کے سامعین کے لیے آپ کو Google پر تلاش کرنا آسان بناتا ہے اور پھر یہ یقینی بناتا ہے کہ آپ کے ناظرین آپ کے صفحہ کو پڑھنے، دیکھنے یا تجربہ کرنے کے بعد مطمئن ہیں۔

ایسا کرنے کے طریقے کی بنیادی باتوں کا خلاصہ تلاش کرنے والے کے استفسار (یعنی آپ کا بنیادی کلیدی لفظ) پر توجہ مرکوز کرنے سے لے کر صفحہ کو پڑھنے، جائزہ لینے، سمجھنے اور اشتراک کرنے میں آسان بنانے تک کیا جا سکتا ہے۔

گوگل آپ کے ویب صفحہ کے متن میں متن اور متعلقہ موضوعات کو سمجھنے میں بہت اچھا ہے۔ تاہم، گوگل کو مثبت سگنل بھیجنے کے بہت سے طریقے ہیں جو سرچ انجن کے لیے آپ کے مواد کو تلاش کرنا اور سمجھنا آسان بناتے ہیں۔ سائٹ پر SEO کے کام اور مواد کی اصلاح کے لیے ذیل میں کچھ SEO تجاویز ہیں:

  1. عنوان

بہترین لکھاری اچھے عنوان کی طاقت کو جانتے ہیں۔ صفحہ پر SEO آپ کی چیک لسٹ میں سب سے اوپر ہے اور صارف کی توجہ حاصل کرنے اور صفحہ CTR بڑھانے کے لیے اہم ہے۔

اگر کوئی عنوان صارف کے ارادے کے مطابق نہیں ہے، تو وہ شاید آپ کا مضمون نہیں پڑھیں گے۔ عنوان نہ صرف صارفین بلکہ براؤزرز کے لیے بھی اہم ہے۔ اس لیے آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کے صفحہ پر ٹائٹل ٹیگز موجود ہیں۔ یہ نوٹ کرنا بھی ضروری ہے کہ اگرچہ آپ کے H1 ٹیگ اور ٹائٹل کو ایک دوسرے کو دہرانے کی ضرورت نہیں ہے، لیکن وہ اب بھی جڑے ہوئے ہیں۔

آپ کے صفحات پر H1 ٹیگ اور H2، H3 جیسے عنوانات کا استعمال SEO کی کچھ مختلف طریقوں سے مدد کرتا ہے۔ ویب سائٹ کے زائرین کے لیے، عنوانات آپ کے مواد میں ایک درجہ بندی کا ڈھانچہ بناتے ہیں اور زائرین کے لیے آپ کے مواد کو پڑھنا آسان بناتے ہیں۔ شہ سرخیاں دیکھنے والوں کو ایسے مواد کو تیزی سے سمجھنے کی اجازت دیتی ہیں جو صارف کے مجموعی تجربے کو بڑھاتا ہے۔ سرخیاں سرچ انجنوں کو صفحہ کے مواد کو سمجھنے میں بھی مدد کرتی ہیں۔ اس لیے اپنے عنوانات کو بہتر بنانا ضروری ہے۔ اس کے لیے آپ درج ذیل درخواست دے سکتے ہیں۔

  • اپنے صفحات میں عنوانات شامل کرتے وقت، آپ کو اپنے مطلوبہ الفاظ کو اپنے H1 اور کم از کم ایک H2 عنوان میں استعمال کرنا یقینی بنانا چاہیے۔
  • اگر ممکن ہو تو، آپ کو کچھ عنوانات میں لمبی دم والے مطلوبہ الفاظ شامل کرنے چاہئیں۔ کیونکہ اس سے آپ کو مخصوص مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی میں مدد مل سکتی ہے۔
  1. URL

سب سے پہلے، آپ کا URL تیز اور صاف ہونا چاہیے۔ اس کے علاوہ، آپ کے عنوان کی طرح، URL آپ کے مطلوبہ الفاظ کو پاس کرنے کے لیے ایک بہترین جگہ ہے۔ لیکن آپ کو اپنے URL میں سال لگانے سے گریز کرنا چاہیے۔ اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا مواد سدا بہار رہے (یعنی ایک ایسا ویب صفحہ جو سال بہ سال تلاش کے لیے موزوں رہے)، تو بہتر ہے کہ سال کو URL سے دور رکھیں۔ اس کی ایک مثال کوئی بھی 'بہترین' فہرست ہے۔ اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کی ویب سائٹ 'Best wireless earbuds 2022' کی درجہ بندی کرے تو آپ اپنا عنوان 'Best Wireless Headphones 2022' اور URL slug/best wireless earbuds بنا سکتے ہیں۔ اس طرح، جب یہ اگلے سال آئے گا، تو آپ پوسٹ کے عنوان کو 'Best Wireless Headphones 2023' میں اپ ڈیٹ کر سکتے ہیں۔

اگر آپ کسی ویب صفحہ کا URL تبدیل کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں، تو 404 غلطی سے بچنے اور اپنے پرانے صفحہ کی SEO قدر کو محفوظ رکھنے کے لیے ایک مناسب ری ڈائریکٹ شامل کرنا یاد رکھیں۔ کیونکہ یو آر ایل سرچ انجنوں اور صارفین کو یہ سمجھنے میں مدد کرتا ہے کہ آپ کا صفحہ کیا ہے۔ یو آر ایل کے لیے اصلاح کی تجاویز یہ ہیں:

  • URL میں اپنا بنیادی کلیدی لفظ شامل کریں۔
  • URL کے شروع میں اپنا کلیدی لفظ شامل کرنے کی کوشش کریں۔
  • ISP طریقہ: ایک سادہ URL ڈھانچہ رکھیں۔
  • الفاظ کے درمیان ہائفن کا استعمال کریں۔
  • URLs میں سیشن آئی ڈی استعمال کرنے سے گریز کریں۔
  • تلاش کے انجنوں کو دشواری والے URLs تک رسائی سے روکنے کے لیے robots.txt فائل استعمال کریں۔ مشکل URLs تلاش کے نتائج یا اعادی واقعات کے ساتھ کیلنڈرز سے تیار کردہ URLs ہو سکتے ہیں۔
  1. میٹا تفصیل

ایک اچھی طرح سے تحریری میٹا تفصیل آپ کو SERPs میں نمایاں ہونے اور نتائج کے صفحہ کو براؤز کرنے والے لوگوں سے اپیل کرنے میں مدد کر سکتی ہے۔ لیکن ایک ناقص تحریری میٹا تفصیل لوگوں کو آپ کے نتائج کا جائزہ لینے اور SERP میں کچھ بہتر منتخب کرنے کا باعث بن سکتی ہے۔ میٹا تفصیل براہ راست آپ کی درجہ بندی کو متاثر نہیں کرتی ہے، لیکن CTR کے لیے اہم ہے۔ اچھی طرح سے لکھی گئی میٹا وضاحتیں کلکس حاصل کرنے یا نہ ملنے کے درمیان فرق ہو سکتی ہیں۔ لہذا آپ ان کو بہتر بنانے کے لیے درج ذیل کوشش کر سکتے ہیں:

  • اپنی میٹا تفصیل کو 155 حروف تک رکھیں۔
  • اپنے صفحہ کی صحیح وضاحت کریں۔ آپ اسے ایک اشتہار کی طرح سوچ سکتے ہیں جو لوگوں کو آپ کے صفحہ پر کلک کرنے کی ترغیب دیتا ہے۔
  1. مطلوبہ الفاظ

مطلوبہ الفاظ کے دو کام ہوتے ہیں۔ سب سے پہلے، یہ تلاش کرنے والے کو تصدیق کرتا ہے کہ یہ صفحہ دراصل اس کے بارے میں ہے جس کی وہ تلاش کر رہے ہیں، اور دوسرا، یہ وہی پیغام گوگل کو بھیجتا ہے اور آپ کے صفحہ کی درجہ بندی میں مدد کرتا ہے۔ اس بنیادی طریقہ کے ساتھ اپنی آن لائن موجودگی کو بڑھانے کے لیے اپنی ویب سائٹ پر مواد بنانا مواد کی مارکیٹنگ کے نام سے جانا جاتا ہے۔

آپ کے مواد کی مارکیٹنگ کی کوششوں کو بڑھانے میں مدد کے لیے سیمنٹک کلیدی الفاظ کی صحیح فہرستوں پر غور کرنا مشکل ہوسکتا ہے۔ خوش قسمتی سے، آپ ان اصطلاحات کو بہتر طور پر سمجھنے کے لیے کئی حکمت عملی استعمال کر سکتے ہیں جو آپ کے ہدف کے مطلوبہ الفاظ اور سامعین کی قسم کے لیے بہترین کام کریں گی جنہیں آپ اپنی طرف متوجہ کرنا چاہتے ہیں۔ آپ کلیدی الفاظ کی تحقیق کے ٹولز بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ ان ٹولز کا استعمال کرتے وقت، آپ میٹرکس کو چیک کر سکتے ہیں جیسے کہ مطلوبہ الفاظ کے لیے تلاش کا حجم آپ بہتر طور پر یہ سمجھنے کے لیے شامل کر سکتے ہیں کہ آپ کا لفظ تلاش میں کتنی بار ظاہر ہوتا ہے۔ یہ آپ کو بہترین ممکنہ انتخاب کرنے میں مدد کرتا ہے۔

  1. ٹائٹل ٹیگز

سب سے آسان اور عام طریقوں میں سے ایک یہ ہے کہ اپنے متن کے حصوں کو نیسٹڈ ہائراکی سسٹم کے ساتھ الگ کرنے کے لیے واضح عنوانات کا استعمال کریں۔ ہیڈنگ ٹیگز کو H1 سے H6 تک نزولی ترتیب میں رکھا جانا چاہیے، جس میں H1 سب سے عام سرخی ہے اور H6 سب سے مخصوص ذیلی سرخی ہے۔ یہاں ایک مثال ہے کہ آپ کو ان ٹیگز کو کس طرح استعمال کرنا چاہئے:

  • <h1> آن پیج SEO کیا ہے، اسے کیسے کریں </h1>
  • <h2> آن پیج SEO کیا ہے </h2>
  • <h2> آن پیج SEO کی اہمیت کیا ہے </h2>
  • <h2> on-page SEO کو کیسے بہتر بنایا جائے </h2>
  • <h3> عنوان </h3>
  • <h3> URL </h3>
  • <h3> میٹا تفصیل </h3>
  • <h3> مطلوبہ الفاظ </h3>
  • <h3> ٹائٹل ٹیگز </h3>
  • <h3> اندرونی روابط </h3>
  • <h2> صفحہ پر SEO کا خلاصہ</h2>
  1. اندرونی روابط

اندرونی لنکس آپ کی ویب سائٹ کے کسی صفحے سے آپ کی ویب سائٹ کے دوسرے صفحہ تک کا کوئی بھی لنک ہوتے ہیں۔ یہ لنکس سرچ انجنوں کو آپ کی ویب سائٹ کے صفحات کے درمیان تعلق کو سمجھنے میں مدد کرتے ہیں۔ وہ صارفین کو آپ کی ویب سائٹ پر مزید مواد تلاش کرنے اور دریافت کرنے کی بھی اجازت دیتے ہیں۔

مختصراً، اندرونی لنکس آپ کی سائٹ پر موجود تمام صفحات کو تلاش کرنے، انڈیکس کرنے اور سمجھنے میں گوگل کی مدد کرتے ہیں۔ اگر آپ انہیں حکمت عملی کے ساتھ استعمال کرتے ہیں تو، اندرونی لنکس صفحہ اتھارٹی (جسے PageRank بھی کہا جاتا ہے) اہم صفحات پر بھیج سکتے ہیں۔ دوسرے لفظوں میں، کسی بھی سائٹ کے لیے اندرونی روابط بہت اہم ہیں جو گوگل پر اعلیٰ درجہ حاصل کرنا چاہتی ہے۔

کیونکہ وہ ہائپر لنکس ہیں جو ایک ڈومین کے ایک صفحے سے ایک ہی ڈومین پر ایک مختلف صفحہ کی طرف اشارہ کرتے ہیں۔ اس سلسلے میں، اندرونی روابط ایک ہی ویب سائٹ پر صفحات کو جوڑتے ہیں، جس کا مطلب ہے کہ سورس اور ٹارگٹ ڈومین ایک جیسے ہیں۔ مثال کے طور پر، اگر آپ اپنی ویب سائٹ پر ای میل مارکیٹنگ کے بارے میں ایک نیا صفحہ بناتے ہیں، تو آپ اپنی ویب سائٹ کے دیگر متعلقہ صفحات سے اس صفحہ کے اندرونی لنکس شامل کر سکتے ہیں۔ ان لنکس کو بہتر بنانے کے لیے، آپ درج ذیل کام کر سکتے ہیں:

  • اپنی ویب سائٹ پر متعلقہ صفحات کے لنکس شامل کریں۔
  • یقینی بنائیں کہ لنکس کا اینکر ٹیکسٹ کسی ہدف والے مطلوبہ الفاظ یا مطلوبہ الفاظ سے متعلق ہے جو آپ جس صفحہ سے لنک کر رہے ہیں اس سے متعلقہ ہیں۔
  1. ڈپلیکیٹ مواد

ڈپلیکیٹ مواد سے مراد وہ مواد ہے جو آپ کی سائٹ پر یا اس سے باہر متعدد مقامات پر رہتا ہے۔ یہ مواد زیادہ تر حادثاتی ہیں یا کسی تکنیکی درخواست کا نتیجہ ہیں۔ مثال کے طور پر، آپ کی سائٹ www اور غیر www، یا HTTP اور HTTPS دونوں ہو سکتی ہے۔ نیز، آپ کا CMS ضرورت سے زیادہ متحرک URL پیرامیٹرز استعمال کر رہا ہے، جو سرچ انجنوں کو الجھا دیتا ہے۔

نقلی مواد کی دو قسمیں ہیں:

  • اندرونی ڈپلیکیٹ مواد وہ ہوتا ہے جب ایک ڈومین متعدد داخلی یو آر ایل (ایک ہی ویب سائٹ پر) کے ذریعے ڈپلیکیٹ مواد تخلیق کرتا ہے۔
  • اندرونی ڈپلیکیٹ مواد، جسے کراس ڈومین ڈپلیکیشن بھی کہا جاتا ہے، اس وقت ہوتا ہے جب دو یا دو سے زیادہ مختلف ڈومینز میں ایک ہی صفحہ کی ایک کاپی سرچ انجن کے ذریعے ترتیب دی جاتی ہے۔

ڈپلیکیٹ مواد، خارجی اور اندرونی دونوں، عین کاپی یا قریب نقل کے طور پر ہو سکتا ہے۔

  1. اسکین ایبلٹی

کرال ایبلٹی اس امکان کے بارے میں ہے کہ گوگل آپ کی ویب سائٹ کو کرال کر رہا ہے۔ آپ اپنی سائٹ پر براؤزر کو بلاک کر سکتے ہیں۔ آپ کی ویب سائٹ سے براؤزر کو بلاک کرنے کے کئی طریقے ہیں۔ اگر آپ کی ویب سائٹ یا آپ کی ویب سائٹ پر کوئی صفحہ مسدود ہے، تو آپ گوگل کے کرالر سے کہتے ہیں کہ 'یہاں مت آؤ'۔ ان میں سے اکثر صورتوں میں، آپ کی سائٹ یا متعلقہ صفحہ تلاش کے نتائج میں ظاہر نہیں ہوگا۔

کچھ چیزیں ایسی ہیں جو گوگل کو آپ کی ویب سائٹ کو رینگنے (یا انڈیکس کرنے) سے روک سکتی ہیں:

  • اگر آپ کی txt فائل براؤزر کو مسدود کر رہی ہے، تو گوگل آپ کی ویب سائٹ یا مخصوص ویب صفحہ پر نہیں آئے گا۔
  • آپ کی ویب سائٹ کرال کرنے سے پہلے، براؤزر آپ کے صفحہ کے HTTP ہیڈر پر ایک نظر ڈالتا ہے۔ یہ HTTP ہیڈر ایک اسٹیٹس کوڈ پر مشتمل ہے۔ اگر یہ اسٹیٹس کوڈ کہتا ہے کہ کوئی صفحہ دستیاب نہیں ہے، تو Google آپ کی ویب سائٹ کو کرال نہیں کرے گا۔
  • اگر کسی مخصوص صفحہ پر موجود روبوٹس میٹا ٹیگ سرچ انجن کو اس صفحہ کو انڈیکس کرنے سے روکتا ہے، تو گوگل اس صفحہ کو کرال کرے گا لیکن اسے انڈیکس نہیں کرے گا۔

یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ آپ کی ویب سائٹ کو کرال ہونے سے بلاک نہیں کیا گیا ہے۔ بصورت دیگر، آپ کی SEO کی تمام کوششیں بیکار ہو جائیں گی۔ ایسا کرنے کے لیے، آپ کو درج ذیل حالات سے بچنا یقینی بنانا چاہیے جو رینگنے کی صلاحیت کو کم کر سکتی ہیں۔

  • ٹوٹے ہوئے لنکس
  • ناکافی اندرونی روابط
  • sitemap.xml فائل غائب ہے۔
  • ایک لاگو کردہ noindex ٹیگ
  1. صفحہ لوڈ کرنے کی رفتار

صفحہ کی رفتار وہ وقت ہے جو ویب صفحہ کو لوڈ ہونے میں لیتا ہے۔ کسی صفحہ کی لوڈنگ کی رفتار کا تعین کئی مختلف عوامل سے کیا جاتا ہے، بشمول سائٹ کا سرور، صفحہ فائل کا سائز، اور امیج کمپریشن۔

گوگل جیسے سرچ انجن الگورتھم میں پیج لوڈ ٹائم کا استعمال کرتے ہیں جو سرچ انجن کی درجہ بندی کا تعین کرتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ وہ خریداروں کو تیزی سے لوڈ کرنے والی سائٹوں پر بھیجنے کا زیادہ امکان رکھتے ہیں۔ صرف رفتار پر توجہ مرکوز کرنے کی چیز نہیں ہے۔ گوگل کے سرچ الگورتھم میں 200 سے زیادہ سگنلز ہیں، اور پیج لوڈ ٹائم ان میں سے صرف ایک ہے۔ یہاں تک کہ چھوٹے موافقتیں بھی لوڈنگ کی رفتار کو کم کر سکتی ہیں اور آپ کی درجہ بندی کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتی ہیں۔

درجہ بندی سے آگے اپنے صفحہ کے لوڈ وقت کو بہتر بنانا صارفین کی مدد کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے جہاں وہ تیزی سے جا رہے ہیں، اور خوش خریدار آسانی سے فروخت میں تبدیل ہو جاتے ہیں۔ سست لوڈنگ سائٹ کی وجہ سے مایوس ہونے والے صارفین ایک بار آپ کے اسٹور پر جانے کا امکان رکھتے ہیں اور چلے جاتے ہیں اور کبھی واپس نہیں آتے ہیں۔ یہاں تک کہ ایک سیکنڈ کی تاخیر (یا تین سیکنڈ انتظار) گاہک کی اطمینان کو 16 فیصد تک کم کر دیتی ہے۔ کم اطمینان کا مطلب یہ ہے کہ آپ کے سست لوڈ ہونے والے صفحات پر صرف ایک صارف کا وزٹ پیج لوڈ ٹائم صارفین کو آپ کی سائٹ پر واپس آنے یا اپنے دوستوں کو اس کی سفارش کرنے سے نہیں روکے گا۔

صفحہ لوڈ کرنے کی رفتار SEO میں بہت اہم کردار ادا کرتی ہے۔ یہاں تک کہ ایک ملی سیکنڈ کی تاخیر بھی اہم ہے، جو صارف کو آپ کا مضمون بند کرنے اور دوسری ویب سائٹ پر جانے پر مجبور کر سکتی ہے۔ بعض اوقات کسی صفحہ پر بڑی فائل سائز والی تصاویر تاخیر کا سبب بن سکتی ہیں۔ دوسری صورتوں میں، مسئلہ زیادہ سنگین ہو سکتا ہے، بشمول آپ کے سرور کے مسائل۔ وہ چیزیں جو آپ کے صفحہ کی رفتار کو کم کر سکتی ہیں وہ ہیں:

  • صفحہ پر بہت زیادہ HTML ہونا
  • غیر کمپریسڈ جاوا اسکرپٹ یا سی ایس ایس فائلیں۔
  • بڑی جاوا اسکرپٹ یا CSS فائلیں۔

وجہ کچھ بھی ہو، صفحہ کی رفتار کے کسی بھی مسئلے سے آگاہ ہونا بہت ضروری ہے۔

  1. موبائل مطابقت

ایک موبائل دوستانہ ویب سائٹ بنیادی طور پر تب ہوتی ہے جب آپ کی باقاعدہ ویب سائٹ اتنی چھوٹی ہو جاتی ہے کہ موبائل ڈیوائس پر دیکھی جا سکتی ہے۔ بہت زیادہ زومنگ، پنچنگ، اور سکرولنگ ہے، لیکن سائٹ دکھاتی اور کام کرتی ہے۔ یہ ایک غیر مثالی صارف کا تجربہ ہو سکتا ہے، لیکن کم از کم آپ کی سائٹ دیکھنے کے قابل ہے۔ بلاشبہ، ذمہ دار ڈیزائن اور موبائل ویب سائٹ کی ترقی وقت اور محنت لیتا ہے. 2020 میں گوگل نے باضابطہ طور پر موبائل فرسٹ انڈیکسنگ میں تبدیل ہونے کے بعد سے موبائل SERPs میں موبائل دوستانہ ویب سائٹس کو ایک مضبوط ترجیح حاصل ہے۔ لہذا، SEO مطالعہ کرتے وقت اس پر غور کرنا ضروری ہے۔

  1. مواد کی لمبائی

آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کا مواد قارئین اور سرچ انجنوں کے لیے کافی لمبا ہے۔ تاہم، یہ غور کرنا چاہیے کہ کوئی 'کامل' مواد کی لمبائی نہیں ہے۔ ایک حالیہ تحقیق سے معلوم ہوا ہے کہ گوگل کے پہلے صفحے پر مواد کی اوسط الفاظ کی گنتی 1400 کے قریب ہے۔ تاہم، اگر تلاش کے استفسار سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ کوئی فوری جواب تلاش کر رہا ہے، تو یہ ضروری ہے کہ صارفین کو زیادہ لمبے مواد سے تنگ نہ کیا جائے۔

  1. لیجیبلٹی

پڑھنے کی اہلیت اس بات کا پیمانہ ہے کہ متن کو کتنی آسانی سے پڑھا جا سکتا ہے۔ متن کی پیچیدگی، واقفیت، پڑھنے کی اہلیت، اور نوع ٹائپ اس بات کا حوالہ دیتی ہے کہ آپ کا متن کتنا پڑھنے کے قابل ہے۔ پڑھنے کی اہلیت صارف کے تجربے میں ایک اہم عنصر ہے۔ قابل رسائی مواد آپ کے سامعین میں اعتماد پیدا کرتا ہے۔ پڑھنے کی اہلیت کی سطح مختلف عوامل پر منحصر ہے۔ نہ صرف اسلوب، گرامر اور نحو، بلکہ متن کا ڈیزائن اور ساخت بھی، مختصراً، ہر وہ چیز جو تاثر کو متاثر کر سکتی ہے، ایک کردار رکھتی ہے۔ اگر آپ اپنے متن کے پڑھنے کے قابل سکور کو چیک کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کچھ SEO ٹولز استعمال کر سکتے ہیں جو مدد کر سکتے ہیں۔

  1. ویڈیو مواد

ویڈیو مواد کے عام فارمیٹس میں vlogs، اینیمیٹڈ GIFs، لائیو ویڈیوز، کسٹمر کی تعریفیں، ریکارڈ شدہ پیشکشیں، اور ویبینرز شامل ہیں۔ اپنے صفحہ پر ویڈیوز شامل کرنے سے صفحہ کی ساخت اور زیادہ توجہ مبذول کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ یہ ایسے سامعین کو بھی اپنی طرف متوجہ کرتا ہے جو بصری مواد کو ترجیح دیتے ہیں۔

اگرچہ ویڈیوز آپ کے صفحہ کے SEO کو فروغ نہیں دیتے جیسے بیک لنکس یا مطلوبہ الفاظ کو صفحہ کے عنوان میں نہیں ڈالتے، وہ آپ کے صارف کے ارادے کو پورا کرنے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں۔ کچھ لوگ ویڈیوز کو ترجیح دیتے ہیں اور کچھ ٹیکسٹ پڑھنے کو ترجیح دیتے ہیں۔ یہ بھی استفسار پر منحصر ہے۔ مثال کے طور پر، 'فلٹر کافی بنانے کا طریقہ' کے سوال کے پیچھے استعمال کرنے والے کے لیے 'سائٹ پر SEO کیا ہے' جیسی تلاش کرنے والے صارف کے مقابلے میں ویڈیو دیکھنے کا زیادہ امکان ہے۔

  1. امیجز

بہت بڑی تصاویر آپ کی سائٹ کی رفتار کو کم کر سکتی ہیں، لیکن یہ ایک اچھے صارف کے تجربے کے سب سے طاقتور اجزاء میں سے ایک ہیں۔ اس لیے آپ کو یہ یقینی بنانے کی ضرورت ہے کہ آپ اپنی تصویر کی فائل کے سائز کو زیادہ سے زیادہ کم کریں جبکہ اب بھی واضح تصویر کو برقرار رکھا جائے۔ اس مرحلے پر، گوگل تصویر کے سائز کو ایڈجسٹ کرنے کے لیے درج ذیل اوپن سورس ٹولز استعمال کرنے کی تجویز کرتا ہے:

  • گوٹیزلی
  • موز جے پی جی
  • pngquant

وضاحتی تصویری فائل کے ناموں اور ALT ٹیگز کا استعمال آپ کے صفحہ پر موجود تصاویر کو Google تصویری تلاش کے نتائج میں ظاہر کرنے میں مدد کر سکتا ہے اور بصارت سے محروم افراد کو صفحہ کو بہتر طور پر سمجھنے میں مدد مل سکتی ہے۔ جب آن پیج SEO کے لیے امیجز کو بہتر بنانے کی بات آتی ہے، تو یہاں چند اہم اقدامات کی پیروی کرنا ضروری ہے:

  • ہائفن سے الگ کردہ الفاظ کے ساتھ اپنی تصاویر کو وضاحتی فائل نام دیں۔ SilverStripe CMS اور WordPress CMS یہ آپ کے لیے خود بخود کرتے ہیں۔ لہذا اگر آپ ان میں سے کوئی بھی سسٹم استعمال کر رہے ہیں، تو آپ کو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔
  • فائل سائز کو بہتر بنائیں۔ آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ تصویر کے معیار کو برقرار رکھتے ہوئے آپ کی فائل کا سائز چھوٹا ہو۔ Kraken.io جیسے ٹولز موجود ہیں جو آپ کے لیے یہ کر سکتے ہیں۔
  • کوالٹی Alt ٹیگز استعمال کریں۔ اگر مطلوبہ الفاظ کو شامل کرنا سمجھ میں آتا ہے تو آپ ALT ٹیگز استعمال کر سکتے ہیں۔ Alt ٹیکسٹ سرچ انجنوں اور بصارت سے محروم صارفین کو یہ سمجھنے میں مدد کرتا ہے کہ تصویر کیا ہے۔
  1. سوشل میڈیا شیئر بٹن

سوشل میڈیا شیئر بٹن صارفین کو اپنی ای کامرس خریداریوں کو Facebook، Twitter، Pinterest یا دیگر پلیٹ فارمز پر دیکھنے کی صلاحیت فراہم کرتے ہیں۔ زیادہ تر آن لائن خریدار کم از کم ایک سوشل میڈیا بٹن بھی استعمال کرتے ہیں۔ اسی لیے یہ بٹن آن لائن اسٹور کے لیے مفت پروموشن فراہم کرتے ہیں۔

  1. سکیما مارک اپ

سکیما مارک اپ ایک سٹرکچرڈ ڈیٹا ڈکشنری ہے جو سرچ انجنوں کو آپ کی ویب سائٹ پر معلومات کو بہتر طریقے سے سمجھنے میں مدد کرتی ہے تاکہ بھرپور نتائج فراہم کیے جا سکیں۔ یہ مارک اپ سرچ انجنوں کو آپ کی سائٹ پر مذکور اثاثوں کے پیچھے معنی اور تعلقات دیکھنے کی اجازت دیتے ہیں۔

سکیما مارک اپ، Google، Bing، Yandex اور Yahoo! اس سے آپ کو وہ معلومات فراہم کرنے میں مدد ملتی ہے جو سرچ انجنوں کو آپ کے مواد کو سمجھنے اور بہترین ممکنہ تلاش کے نتائج فراہم کرنے کے لیے درکار ہے۔ اپنے HTML میں اسکیما مارک اپ شامل کرنے سے آپ کے صفحہ کے SERPs میں ظاہر ہونے کے طریقے کو بہتر بناتا ہے جو کہ صفحہ کے عنوان کے نیچے ظاہر ہونے والے بھرپور ٹکڑوں کو بڑھا کر۔

مختصراً، سکیما مارک اپ آپ کے CTR میں اضافہ کر سکتا ہے، اور سب سے اچھی بات یہ ہے کہ مائیکرو ڈیٹا کو مختلف مواد کی اقسام پر لاگو کیا جا سکتا ہے، چاہے آپ کسی بھی موضوع کو کور کر رہے ہوں۔

صفحہ پر SEO کا خلاصہ

صفحہ پر SEO سرچ انجنوں اور صارفین دونوں کے لیے مواد کو بہتر بنانے کا عمل ہے۔ اس عمل میں آپ کی ویب سائٹ پر ہونے والے سگنلز کو بہتر بنانا شامل ہے۔ صفحہ پر SEO کے لیے اپنی ویب سائٹ کو بہتر بنانے کے لیے، آپ مختصراً درج ذیل کو لاگو کر سکتے ہیں:

  • ایک دلکش عنوان بنائیں۔
  • ٹارگٹ کلیدی الفاظ کے ساتھ واضح URL لکھیں۔ بے ترتیب ہونے یا سالوں کا اضافہ کرنے سے گریز کریں۔
  • اپنی میٹا تفصیل کو معلوماتی بنائیں۔
  • اپنے مطلوبہ مطلوبہ الفاظ کو پہلے 100-150 الفاظ کے اندر استعمال کریں۔ بقیہ تمام جگہوں پر معنوی طور پر متعلقہ تصورات کا استعمال کریں۔
  • نزولی ترتیب میں ذیلی عنوانات H1 سے H6 کا استعمال کرتے ہوئے اپنے متن کی ساخت بنائیں۔
  • ویڈیوز، GIFs اور تصاویر کے ساتھ اپنے مواد کو بہتر بنائیں جن سے لوگ مشغول ہو سکتے ہیں۔
  • اپنے قاری کا احترام کریں اور متن کی بہترین لمبائی تلاش کریں۔ متن کو پڑھنے اور سمجھنے میں آسان بنائیں۔
  • اپنی سائٹ اور انٹرنیٹ پر مددگار متعلقہ ویب صفحات کے اندرونی لنکس کے ساتھ اپنے متن کو تقویت دیں۔
  • اپنے قاری کو سماجی اشتراک کے بٹن فراہم کریں۔
  • اپنے مواد کے ہر ٹکڑے کو منفرد بنائیں۔ تکرار سے گریز کریں۔
  • یقینی بنائیں کہ گوگل کا رینگنے والا بوٹ آپ کے مضمون تک پہنچ سکتا ہے۔
  • جانچیں کہ آپ کا صفحہ لوڈ ہونے میں کتنا وقت لگتا ہے۔ کیونکہ بعض اوقات ملی سیکنڈ بھی اہمیت رکھتے ہیں۔
  • اپنی ویب سائٹ کو موبائل کے موافق بنائیں تاکہ آپ کے سامعین اسے کہیں بھی پڑھ سکیں۔
  • SEO کی تربیت حاصل کریں اور اس سلسلے میں خود کو بہتر بنائیں۔

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے