Ticker

3/recent/Posts

What is Social Media Marketing? Why it is important? - سوشل میڈیا مارکیٹنگ کیا ہے؟ یہ کیوں اہم ہے؟ - StupidFlix

 

سوشل میڈیا، جو ویب 2.0 کی بنیاد ہے، آج کے کاروبار میں سب سے بڑے عوامل میں سے ایک ہے۔ چونکہ تجارت عالمی ہو چکی ہے، اس لیے اسے پھیلانے کا طریقہ سوشل میڈیا ہے۔ اس لیے مارکیٹنگ اور سوشل میڈیا کے تصورات نے بہت اہمیت حاصل کر لی ہے ۔

سراگ

ہمارا سوشل میڈیا مینجمنٹ اور کنسلٹنسی صفحہ، جو سوشل میڈیا کے دائرہ کار میں ہمارے نقطہ نظر کی وضاحت کرتا ہے، ہمارے مشاورتی عمل کی تفصیلات اور اس سروس کی چالیں آپ کے لیے دلچسپی کا باعث ہوں گی۔

.

سوشل میڈیا مارکیٹنگ کیا ہے؟

یہ انٹرنیٹ مارکیٹنگ کی ایک شکل ہے جس میں آپ کی مارکیٹنگ اور برانڈنگ کے اہداف کو حاصل کرنے کے لیے سوشل میڈیا نیٹ ورکس پر مواد بنانا اور شیئر کرنا شامل ہے۔ دوسرے الفاظ میں، یہ سوشل میڈیا اور مارکیٹنگ ٹولز کا مجموعہ ہے۔ سوشل میڈیا مارکیٹنگ کی اصطلاح سے مراد کمپنی کی مصنوعات اور خدمات کی مارکیٹنگ کے لیے سوشل میڈیا اور ڈیجیٹل مارکیٹنگ نیٹ ورکس کا استعمال ہے۔ سوشل میڈیا مارکیٹنگ کمپنیوں کو اس ثقافت، مشن یا لہجے کو فروغ دینے کی اجازت دیتی ہے جو وہ چاہتے ہیں جبکہ موجودہ گاہکوں کے ساتھ مشغول ہونے اور نئے گاہکوں تک پہنچنے کا طریقہ فراہم کرتے ہیں۔ سوشل میڈیا مارکیٹنگ میں مقصد سے تیار کردہ ڈیٹا اینالیٹکس ٹولز ہیں جو مارکیٹرز کو اپنی کوششوں کی کامیابی کا پتہ لگانے کی اجازت دیتے ہیں۔


سوشل میڈیا مارکیٹنگ کیا ہے؟

سوشل میڈیا مارکیٹنگ تمام سائز کے کاروبار کے لیے لیڈز اور صارفین تک پہنچنے کا ایک طاقتور طریقہ ہے۔ صارفین پہلے ہی سوشل میڈیا کے ذریعے برانڈز کے ساتھ بات چیت کر رہے ہیں اور سوشل پلیٹ فارمز جیسے کہ Facebook، Twitter، Instagram اور Pinterest کے ذریعے اپنے ہدف کے سامعین کے ساتھ براہ راست بات چیت کر رہے ہیں۔ زبردست سوشل میڈیا مارکیٹنگ ایک کاروبار کو قابل ذکر بناتی ہے، وفادار برانڈ کے وکیل بناتی ہے، اور سوشل میڈیا سیلز تکنیک کو بہتر بناتی ہے۔

سوشل میڈیا کسی بھی کمپنی کی ڈیجیٹل مارکیٹنگ سوشل میڈیا حکمت عملی کی کامیابی کے لیے اہم ہے۔ سوشل میڈیا اور سوشل مارکیٹنگ، تاہم، تمام اقسام اور سائز کے برانڈز اس ٹول کو اپنی پوری صلاحیت کے مطابق استعمال نہیں کر رہے ہیں۔ اگرچہ 'فالو'، 'پسند' اور 'شیئرز' کی تعداد اب بھی اہم ہے، لیکن برانڈ کی ساکھ اس سے کہیں زیادہ ممتاز ہے۔ آج سوشل میڈیا کو مہارتوں کے ایک منفرد سیٹ کی ضرورت ہے جس کی برانڈز کو اپنے سامعین کی ضروریات کو پوری طرح سے سمجھنے کی ضرورت ہے۔


چیٹ بوٹس کے ساتھ شروع کریں: یہ حیرت کی بات نہیں ہے کیونکہ یہ واحد ڈیجیٹل ٹول ہیں جو آپ کے صارفین کے ساتھ بات چیت کرسکتے ہیں اور بغیر کسی انسانی مداخلت کے مسائل حل کرسکتے ہیں۔ مارکیٹنگ کمیونیکیشن میں، سوشل میڈیا چیٹ بوٹس اور سوشل میڈیا کے ساتھ مربوط ہوتا ہے، جو وہ پلیٹ فارم ہیں جہاں صارفین سب سے زیادہ آرام سے بات چیت کرتے ہیں۔ Chattypeople جیسے پلیٹ فارمز AI سے چلنے والے چیٹ بوٹ کو آپ کی سوشل میڈیا حکمت عملی میں ضم کرنا آسان بناتے ہیں۔

صارفین کے لیے ذاتی نوعیت کا تجربہ بنائیں: چیٹ بوٹس نہ صرف روزمرہ کے مخصوص کاموں کو خودکار کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے، اور اگر اسے درست طریقے سے لاگو کیا جائے تو، چیٹ بوٹ صارفین کو سوشل میڈیا کی حکمت عملی بنانے کے لیے مزید ذاتی نوعیت کے تجربات کی اجازت دیتا ہے۔ اشتہارات کو لینڈنگ پیجز سے جوڑنے کا طریقہ ترک کر دیا گیا ہے اور ٹارگٹ سامعین کے لیے چیٹ بوٹ کے ساتھ میسنجر ونڈو میں اشتہارات بنائے جاتے ہیں۔

ایک موثر مواد بنائیں، سوشل میڈیا مارکیٹنگ کی حکمت عملی: معیار کلیدی ہے اور مواد کوئی استثنا نہیں ہے۔ مواد کی مارکیٹنگ ایک طویل عرصے سے مارکیٹنگ کی ایک نمایاں شکل رہی ہے، اور یہ جلد ہی کسی بھی وقت تبدیل ہونے کے لیے تیار نہیں ہے۔ بہت سے برانڈز معیاری مواد کو پوسٹنگ کے صحیح شیڈول اور صحیح پوسٹ فریکوئنسی کے ساتھ منسلک نہیں کرتے ہیں۔ مندرجہ بالا سبھی کے ساتھ اعلیٰ معیار کا SEO مواد آپ کو صحیح وقت پر صحیح گاہکوں کو لانے میں مدد کرے گا۔ نامیاتی سامعین کو راغب کرنے کی صلاحیت کے علاوہ، ایک اچھی مواد کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی مفت میں لاگو کی جا سکتی ہے۔ یقینی بنائیں کہ آپ اپنے بہتر اور جامع مواد کے ساتھ ایک متعلقہ ہیش ٹیگ حکمت عملی بناتے ہیں۔

اپنے سامعین کے لیے ایک کمیونٹی بنائیں: اگرچہ "فالورز" اور بہت سے دوسرے میٹرکس اہم ہیں، سوشل میڈیا کی کامیابی "سب کا ہونا اور سب کو ختم کرنا" نہیں ہے۔ سامعین کو یہ بتانا ضروری ہے کہ وہ صرف ایک روبوٹ نہیں ہے۔ شخصیت کو مزاح اور جذبات کے ذریعے پوسٹس میں ضم کریں تاکہ ہدف کے سامعین برانڈ سے متعلق ہو سکیں۔ سوشل میڈیا سماجی ہونے کے بارے میں ہے، اور اگر آپ کے گاہک ایک ہی قسم کی پوسٹس بار بار دیکھتے ہیں، تو وہ دلچسپی کھو دیں گے۔

مختلف مواد کی حکمت عملی کے ساتھ پروفائلز کو متحرک کریں: ہر وقت اور پھر لوگ اچھی تصاویر، تفریحی ویڈیوز، اور کچھ دلچسپ پوڈ کاسٹس کا جواب دیتے ہیں۔ ایسے میڈیا کو باقاعدگی سے استعمال کرکے مواد کو متحرک کریں۔ سوشل میڈیا پیجز اگر پوسٹ اور شیئر کیے گئے تمام ٹیکسٹ ہیں تو اس میں نرم نظر آتے ہیں، اس لیے ہدف کے سامعین کی توجہ حاصل کرنے کے لیے دیگر قسم کے میڈیا کا استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ برانڈ میں شخصیت کی سطح کو شامل کرنے کا ایک بہترین طریقہ بھی ہے۔

برانڈ کے حامیوں کا استعمال کریں: لوگ وہی ہیں جو برانڈ اور بہترین پروموشنل ٹول کو پسند کرتے ہیں۔ نئے گاہکوں کو تلاش کرنے پر توجہ دینے کے بجائے، موجودہ گاہکوں سے فائدہ اٹھایا جاتا ہےموجودہ گاہکوں کے علاوہ، کمپنی کے ملازمین کو بھی استعمال کیا جاتا ہے.

متعلقہ چینلز پر پروفائلز بنائیں: آج کل لوگ زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچنے کے لیے ہر دستیاب سوشل میڈیا چینل پر پروفائل بناتے ہیں۔ بدقسمتی سے، آپ کے منتخب کردہ ہدف والے سامعین تک اس ذہنیت کے ساتھ نہیں پہنچ سکتا۔ سوشل میڈیا چینلز کا انتخاب کرتے وقت خریدار کی شخصیت کو دیکھنا بہت ضروری ہے۔

سوشل میڈیا کا بجٹ بنائیں: سوشل میڈیا پلیٹ فارمز سب سے اہم ہیں، اگر سب سے اہم نہیں تو مارکیٹنگ کی شکلیں ہیں۔ کامیابی کے لیے سوشل میڈیا اسٹڈیز کے لیے صحیح بجٹ مختص کرنا بہت ضروری ہے۔ یہی نہیں، اس بجٹ کو صحیح حکمت عملی کے ساتھ استعمال کرنا آپ کے منتخب کردہ ہدف کے سامعین تک پہنچنے کا سب سے زیادہ سرمایہ کاری مؤثر طریقہ ہوگا۔ چونکہ سوشل میڈیا بہت زیادہ ذاتی سطح پر استعمال ہوتا ہے، اس لیے یہ بھی دیکھا جاتا ہے کہ یہ ایک ایسی جگہ ہے جو صارفین کے ساتھ بہت گہرا تعلق قائم کر سکتی ہے۔

کراس چینل مہمات چلائیں: صارفین کے ساتھ مزید مشغول ہونے کے لیے تمام سوشل میڈیا چینلز پر کراس چینل مہم چلائی جاتی ہیں۔ یہ نہیں بھولنا چاہیے کہ یہ مہمات آج تقریباً ہر کمپنی چلا رہی ہے۔ لہذا، بھیڑ سے باہر کھڑے ہونے کے لئے ایک فائدہ فراہم کرنا ضروری ہےسوشل میڈیا مارکیٹنگ پلان کی مہموں میں ایک جذباتی جزو شامل کیا جاتا ہے تاکہ سامعین اس وجہ سے متعلق ہو سکیں۔

لائیو جا کر کہانی سنائیں: فیس بک اور انسٹاگرام، دیگر پلیٹ فارمز کے علاوہ، نے اپنی لائیو سٹریمنگ کی خصوصیات بنائی ہیں جو ابھی تک بڑے برانڈز کے ذریعے اپنی پوری صلاحیت کے ساتھ استعمال نہیں ہو رہی ہیں۔ ان کا مقابلہ کرنے کے لیے یہ ضروری ہو گیا ہے کہ ان جاندار خصلتوں کا استعمال اس سے پہلے کہ وہ حقیقت میں پکڑے جائیں۔

دنیا بھر میں کاروبار آہستہ آہستہ ویب سائٹس کے بجائے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر صارفین کو بھرتی کرنے میں مصروف ہو رہے ہیں۔ اوپر بیان کردہ حکمت عملی کے ساتھ، ایک سوشل میڈیا مارکیٹنگ پلان بنایا گیا ہے جو نہ صرف قائم کردہ برانڈز کے ساتھ مقابلہ کرے گا بلکہ وقت کی کسوٹی پر کھڑا ہوگا۔

سوشل میڈیا مارکیٹنگ کے طریقے

آج، ہر کاروبار کو سوشل میڈیا کی مضبوط موجودگی کی ضرورت ہے۔ چاہے آپ ایک چھوٹا مقامی اسٹور چلا رہے ہوں یا ملٹی نیشنل کارپوریشن، سوشل میڈیا آپ کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کا ایک لازمی حصہ ہونا چاہیے۔ ایک سوشل میڈیا پلیٹ فارم نہ صرف ہدف کے سامعین کے ساتھ جڑتا ہے اور برانڈ کے بارے میں بیداری بڑھانے میں مدد کرتا ہے، بلکہ لیڈز اور سیلز کو بھی بہت زیادہ بڑھاتا ہے۔ یہ کوئی گزرنے والا رجحان نہیں ہے، کیونکہ دنیا بھر میں تقریباً 2.96 بلین لوگ سوشل میڈیا پلیٹ فارم استعمال کرتے ہیں۔
ان مارکیٹنگ کی مہارتوں کو تیار کرنے کے طریقے؛
اپنے اہداف میں ترمیم کریں: کسی بھی کاروبار کے لیے ایک ٹھوس مارکیٹنگ کا ہدف ہونا ضروری ہے۔ یہ ڈیجیٹل اور سوشل میڈیا مارکیٹنگ کے انتظام کے لحاظ سے بھی اہم ہے۔ تاہم، اگر آپ نہیں جانتے کہ آپ کیا حاصل کرنا چاہتے ہیں، تو آپ اسے کیسے حاصل کریں گے؟اس سے پہلے کہ آپ اپنی سوشل میڈیا مارکیٹنگ شروع کریں، واضح اہداف اور مقاصد طے کریں جو آپ کی مارکیٹنگ کی کوششوں کے مطابق ہوں گے۔ یہ تجویز کیا جاتا ہے کہ آپ اپنا مقصد لکھیں۔ ایک مطالعہ سے پتہ چلتا ہے کہ اگر آپ اپنے اہداف کو لکھتے ہیں تو آپ کے کامیاب ہونے کے امکانات زیادہ ہوتے ہیں۔ اپنے اہداف کو منظم کرنے کے لیے: نمبر استعمال کریں (جیسے 10,000 فیس بک فالورز تک پہنچنا)، ایک آخری تاریخ مقرر کریں، اپنے اہداف کو مخصوص، قابل پیمائش، قابل حصول، متعلقہ اور وقت پر مبنی بنائیں۔
سامعین کے بارے میں جانیں: ایک کامیاب سوشل میڈیا حکمت عملی بنانے کے لیے، آپ کے پاس اپنے ہدف کے سامعین کے بارے میں کافی معلومات ہونی چاہیے۔ اسے ان کی ضروریات، خواہشات اور خواہشات کو جاننا چاہیے۔ ذیل میں کچھ ایسے حربے ہیں جو آپ کو اپنے سامعین کو بہتر طور پر سمجھنے میں مدد کر سکتے ہیں۔اپنے سامعین کو ان کے درد کے نکات کو بہتر طور پر جاننے کے لیے تحقیق کریں، ان کی آبادیات پر ایک نظر ڈالیں، اپنے سامعین کے ذریعے استعمال کیے جانے والے فورمز پر گفتگو میں حصہ لیں، آپ کے سوشل میڈیا چینلز پر تبصروں کا جواب دیں، اور فیڈ بیک حاصل کرنا اس میں مدد کرتا ہے۔

مختلف سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کے لیے متنوع مواد تیار کریں: زیادہ تر کاروباروں کے لیے، انسٹاگرام پر تصاویر اور ٹویٹر پر مختصر ٹویٹس پوسٹ کرنا آسان ہے۔ لیکن زیادہ تر سوشل میڈیا پلیٹ فارم مختلف قسم کے مواد دکھاتے ہیں، بشمول ویڈیوز، تصاویر، انفوگرافکس، بلاگ پوسٹس، اور بہت کچھ۔ یہ بہت اہم ہے کیونکہ اگر آپ ایک ہی مواد کو بار بار تیار کرتے رہتے ہیں، تو یہ آپ کے ہدف کے سامعین کو بور کر سکتا ہے، جو آپ کو اپنے مقاصد تک پہنچنے سے روک سکتا ہے۔ متنوع مواد فراہم کرکے، آپ اپنے ہدف کے سامعین کے لیے بہترین قسم کے مواد کی بھی شناخت کرتے ہیں۔
ویڈیو مواد کو نظر انداز کریں : ویڈیو مارکیٹنگ سوشل میڈیا مارکیٹنگ کے بڑھتے ہوئے رجحانات میں سے ایک ہے۔2018 میں، ریاستہائے متحدہ میں تمام انٹرنیٹ صارفین میں سے 85% نے ماہانہ بنیادوں پر مختلف آلات پر آن لائن ویڈیو مواد دیکھا۔ یہ ظاہر کرتا ہے کہ ویڈیو آپ کے کاروبار کو فروغ دینے کے لیے ایک بہترین ٹول ہے۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ ہر سال سوشل میڈیا کے مختلف پلیٹ فارمز پر لاکھوں گھنٹے کا ویڈیو مواد دیکھا جاتا ہے۔ لیکن آپ کے ویڈیوز کو صحیح لوگوں کے دیکھنے کی ضرورت ہے۔ بہر حال، اگر ناظرین آپ کے بازار سے تعلق نہیں رکھتے تو کسی ویڈیو کے وائرل ہونے کا کوئی فائدہ نہیں۔
اپنی ویڈیوز دیکھنے کے بعد، صحیح لوگوں کو نشانہ بنانے کی کوشش کریں تاکہ وہ وہی کر سکیں جو آپ ان سے کروانا چاہتے ہیں۔ اسی طرح، اپنی مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں کی منصوبہ بندی کرنے سے پہلے، آپ کو اپنے ہدف کے سامعین کا تعین کرنا چاہیے۔اپنے ہدف والے سامعین کی شناخت کے لیے آپ جن ٹولز کا استعمال کر سکتے ہیں ان میں Google Analytics آڈینس ٹیب، کی ورڈ پلانر، فیس بک بزنس پیج کے اعدادوشمار شامل ہیں۔ اپنے سامعین کو ان کی جنس، دلچسپیوں، عمر، پیشے، علم کی سطح یا مقام کی بنیاد پر تنگ کریں۔ اس کے علاوہ، Magisto جیسے ٹولز کے ساتھ ایک معیاری ویڈیو بنائیں جو سوشل میڈیا پر آپ کی مصنوعات کی مارکیٹنگ یا خدمات کی مکمل وضاحت کرے اور آپ کے زیادہ تر سامعین اور ممکنہ گاہکوں کے سوالات کے جوابات دے۔
اپنے مداحوں اور پیروکاروں سے صارف کے ذریعے تیار کردہ مواد کا اشتراک کرنے کی کوشش کریں: جب آپ اپنے سوشل میڈیا پروفائلز پر صارف کے ذریعے تیار کردہ مواد کا اشتراک کرتے ہیں، تو یہ آپ کے پیروکاروں کو آپ کے برانڈ کے بارے میں ایک نیا نقطہ نظر فراہم کرتا ہے اور آپ کو مضبوط تعلقات بنانے میں مدد کرتا ہے۔ ایک سروے سے یہ بھی پتہ چلتا ہے کہ لوگ کاروبار سے زیادہ اوسط شخص کے مواد پر بھروسہ کرتے ہیں۔

آپ اپنے خریداروں سے اپنی مصنوعات اور خدمات کے ساتھ اپنے تجربات شیئر کرنے کے لیے کہہ سکتے ہیں تاکہ آپ اس مواد کو اپنے سوشل میڈیا پروفائلز پر استعمال کر سکیں۔ مثال کے طور پر، اگر آپ فرنیچر کی دکان چلاتے ہیں، تو آپ اپنے خریداروں سے ایک تصویر شیئر کرنے کے لیے کہہ سکتے ہیں کہ انھوں نے اپنے گھر میں آپ کے فرنیچر کو کس طرح رکھا ہے۔ اس کے بعد، آپ ان تصاویر کو اپنے سوشل پروفائلز پر خریداروں کے پروفائل لنک کے ساتھ شیئر کر سکتے ہیں تاکہ دوسرے ممکنہ صارفین کو اندازہ ہو سکے کہ وہ آپ کی مصنوعات کو کس طرح استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ یقینی طور پر آپ کے برانڈ میں دوسرے ممکنہ خریداروں کی دلچسپی میں اضافہ کرے گا۔

تعلیم فراہم کریں: آپ کا مقصد کچھ بھی ہو، آپ کو اپنے صارفین کو اپنی مصنوعات یا خدمات کے بارے میں آگاہ کرنا چاہیے۔ تدریس اپنے سامعین کے ساتھ مشغول ہونے کے بہترین طریقوں میں سے ایک ہے۔ جب آپ اپنے سامعین کو عملی مشورہ یا قیمتی معلومات دیتے ہیں، تو وہ آپ کو ایک اتھارٹی کے طور پر دیکھتے ہیں اور آپ کے وفادار گاہک بن جاتے ہیں۔ سوشل میڈیا ایک بہترین پلیٹ فارم ہے جہاں آپ اپنے پیروکاروں کو بغیر کسی رکاوٹ کے اپنے کاروبار کے بارے میں آگاہ کر سکتے ہیں۔ آپ کی سہولت کے لیے، آپ تعلیمی وسائل فراہم کر سکتے ہیں جیسے کہ بلاگ پوسٹس، وائٹ پیپرز، ویبینرز، اور بہت کچھ۔

کم تشہیر اور زیادہ کہانی سنانے: اگر آپ تعلیمی انداز اپناتے ہیں، تو آپ بیچنے سے زیادہ سکھاتے ہیں۔ کہانی سنانے کی نوعیت بھی تعلیمی ہے۔ تاہم، کہانی سنانے کی طاقت لوگوں کو یہ سکھانے میں نہیں ہے کہ وہ کس چیز سے بے خبر ہیں، بلکہ متعلقہ کرداروں اور حالات کو ظاہر کرنے میں ہے جو جذباتی ردعمل کو جنم دیتے ہیں۔ یہ جوابات اس کے مقابلے میں زیادہ مؤثر طریقے سے کارروائی کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں اگر مواد میں سوشل میڈیا پر خود کی تشہیر شامل ہو۔

متاثر کن مارکیٹنگ کو آزمائیں: متاثر کن مارکیٹنگ سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کے ذریعے اپنی مصنوعات کو فروغ دینے کا ایک مثالی طریقہ ہے۔ جب آپ کسی بااثر شخص کے ساتھ تعاون کرتے ہیں، تو اس سے نہ صرف برانڈ کی آگاہی بڑھتی ہے بلکہ اعتماد بھی بڑھتا ہے۔ شاید اسی لیے شمالی امریکہ میں تقریباً 2/3 خوردہ فروش کسی نہ کسی شکل میں اثر انگیز مارکیٹنگ کا استعمال کرتے ہیں۔
ورچوئل پرائیویٹ نیٹ ورک سے فائدہ اٹھائیں: اگر آپ کو لگتا ہے کہ وی پی این صرف آپ کا آئی پی ایڈریس چھپانے کا ایک ٹول ہے، تو آپ غلط ہیں۔ VPN صرف ایک حفاظتی ٹول نہیں ہے جو عوامی نیٹ ورک پر آپ کی رازداری کو یقینی بناتا ہے۔ اس سے کہیں زیادہزیادہ تر نئے کاروباروں کو یہ احساس نہیں ہوتا کہ VPN ان کے مقابلے کو سمجھنے میں ان کی مدد کر سکتا ہے۔مارکیٹنگ کی مہمات شروع کرنے سے لے کر PPC اشتہارات دیکھنے سے لے کر سرچ انجن کی درجہ بندی کو جانچنے تک، بہت سی جگہیں ہیں VPN مدد کرتا ہے۔ یہ کہنا غلط نہیں ہوگا کہ یوٹیوب اس دور کا سب سے مقبول ویڈیو پلیٹ فارم تھا۔ الیکسا کے مطابق، یوٹیوب گوگل کے بعد دنیا بھر میں دوسرا مقبول ترین سرچ انجن ہے۔

یوٹیوب پر اشتہارات کے بے شمار فوائد ہیں۔ اس کے اہم فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ یہ آپ کے کاروبار کو وسیع تر رسائی فراہم کرتا ہے۔ اگر آپ کے سامعین مختلف علاقوں، ریاستوں یا ممالک میں ہیں، تو آپ کو یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ اس خطے میں کون سا بہترین کام کرتا ہے۔ ٹھیک ہے، VPN اس صورتحال میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔ وی پی این کا استعمال کر کے، آپ اپنے ہدف کے سامعین کے علاقے یا علاقے میں اپنا مقام معلوم کر سکتے ہیں۔ اس طرح، آپ اپنے ہدف کے سامعین، ان کے مسائل اور ضروریات کے بارے میں جان سکتے ہیں۔ اس معلومات کی بنیاد پر، آپ اپنے گاہک کی شخصیت کو سمجھ سکتے ہیں، وہ کیا تلاش کر رہے ہیں اور اس کے مطابق مارکیٹنگ کی حکمت عملی بنا سکتے ہیں۔
وفادار گاہکوں کے جوش و خروش سے فائدہ اٹھائیں: آپ کے وفادار صارفین برانڈ کے وکیل بننے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔وہ سماجی ثبوت فراہم کر کے آپ کے برانڈ کے بارے میں آگاہی بڑھا سکتے ہیں جس سے ممکنہ گاہکوں کو آپ کے کاروبار میں تیزی سے اعتماد پیدا کرنے میں مدد ملتی ہے۔ ڈیجیٹل اور سوشل میڈیا مارکیٹنگ مینجمنٹ آپ کے وفادار صارفین کو برانڈ کے وکیل بننے کی ترغیب دینے کا ایک بہترین ذریعہ ہے۔

ہیومنائزیشن میں اضافہ کریں: ہم سب روبوٹ کے مقابلے انسانوں پر زیادہ سخت ردعمل ظاہر کرتے ہیں۔ آپ سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر اپنے برانڈ کو انسان بنا کر اپنی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کو مضبوط بنا سکتے ہیں۔ شاید آپ اپنے تبصروں اور صارف کے تیار کردہ مواد کا جواب دے کر اپنے پیروکاروں کے ساتھ مشغول ہوں۔ تاہم، یہ کافی نہیں ہےمقابلے سے آگے رہنے کے لیے، آپ کو اپنی ٹیم کے اراکین اور ان کی کہانیوں کو نمایاں کرنے اور اپنی ہر سوشل میڈیا مارکیٹنگ کی کوششوں کو اپنی منفرد برانڈ کی کہانی سے مربوط کرنے کی ضرورت ہے۔ اپنی پوسٹس میں مزاح پیدا کرنے کی کوشش کریں۔ لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کسی بھی چیز کے ساتھ جا سکتے ہیں۔ تفریح ​​اور معلومات کا توازن برقرار رکھیں۔


سوشل میڈیا مارکیٹنگ کے لیے چیٹ بوٹس کا استعمال: کئی سالوں میں، چیٹ بوٹس نے ایک طویل سفر طے کیا ہے۔ آج کے بوٹس زیادہ ہوشیار اور زیادہ کارآمد ہیں۔ ان کے پاس ابتدائی کسٹمر سروس فراہم کرنے، کسی فنکشن کو خودکار بنانے اور صارف کے تجربے کو بڑھانے کی صلاحیت ہے۔ یہاں تک کہ لوگ جوتے پسند کرنے لگے۔ HubSpot کے ذریعہ کئے گئے ایک سروے نے یہ نتیجہ اخذ کیا کہ 47% جواب دہندگان چیٹ بوٹ کا استعمال کرتے ہوئے مصنوعات خریدنے کے لئے تیار ہیں۔

یہ کہنا غلط نہیں ہوگا کہ سوشل میڈیا پر چیٹ بوٹس عام ہوتے جارہے ہیں۔ آپ اپنے چیٹ بوٹ کو متعدد پلیٹ فارمز کے ساتھ ہم آہنگ کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، آپ اپنے فیس بک میسنجر میں چیٹ بوٹ پیش کر سکتے ہیں اور اسے ٹویٹر کے براہ راست پیغامات کے ذریعے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ یہ آپ کے سوشل میڈیا پروفائلز پر ایک مستقل تجربہ فراہم کرے گا۔ چیٹ بوٹس کا استعمال بات چیت شروع کرنے، فروخت کی حوصلہ افزائی کرنے، سوالات کے جوابات دینے اور انفرادی کسٹمر سپورٹ پیش کرنے کے لیے کیا جا سکتا ہے۔

سوشل میڈیا کسی بھی کاروبار کے لیے مارکیٹنگ کی حکمت عملی کا ایک لازمی حصہ بن گیا ہے۔ یہ وسیع سامعین تک پہنچنے، اپنی مہارت کا مظاہرہ کرنے، اپنی اصلیت کا مظاہرہ کرنے، مشغولیت کی حوصلہ افزائی کرنے اور جوابی اور جوابی تعاون کی پیشکش کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے، اور اس سے ڈیجیٹل مارکیٹنگ اور سوشل میڈیا کی مہارت جیسی صنعتیں پیدا ہوئی ہیں۔ سوشل میڈیا پلیٹ فارم دوسروں کے ساتھ چیٹ کرنے کے لیے بنائے گئے ہیں۔ جب تک آپ اپنے سامعین کو اولین ترجیح نہیں بناتے، آپ کو مطلوبہ نتائج نظر نہیں آئیں گے۔ نیز، ہر سوشل میڈیا پلیٹ فارم مختلف ہوتا ہے، اس لیے یہ جاننا ضروری ہے کہ ان کے لیے کس قسم کا مواد بہترین کام کرتا ہے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ اور سوشل میڈیا کچھ عرصے سے سب سے زیادہ سرمایہ کاری مؤثر آن لائن مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں میں سے ایک رہا ہے۔ سوشل میڈیا آپ کو اس کی قیمت ادا کیے بغیر اپنی مرئیت اور برانڈ بیداری بڑھانے کی اجازت دیتا ہے۔ لیکن جب آپ کی سوشل میڈیا مہمات کو پیمانہ کرنے کا وقت آتا ہے، تو آپ کو کچھ اضافی کی ضرورت ہوتی ہے۔
آپ اپنے ہتھیاروں میں کچھ ضروری مارکیٹنگ ٹولز کے بغیر سوشل میڈیا پر غلبہ حاصل نہیں کر سکتے۔ اچھے سوشل میڈیا ٹولز آپ کو اشتراک کرنے کے لیے مزید مواد تلاش کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ مناسب وقت پر پوسٹس کو شیڈول کرنے اور اپنی مہمات کی تاثیر کی پیمائش کرنے کے لیے ان کا استعمال کریں۔ مزید یہ کہ وہ قابل عمل بصیرت فراہم کرتے ہیں جنہیں آپ اپنی سماجی موجودگی کو بہتر بنانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ سوشل میڈیا مارکیٹنگ کا ماہر یہی کرتا ہے۔
OptinMonster
ایک طاقتور لیڈ جنریشن ٹول ہے جو آپ کو صحیح وقت پر زائرین کو شامل کرنے دیتا ہے۔ اس میں بصری طور پر شاندار لائٹ باکسز، پاپ اپس، اور لیڈ کیپچر کرنے والے لینڈنگ پیجز بنانے کے لیے ڈریگ اینڈ ڈراپ ٹیمپلیٹ شامل ہے۔ آپ کی میلنگ لسٹ کو بڑھانے سے لے کر لاوارث کاروں کو بچانے تک، سب کچھ OptinMonster کی زبردست ٹول کٹ کا استعمال کرکے حل کیا جا سکتا ہے۔
واقعی ٹھنڈا کچھ سننے کے لئے تیار ہیں؟ OptinMonster اب آپ کی سوشل میڈیا مارکیٹنگ مہم کا حصہ بن سکتا ہے۔ ManyChat سے جڑنے کے لیے بس نیا ChatBot استعمال کریں۔ ایک بار جب آپ یہ کر لیتے ہیں، تو آپ فیس بک میسنجر کے ذریعے اپنے اعلیٰ کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے انتخاب کا اشتراک کرنے کے لیے تیار ہو جاتے ہیں۔ Tweepi ایک ٹویٹر ٹول ہے جو آپ کو مزید پیروکار حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

سب سے پہلے، یہ آپ کے موضوع میں دلچسپی رکھنے والے متعلقہ صارفین کو تلاش کرتا ہے۔اس کے بعد آپ ان صارفین کا ٹویٹس میں ذکر کرکے، انہیں فہرست میں شامل کرکے، یا ان کی پیروی کرکے ان کے ساتھ بات چیت کرسکتے ہیں۔ Socedo خود بخود ایسے لوگوں کو دریافت کرتا ہے جو سوشل میڈیا پر آپ کے خریدار کی شخصیت سے مماثل ہیں، اور سوشل میڈیا اور ڈیجیٹل مارکیٹنگ مربوط ہیں۔
وہ حقیقی وقت کے سماجی رویے کو دیکھ کر اور پھر اس ڈیٹا کی بنیاد پر افراد کی درجہ بندی کرکے ایسا کرتے ہیں۔ ایک بار جب آپ کے پاس ٹارگٹ سامعین ہوں، تو آپ پیروکاروں کو متعدد حصوں میں تقسیم کر سکتے ہیں۔ اس طرح، آپ اس بات کو یقینی بنا سکتے ہیں کہ صرف متعلقہ طبقات ہی آپ کا مواد اور پروموشنز وصول کریں۔ سوشل بیکرز آپ کے پیروکاروں کے ڈیٹا کی بنیاد پر فیصلے کرنے کے لیے ایک ٹول کٹ ہے۔ آپ اپنے حریفوں کے خلاف اپنی کارکردگی کی پیمائش کر سکتے ہیں، پھر اس معلومات کو اپنے مواد کو بہتر بنانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔
آپ کی مہمات کو منیٹائز کرتے وقت یہ معلومات قیمتی ہوتی ہیں۔ آپ بجٹ کا استعمال کسٹمر کے حصول، برقرار رکھنے، اور نمو کو بڑھانے کے لیے کر سکتے ہیں جبکہ اسے زیادہ مؤثر طریقے سے استعمال کر سکتے ہیں۔ ZeroFOX ایک حفاظتی ٹول ہے جو تمام مقبول سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کے ساتھ ساتھ Slack، Google Play، اور Apple کے App Store کے ساتھ کام کرتا ہے۔ یہ برانڈز کی شناخت کرتا ہے اور انہیں ہیکرز سے بچاتا ہے جو اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کو کنٹرول کرنا چاہتے ہیں۔
لیکن یہ سب کچھ نہیں ہے۔ یہ پلیٹ فارم اپنے صارفین کی سوشل میڈیا ساکھ کے تحفظ کے لیے بھی کام کرتا ہے۔ وہ جارحانہ اور جان بوجھ کر ناگوار مواد کو ہٹا کر، نقالی پروفائلز کو ختم کر کے، اور پیروکاروں کو سکیمرز سے بچا کر ایسا کرتے ہیں۔ Followerwonk صرف ٹویٹر کے ساتھ استعمال کرنے کا ایک ٹول ہے۔یہ اس فہرست میں سب سے زیادہ جامع اور مفید ٹولز میں سے ایک ہے۔ فالوورونک آپ کو اپنے ٹوئٹر سامعین کا تجزیہ کرنے اور بہتر بنانے میں مدد کرے گا۔
یہ لوگوں کو آپ کی پیروی کرنے کی سفارش کرکے اور بالآخر آپ کی بنیاد کو بڑھانے میں مدد کرکے ایسا کرتا ہے۔ اگر ٹویٹر آپ کی سوشل میڈیا مارکیٹنگ مہم کا حصہ ہے، تو یہ ٹول لازمی ہے۔ Agora Pulse سوشل میڈیا ڈیجیٹل مارکیٹنگ مینجمنٹ کے لیے ایک آسان اور سستا حل ہے۔ اس میں تمام بنیادی منصوبہ بندی اور تجزیہ کی خصوصیات ہیں، اور آپ مقابلے، کوئز اور پروموشنز بھی چلا سکتے ہیں۔
یہاں تک کہ یہ آپ کو یہ دیکھنے دیتا ہے کہ آپ کی سوشل میڈیا مارکیٹنگ مہم آپ کے حریفوں کے خلاف کیا کر رہی ہے۔ کیا آپ کوشش کرنا چاہتے ہیں؟ ان کے مفت ٹرائل سے فائدہ اٹھائیں اور دیکھیں کہ آپ کو یہ کیسا پسند ہے۔ٹویٹر تجزیات ایک مفت ٹول ہے جو آپ کو اپنی ٹویٹر مارکیٹنگ مہم کی کارکردگی کی پیمائش کرنے دیتا ہے۔ جاننا چاہتے ہیں کہ کیا آپ کی ٹویٹس کو کافی لائکس، کمنٹس اور ریٹویٹ مل رہے ہیں؟ ٹویٹر تجزیات کی رپورٹس آپ کو یہ تمام معلومات اور بہت کچھ دیتی ہیں۔
اس طرح، آپ دیکھ سکتے ہیں کہ لوگ آپ کے مواد کے ساتھ کس طرح تعامل کرتے ہیں اور اس کے مطابق آپ کی مہم کو ایڈجسٹ کرتے ہیں۔ ٹیل ونڈ پنٹیرسٹ اور انسٹاگرام پر مواد بنانے کا ایک ٹول ہے۔ ایک ہی وقت میں متعدد بورڈز کو پن کرنے، بلک اپ لوڈ اور پوسٹس کو شیڈول کرنے کے لیے Pinterest کے ساتھ استعمال کریں۔ یہ ایک ڈریگ اینڈ ڈراپ کیلنڈر کے ساتھ آتا ہے جو مواد کی شیڈولنگ کو پہلے سے کہیں زیادہ آسان بناتا ہے۔ پرانی پوسٹس کو بحال کرنا آپ کو اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹس پر پرانی پوسٹس کو خود بخود شیئر کرنے کی اجازت دیتا ہے۔یہ آپ کے صارفین کو آپ کی سائٹ پر مشہور مواد کو دریافت کرنے اور اس کے ساتھ تعامل کرنے کا موقع فراہم کرتا ہے۔ یہ آپ کو اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹس کو فعال رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔
آپ ٹویٹر، فیس بک، لنکڈ ان، انسٹاگرام، پنٹیرسٹ اور ٹمبلر پر پوسٹس، صفحات، میڈیا، اور حسب ضرورت پوسٹ کی اقسام کو جلدی اور آسانی سے شیئر کر سکتے ہیں۔ اور Revive Old Posts خود بخود ٹیگز یا زمرہ جات سے ہیش ٹیگز کو آپ کی پوسٹ کے زمرہ جات، ٹیگز، یا حسب ضرورت فیلڈز سے بازیافت کرکے شامل کرتا ہے۔ BuzzSumo ان بہترین ٹولز میں سے ایک ہے جو ہمیں ویب پر نیا اور مقبول مواد دریافت کرنے کے لیے ملا ہے۔ اس کے ساتھ، آپ ایک موضوع یا مطلوبہ الفاظ کا انتخاب شامل کر سکتے ہیں۔
وہاں سے، آپ کو ان زمروں میں مقبول ٹرینڈنگ پوسٹس کا بریک ڈاؤن ملے گا۔ دیکھنا چاہتے ہیں کہ مواد کیسے وائرل ہوا؟BuzzSumo آپ کو ان متاثر کن افراد کی فہرست بھی دیتا ہے جنہوں نے مطلوبہ الفاظ سے متعلق مواد کا اشتراک کیا ہے۔ اپنی مواد کی مارکیٹنگ مہم کے لیے آئیڈیاز کی تحقیق کے لیے اس کا استعمال کریں اور اپنی صنعت کے سب سے زیادہ بااثر لوگوں سے رابطہ کریں۔

3.1 ملین سے زیادہ پیروکاروں کے ساتھ، Ipsy سب کچھ فراہم کرتا ہے جب بات ان کے سبسکرپشن گلیم بیگز کی نمائش کی ہو۔ جب یہ کامیاب سوشل میڈیا مارکیٹنگ کی مثالوں میں آتا ہے تو اس نے اسے بہترین میں سے ایک بنا دیا ہے۔ یہ سب کچھ اوپر کی طرح کی ٹھنڈی ایکٹیویشنز کا استعمال کرتے ہوئے، صارفین کو ان کے انسٹاگرام کہانیوں پر نمایاں ہونے کے لیے اپنے ہیش ٹیگز کے ساتھ اشتراک کرنے کی ترغیب دیتا ہے۔ انسٹاگرام کی خوبصورتی یہ ہے کہ یہ آپ کو تصاویر کے معاملے میں کچھ بھی کرنے کی صلاحیت فراہم کرتا ہے۔
مثال کے طور پر، Ipsy جدید بیوٹی پروڈکٹس کے علاوہ میمز اور ترغیبی اقتباسات کا استعمال کرتی ہے۔ ہیش ٹیگز کا استعمال کرتے ہوئے، کارل لیگرفیلڈ اپنے وفادار صارفین سے تصاویر اور ویڈیوز اکٹھا کرنے اور انہیں اپنی ویب سائٹ پر سرچ بک میں ڈسپلے کرنے میں کامیاب رہا۔ایسا کرنے کے بعد، انہوں نے آرڈر کی اوسط قیمت میں 20.84 فیصد اضافہ دیکھا۔ Cluse ٹیگنگ کے ذریعے اپنے مبشرین کو کریڈٹ دیتا ہے اور خریداری کے خواہشمند افراد کے لیے چیزوں کو آسان بنانے کے لیے ایک قابل خریداری فیڈ کا استعمال کرتا ہے۔ اس قسم کی فیڈز ان برانڈز کے لیے سوشل میڈیا مارکیٹنگ کی اچھی مثالیں ہیں جو زیادہ سیلز اور سرشار پیروکار دونوں حاصل کرنا چاہتے ہیں۔

 

ایک تبصرہ شائع کریں

1 تبصرے