بہت سے لوگ سوچتے ہیں کہ SEO بہت مشکل ہے اور کوشش کے قابل نہیں ہے۔ یہ سچ نہیں ہے. SEO کی بنیادی باتیں دراصل کافی آسان ہیں۔ اور گوگل سے آنے والی تمام ویب ٹریفک کا 57.8% کے ساتھ ، اگر آپ کے پاس ویب سائٹ ہے تو یہ یقینی طور پر سیکھنے کے قابل ہے۔
اگر آپ کو لگتا ہے کہ بنیادی باتیں آپ کو درجہ دینے کے لیے کافی نہیں ہیں، تو دوبارہ سوچیں۔ ویب سائٹ چلانے والے زیادہ تر لوگوں کو SEO کی بہت محدود سمجھ ہوتی ہے، اس لیے بنیادی باتوں کو جاننا یقیناً آپ کو کامیاب ہونے میں مدد دے سکتا ہے۔
یہ ہے جو آپ اس گائیڈ میں سیکھیں گے:
ابواب
1. SEO کے بنیادی اصول
2. SEO کی کامیابی کے لیے ترتیب دینا
3. SEO کیسے کریں۔
4. SEO کی کامیابی کو کیسے ٹریک کریں۔
5. مفت SEO ٹولز
1. SEO کے بنیادی اصول
آئیے پہلے اس بات کو یقینی بنائیں کہ ہم SEO کی مکمل بنیادی باتوں کو سمجھتے ہیں، بشمول یہ کیوں اہمیت رکھتا ہے اور یہ دوسرے مارکیٹنگ چینلز سے کیسے موازنہ کرتا ہے۔
SEO کیوں اہم ہے؟
زیادہ تر ویب ٹریفک گوگل کے آرگینک نتائج سے آتی ہے
دوسرے الفاظ میں: نامیاتی تلاش ٹریفک کے دیگر تمام ذرائع سے زیادہ ٹریفک کے لیے اکاؤنٹس ہے۔
اگر آپ ہماری گائیڈ کو پڑھتے ہیں کہ سرچ انجن کیسے کام کرتے ہیں ، تو آپ کو معلوم ہو جائے گا کہ گوگل اور دیگر سرچ انجن سینکڑوں سگنلز کی بنیاد پر کن صفحات کی درجہ بندی کرنے کا انتخاب کرتے ہیں۔ SEO اہم ہے کیونکہ یہ نامیاتی تلاش کے نتائج میں اعلی درجے کے لیے ان سگنلز کو بڑھانے کا عمل ہے ۔
SEO کے کیا فوائد ہیں؟
اونچی درجہ بندی SEO کا سب سے زیادہ قابل ذکر فائدہ ہے، لیکن درجہ بندی واقعی ختم ہونے کا ایک ذریعہ ہے۔ SEO کے بہت سے حقیقی فوائد ٹریفک سے متعلق ہیں۔
1. SEO زیادہ ٹریفک کا باعث بنتا ہے۔
چونکہ زیادہ تر لوگ ابتدائی چند تلاش کے نتائج میں سے کسی ایک پر کلک کرنے کا رجحان رکھتے ہیں، اس لیے اونچی درجہ بندی عام طور پر آپ کی ویب سائٹ پر زیادہ ٹریفک چلاتی ہے۔
مثال کے طور پر، "سرچ انجنوں میں ویب سائٹ جمع کروائیں" کے لیے سرفہرست تین نتائج دیکھیں۔ Ahrefs' Keywords Explorer کا استعمال کرتے ہوئے ، ہم دیکھ سکتے ہیں کہ ٹاپ رینکنگ پیج کو سب سے زیادہ آرگینک ٹریفک ملتا ہے، اس کے بعد دوسرا، پھر تیسرا، وغیرہ۔
ہمارے مطالعے سے پتا چلا ہے کہ یہ مشاہدات عام طور پر پورے بورڈ میں درست ہوتے ہیں، کیونکہ درجہ بندی کی پوزیشن کسی صفحہ پر مجموعی ٹریفک کے ساتھ مضبوطی سے منسلک ہوتی ہے۔
2. SEO مسلسل ٹریفک کی طرف جاتا ہے۔
سرچ انجنوں میں درجہ بندی عام طور پر مستقل اور غیر فعال دونوں ٹریفک کی طرف جاتا ہے۔ سوشل میڈیا اور ای میل مارکیٹنگ جیسے ذرائع کے لیے ایسا شاذ و نادر ہی ہوتا ہے جس کے نتیجے میں اکثر ٹریفک میں اضافہ ہوتا ہے جو تیزی سے ختم ہو جاتا ہے۔
ایسا اس لیے ہوتا ہے کیونکہ سوشل میڈیا نیٹ ورکس کو تازہ مواد کی سطح کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ ای میلز کو اکثر پڑھے ہوئے، بھول گئے یا اسپام باکس میں اترنے کے طور پر نشان زد کیا جاتا ہے۔ تاہم، چونکہ سرچ انجنوں پر کی جانے والی تلاشوں کی تعداد عام طور پر ماہ بہ ماہ یکساں ہوتی ہے، اس لیے آپ کی درجہ بندی کرنے کے بعد ٹریفک مستقل اور غیر فعال دونوں طرح کا ہوتا ہے۔
3. SEO 'مفت' ٹریفک کی طرف جاتا ہے۔
اشتہارات کی ادائیگی کے برعکس، سرچ ٹریفک 'مفت' ہے۔
یہ بہت بڑی بات ہے کیونکہ سرچ انجنوں پر اشتہارات مہنگے ہو سکتے ہیں۔
مثال کے طور پر، Ahrefs' Site Explorer کے مطابق، Ahrefs بلاگ کو ہر ماہ سرچ انجنوں سے تخمینہ 390k ماہانہ وزٹ ملتا ہے۔ اگر ہم اس ٹریفک کے لیے گوگل کو ادائیگی کرتے ہیں، تو اس سے ہمیں ہر ماہ ایک اندازے کے مطابق $1M لاگت آئے گی۔
بلاشبہ، Google میں درجہ بندی کرنے والا مواد بنانا مفت نہیں ہے — لیکن اشتہارات کی ادائیگی کے مقابلے میں یہ عام طور پر سستا ہوتا ہے۔
آپ گوگل پر اپنی ویب سائٹ کیسے حاصل کرتے ہیں؟
SEO آپ کو اونچا درجہ بندی کرنے میں مدد کرتا ہے، لیکن اگر گوگل یہ بھی نہیں جانتا کہ آپ کی ویب سائٹ پہلے نمبر پر موجود ہے تو آپ اعلیٰ درجہ نہیں دے سکتے۔
گوگل بالآخر آپ کی ویب سائٹ خود تلاش کر لے گا، لیکن آپ کی سائٹ کو دستی طور پر جمع کرنے کے چند اہم فوائد ہیں:
اپنی ویب سائٹ کو گوگل پر جمع کرانے کا پہلا قدم آپ کی سائٹ کا نقشہ تلاش کرنا ہے۔
Sitemaps وہ فائلیں ہیں جو آپ کی ویب سائٹ کے تمام اہم صفحات کی فہرست بناتی ہیں۔ آپ عام طور پر اپنے براؤزر میں ان یو آر ایل میں سے ایک ٹائپ کرکے اپنا تلاش کرسکتے ہیں:
website.com/sitemap.xml
website.com/sitemap_index.xml
اگر یہ وہاں نہیں ہے تو website.com/robots.txt پر جائیں جہاں اسے عام طور پر درج کیا جائے گا۔
اگر یہ وہاں بھی نہیں ہے تو شاید آپ کے پاس نہیں ہے۔ سائٹ کا نقشہ بنانے کے لیے ہماری گائیڈ دیکھیں ۔
دوسرا مرحلہ یہ ہے کہ ایک مفت گوگل سرچ کنسول اکاؤنٹ بنائیں اور اپنا سائٹ کا نقشہ جمع کروائیں۔
0 Comments